مسوولیت تروریزم در فرانسه بدوش کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۱    ۱۳۹۹/۸/۹ کد خبر: 165344 منبع: پرینت

فرانسه بحیث عضو تیم چاه کن امروز در چاه غرق است!
غرب در کل مسوولیت تروریزم اسلامی را یدک می کشند. در دهه ۱۹۸۰م این غرب برهبری امریکا بود که تروریزم اسلامی را به بهانه مقابله با کمونیزم شوروی خلق کرد،‌ تسلیح و تجهیز کرد و... امروز رهبری فرانسه وجدانا و ایمانا مکلف است در قدم نخست به آن اشتباه تاریخی غرب که فرانسه جزو همان شرارت ها بود، اقرار نماید و از قربانیان تروریست های جهادی و طالبی در افغانستان عذرخواهی نماید!

احیای نقش چنگیز خان کبیر و زعامت مغول ها چرا برای نجات بشریت از معضله امروزی ضروری است. در حالیکه چنگیز کبیر در حق آدم هایی از قبیل سلطان محمد خوارزم شاه و مدافعین وی و مستعصم بالله، اخرین خلیفه عباسی، و مدافعین وی از هیچنوع ظلم خود داری نکرد ولی:
- یک آدم بخاطر تعلقات مذهبی و قومی خویش مورد اذیت و آزار قرار نگرفت و مغول ها هر گز از دین بحیث یک وسیله برای رسیدن به اهداف خویش استفاده نکرد.
- یک زن یا دختر بخاطر زن بودن خویش از فعالیت ها در مسایل اجتماعی محروم نگشت!
- پروسه اسملشن (assimilation) بعبارت دیگر ازدواج بین جوانان پیروان و مذهب ها و اقوام مختلف بشکل گسترده بین ساکنین کره زمین تعمیم گشت و اختلافات مذهبی بین مسلمان ها، عیسوی ها، یهودها، هندو ها.... از بین رفت و ساکنین کره ارض بر اساس پدیده انسانیت زیر یاسای چنگیزی زندگی کردند!

عبدالحمید


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریزم
فرانسه
نظرات بینندگان:

>>>   میگه حتی یک نفر هم بخاطر دین و مذهب مورد آزار فرار نگرفت
اولا شما انجا بودی؟
دوما مغول اصلا واسش دین مهم نبود فقط ثروت ایرانیان رو غارت و تجاوز به زنان و ناموس ایرانی
چنگیز برات چنگیز خان کبیر هست؟
خب چرا به مغولستان واسه زندگی نمیری؟

>>>   بعنوان یک ایرانی از مسءولین سایت که این مقاله سرارسر توهین آمیز وناشیانه رو حذف کنند
دقیقا مثله اینه که در هندوستان یکی در تجلیل از نادشاه افشار با اون قتل عامی که در هند کرد تجلیل بشه
قصد توهین ندارم ولی فقط یک مغول میتونه هم چین دیدگاهی داشته باشه
چه ربطی تیتر مقاله به متن مقاله مخصوصا چنگیز خونخوار داره؟
مسءولیت ترور در فرانسه واقعا چه ربطی به چنگیز مغول داره؟
آیا قتل عام دو میلیون نفر از مردم ایران و افغانستان که خراسان سابق هست مهم نیست؟
بریم چنگیز رو بیاریم بخاط تروریست در فرانسه؟

>>>   عبدالحمید جان راهی سرسپرده چنگیز خان!!!!
غرب و امریکا نه تنها در افغانستان مسوول در برابر ریختاندن خون مردم بنام مبارزه علیه کفر و الحاد استند بلکه در برابر مجموع اسیاغربی مرکزی و جنوبی و آفریقا.
با ایجاد و توسعه ای حزب و تقویت حزب اخوان المسلمین در مصر تهداب جنایات امپریالیزم علیه کشور های در حال رشد با پلاتفارمهای مترقی گذاشته شد. غرب و امریکا در تبانی با اسراییل برای جلو گیری از رشد گویا کمونیسم به الترناتیف ضرورت داشتند و این الترناتیف همانا اخوان المسلمین در برابر هر نوع افکار مترقی.چند انگیزه برای تقویت اخوانی ها و افراطیت وجود دارد:
۱جمال عبدالناصر شخصیت ملی و محبوب و الگوی شایسته نه تنها برای مصریان بلکه برای تمام باشند ه گان منطقه بود.
۲-جمال ناصر با حمایت از اتحاد شوروی به ملی ساختن کانال سویز و دگر دارایی های فرانسه ،انگلیس در مصر دست زد.
۳-امریکا و غرب از روابط نزدیک مصر ، سوریه لیبیا و عراق با شوروی که یکی بعد دگر سیستم پادشاهی را ختم کردند و با تاسیس جمهوری‌ها و برنامه های مترقی تشویش غرب و امریکا از ترس آنکه شوروی در منطقه نفوذ پیدا کرده است و از اسلام منحیث بهترین گزینش برای تطبیق پلانها ی تخریبی شان استفاده به عمل آوردند.
۴با تاسیس دولت اسراییل ، تشنج و جنگ‌ها میان اعراب و اسراییل افزایش یافت.برای آنکه رژیم ناصر و حافظ الاسد ضعیف و مصروف در مسایل داخلی گردند باز هم اسلام و استفاده از اسلام بودتا علیه رژیم‌های تازه و جوان در این منطقه استفاده گردد تا اسراییل وقت و زمان برای باز سازی نیروهای نظامی و سایر برنامه هایش داشته باشد.
هم اکنون نیز اسلام به حیث یک وسیله ای موثر بدست ال سعود و متحدین آنها امریکا و غرب برای به بند کشیدن کشور های چون افغانستان و شاید هم در هندوستان استفاده به عمل آمده است . غرب و امریکا با تاسیس دولت مصنوعی پاکستان توجه خویشرا به جنوب آسیا و به خصوص پاکستان نمود و امروز ما شاهد استیم که پاکستان مرکز تروریزم است و از همینجا همه پلان های تروریستی علیه هند افغانستان و جهان تنظیم می‌شود.
در افغانستان حزب اسلامی حکمتیار یکی از فعالان جدی تروریزم است.
فعالیتهای تروریستی و افراطی گری اسلامی همچنان ادامه خواهد یافت و ابن بهترین وسیله برای اعمال نفوذ امپریالیزم در جهان. است .
حنظله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است