امرالله صالح: مردم تشنه نظم و حاکمیت قانون اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۷    ۱۳۹۹/۸/۳ کد خبر: 165268 منبع: پرینت

در جلسه اول عقرب ۱۳۹۹ مطابق ۲۲ اکتوبر ۲۰۲۰ فیصله گردید که:
اول: قاتلین دو نفر سرباز پولیس در پل شینه به همکاری مردم به پنجه قانون سپرده شوند و انشالله میشوند چنانچه آنهایی که ولسوالی موسهی را نا امن ساخته بودند همه نابود شدند.

دوم: از اینکه کار منظم با حوزه های پولیس شهری صورت گرفت و برای هریک از آنها استقامت منظم ایجاد گردید باید به ولسوالی ها رسیده گی گردد. اعتقاد بر این است که اکثر موتر هایی که در موتر فروشی های ولسوالی قره باغ و پروان قرار دارند همان هایی اند که از کابل دزدیده میشوند و بعد با تغییر رنگ در آنجا به فروش میرسند. بسیار زود گروه مشترک کاری موتر فروشی های بیرون کابل را محاصره کرده و چندین لایه رنگ را از هر موتر دور خواهند ساخت تا با گزارش هایی که از موتر های دزدیده شده رسیده است سرداده شوند.

سوم: به صاحبان ساختمان های تخریب شده مهلت داده میشود که ساحه را از آشغال پاک سازند در غیر آن فلزات و مواد آنها انتقال و مصارف انتقال از لیلام آن بدست خواهد آمد. آنهایی که فکر میکنند این فعالیت ها برای چند روز و نمایشی است از سرمحاسبه نمایند.

چهارم: عکس های دزد ها – چپاولگران – فراری ها و قانون گریز هایی که از ترس میثاق امنیتی مخفی و یا فرار کرده اند با تمام وکلای گذر شریک شده است و تاکید گردید که وکلات از گذر تنها پرداختن به کار های نرم نیست بلکه وکلای گذر در تنگ سازی ساحه به مجرم نقش قابل سنجش و لمس داشته باشند. از گرفتاری ده ها تن به اساس فهرست های تهیه شده توسط مردم گزراش شد و آمرین جنایی تایید میکنند که تمام دستگیر شده ها با وسایل شکنجه و کشتار که ثبوت مادی در قضیه شان خواهد بود دستگیر شده اند. یعنی فهرست تهیه شده به همکاری مردم واقعی است. مطمین باشید.

پنجم: گشت و گذار موتر های بی اسناد الی ۹۰ درصد کاهش یافته ولی کافی نیست. موتر هایی که امریه را نادیده گرفته بازهم به سرک ها آمده بودند قید و برای گزمه های پولیس استفاده میشوند. مالیه و محصول بدهید. اسناد تان را تکمیل کنید و بعد موتر های خود را بدست آورید. موضوع جدی است. اگر با موتر بی اسناد خود سفر میکنید خطر مصارده را خودتان قبول میکنید. مردم امنیت میخواهند و موتر بی اسناد یکی از دلایل بالا بودن جرم بود.

ششم: