امرالله صالح: دروغ نگویید، بازخواست میگردید
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۴    ۱۳۹۹/۸/۳ کد خبر: 165275 منبع: پرینت

در جلسه سوم عقرب ۱۳۹۹ مطابق به ۲۴ اکتوبر ۲۰۲۰ فیصله گردید که:
اول: اهالی ثروتمند و زور دار چندین محله با تماس به پولیس و شهرداری خواهش کرده اند که ساحات سبز را خودشان رضاکارانه رها می سازند برایشان باید حد اقل یک روز وقت داده شود و آنها در محل پیش مردم و ولس باید شرمانده نشوند. ما قبول کردیم.

دوم: مردم محترم شینه وعده سپرده اند که قاتلین سه سرباز پولیس را تثبیت میکنند و در تامین امنیت از این به بعد رضاکارانه با دولت شانه میدهند و ده ها جوان شان به عنوان همکار معرفی میگردند.

سوم: امامان دین در شرق کابل وعده سپرده اند که در روز های نزدیک پولیس را در بستن تمام شبکه های فروش و توزیع الکول و مخدرات کمک میکنند روی همین دلیل برای چند روز دیگر عملیات برضد این شبکه ها معطل میگردد. اگر به یاد داشته باشید چنین عملیات چند سال قبل باعث تلفات گردید و نتیجه لازمه نداشت. این بار مردم حاضرند که لکه سیاه را از محله خود دور سازند.

چهارم: در شهرکابل هیچ موتر بی اسناد و بی پلیت در گشت و گذار نیست و دستور داده شده است که ما با موتر های بی اسناد در گاراژ ها و موتر فروشی ها برای فعلا یعنی الی دوماه کاری نداریم اما اگر در سرک فرعی و یا عمومی و یا حتی پس کوچه ها در حالت گشت دیده شدند مصادره شده و در خدمت گزمه های شهری و روستایی پولیس قرار میگیرند. همین اکنون صد ها موتر که تخطی کرده اند در خدمت گزمه های پولیس قرار دارند. موضوع باید جدی گرفته شود.

پنجم: در ده سبز بالای یکی از پوسته های پولیس شلیک گردیده است. والی کابل قرار است که مردم را دیده و تجسس نماید که قصه چیست. مقام ولایت کابل در حل منازعات و ریشه یابی مسایل در جلسات شش و نیم بجه ای سهم فعال و موثر دارد.

ششم: روند چاپ پوستر افراد تحت پیگرد و جرم پیشه ادامه دارد. آنچه تا حال دیده اید کوچک های آنها است. یعنی اسم ها و تصاویر از پایین فهرست انتخاب گردیده اند. این روش عمدی و تاکتیکی بود. تعدادی از این جرم پیشه ها زیر فشار جامعه و خانواده ها حاضر شده اند که به پولیس تسلیم شده و در گرفتاری افراد کلان این باند ها همکاری نمایند. از این همکاری استقبال کرده ایم اما حق العبد را بخشیده نمیتوانیم. بسیاری ها که هنوز عکس و پوستر شان چاپ و نصب نگردیده است تماس گرفته اند و میگویند اگر اسم عکس شان چاپ نگردد و آبروی شان حفظ شود حاضرند توبه کنند و همکاران خود را در گیر پولیس بدهند. در این ارتباط مورد به مورد کار صورت میگیرد. چیزی بنام پالیسی متحد المال و یک لباس به همه نداریم. تا اکنون هیچ یک از فهرست طویل ۲۵۰۰ نفر غلط ثابت نشده است و در میان آنها منسوبین دولتی نیز شامل است.

هفتم: زمرک فعال میگردد. انضباط شهری پولیس بخاطر اعاده وقار یونیفورم – جلوگیری از بیجا گردی افراد پولیس و تحکیم اعتماد جامعه به نظم داخلی پولیس ایجاد میگردد. تعلیمات امروز آغاز گردید.

هشتم: از دید امنیت ملی تهدید تروریزم در سرحد سبز اما نزدیک به زرد است. مردم باید متوجه باشند و همکاری نمایند. پوشش استخباراتی به خلا یعنی کوچه به کوچه – سرای به سرای – محل به محل به شدت ادامه دارد. به پولیس و امنیت ملی دروغ نگویید. به ضرر تان تمام میشود.

نهم: مسوولین دو باب مسجد که اجازه نداده بودند تصاویر جرم پیشه ها در دروازه شان نصب گردند توسط وزارت حج و اوقاف احضار میگردند. مسجد جای عبادت و محل ترویج ارزشهاست و ملکیت شخصی کسی نیست. عکس جرم پیشه ها در دیوار های هر دوی این مساجد نصب گردید.

دهم: سر از فردا با توسل به روش از پایین به بالا و حرمت به نظر و تحلیل قدمه های ابتداییه رهبری به مرحله دوم یعنی بررسی ساختار و روش داخل میشویم و نحوه پیام دهی فرق خواهد کرد. از نظریات اکادمیک و مردمی استقبال می نماییم.

یازدهم: به من میگویند کابل کل افغانستان نیست. درست و قبول. یکی از دلایل اینکه من مردم را در جریان قرار میدهم این است که مردم و حکومت در دیگر ولایات ازین روش تقلید و پیروی نمایند. اما برای شهر های هرات – ننگرهار – خوست – تخار- سمنگان و بغلان میثاق امنیتی که شامل برنامه های روشن و درج در صد ها صفحه است دیزاین و در اختیار مسوولین قرار گرفته است.

دوازدهم: کسانیکه بخاطر بدنام سازی نیرو های دولتی دست به جعل می زنند مرود پیگرد قرار میگرند. مثلا دیروز کسی ادعا کرده بود که موبایل و کمپیوترش را دزدیده اند. امروز معلوم شد که او بخاطر مظلوم نمایی در موسسه ای که کار میکند (موسسه خارجی) این دروغ را گفته بود و میخواست که مستحق امیتاز مظلومان گردد. وقتی دورغ اش معلوم شد و پولیس رفت که او را به پاسخگویی حاضر سازد فرار کرده بود. اکنون میخواهیم در ولایتی که فرار کرده است دستگیر گردد. لطفا دروغ نگویید. بازخواست میگردد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
جعل
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت شرط اول برای پشرفت در هر امری است وخود امنیت مشروط به شیوه های علمی وقاطعیت مسئول امنیت است انشالله اگر امنیت در کابل که مرکز است بر قرار شود در دیگر ساحات کشور هم برقرار خواهد شد ناامید شیطان است با انفجار که امروز اتفاق افتاد ناامید نشویم بامسئولین امنیت هم کاری کنیم واگر راهکاری داریم به آنها ارائه دهیم حد اقل تبلیغاتی راه نیدازیم که انها را نا امید کنیم خدا انشا الله به شماکمک کند

>>>   اول اینکه: پس تا حالا چه میکردید؟؟؟ یعنی که معاش ها را برای هیچ گرفته اید (به این کار میگویند دزدی!!)
دوم اینکه: بند هایی فوق جز وظایف شهر داری و ولایت است و ضرورت نیست که در سطح کابینه حل شوند (نشانه عدم تجربه کار و مدیریت است!!)

حالا که کابینه یا مقام هایی بالا (ریاست های رژیم) در پروسه شامل اند: چیزی مهمی که درین بند ها گم است بررسی غاصبان و دزدان رای مردم است (بشمول معامله گران) که خیانت ملی است و جزای آن هم اعدام است.
ازاده

>>>   آقای صالح
چشمی هم به زندان ها داشته باشید.
زندان یعنی محل تجدید تربیت ، نه محل مسلکی شدن در جرم و جنایت.
نام زندان باید در افراد ایجاد ترس کند و به خاطر نه رفتن به زندان باید از جرم و جنایت دوری کنند.
اما بر عکس ، زندان مجل تجمع و انتقال اطلاعات و تجارب برای مجرمین و خائنین و جانیان و طالبان و داعشیان شده است.
حتی انتحاری که سند مرگ خود را خودش امضپا کرده و فرمان کشته شدن و به جهنم رفتن خود را خودش صادر کرده در زندان پلچرخی و باقی زندان ها خواب راحت و آسوده میکند و منتظر تعویض یا فرمان بخششی است.

ظاهر قدیر در برنامه کاکتوس قصه زندانی شدنش را در زندان مرکزی پشاور به تفصیل بیان کرد وحتما" دیده اید در غیر آن در یوتیوپ ببینید.

زندانی باید تقسیم اوقات ۲۴ ساعته داشته باشد.
زندانی باید در مقابل دریافت غذا پول بپردازد و غذا باید یکسان باشد .
زندانی باید پول را در زندان از کار در مقابل مزد که جبری است بدست آرد.
هیچ زندانی حق دریافت پول از بیرون از زندان نباید داشته باسد.
هیچ زندانی نباید بیشتر از شش ساعت بخوابد.
هیچ زندانی حق داشتن موبایل را ندارد.
حق پایوازی هم بعد تثبیت میعاد حبس در ماه یک بار داده شود.
و مثل این قوانین دیگر
در زندان های آمریکا از کرده هم قوانین مشگل تر هستند.
اما در زندان پلچرخی زندانی ها اتاق مفشن و فرش با قالین های مور دارند و چندین موبایل و احتمالا" لب تاب و حتی چند نوکر از جمله زندانی های بی بضاعت در خدمت شان است.

مجرمینی که شما در این روز ها گرفتار میکنید نباید تا پایان میعاد حبس رها شوند و عفو هم نباید شامل حال شان شود.
چند صد زندانی جنائی که به خاطر کرونا رها شدند خود کرونای خطرناکتر شدند و از کرونا کرده بیشتر مردم را کشتند.

موفق و موید باشید.
خدا جان یار تان باد.

>>>   اجراآت واقدامات معاون اول ریاست جمهور ی قابل تقدیراست. هموطنان وظیفه دارند تا ازاین فعالیت ها پشتیبانی نمایند واگرحمایت نمیکنند حل اقل تخریب کاری هم نکنند. بگذارید که مجرمین به کیفراعمال شان برسد.
خداپشت وپناه کسانی باشد که به نفع مردم کاروخدمت میکنند.
بااحترام

>>>   جناب صالح صاحب محترم،
یکی از مشکلات کلان شهر کابل که بی تاثیر بر مسایل امنیتی نیست ، گره ها یا چند راهی های شهر کابل است.
به طور مثال گره سرای شمالی،
از ۱۳ ولایت سمت شمال به شمول ساکنان ولسوالی های شمال کابل و باشندگان سر کوتل از یک طرف
برگشت از شهر به شمال از طرف دیگر
آمد و رفت از پروژه خیرخانه
آمد و رفت از کارته پروان
تهیه مسکن و زور آباد

اینها همه در یک گره سرای شمالی با هم تلاقی میکنند.
حل موجود این گره نه مسلکی است و نه تسهیل کننده.
این گره ها همه از نظر مسلکی راه حل خود را دارند و اگر هیچ کسی مسلکی هم پیدا نشود از یوتیوپ میتوان نمونه گیری کرد و به حل شان پرداخت.
شهر داری کابل در زمینه توان کاری را ندارد
وزارت شهر سازی شاید فکر میکند که از دایره مسولیت اش خارج است
ریاست ترافیک کابل که اصلا" خودش در کار خود درمانده است.
پس را حل نزد انجنیران شهر سازی و سرک است که باید با هم بنشینند و برای تمام گره های شهری راه های معقول و مدرن طرح و دیزاین کنند ، آنگاه است که اصلا" معظله ترافیک شهری بی نهایت رفع میشود و در ضمن زمینه جرم و جنایت هم از بین میرود.

خدا جان یار و یاورتان باد

>>>   مبارزه علیه مخدرات وظیفه علمای دین نیست،بلکه وظیفه پولیس و وزارت صحت عامه است.
علمای دین صرف راجع به نقص و ضرر مواد مخدره برای مردم آگاهی میدهند.
وظیفه پولیس تجسس و گرفتاری و تحقیق و حبس باند های تولید و توزیع و قاچاق مواد مخدره،منجمله عمده فروشان و پرچون فروشان و فروشندگان شخصی مواد مخدره است.
وظیفه وزارت صحت عامه عبارت از تداوی معتادان مواد مخدره است.
وظیف وزارت کار و امور اجتماعی عبارت از پیدا کردن رمینه کار برای این معتادان بعد از صحت یاب شدن هستند.

>>>   کاری نیک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است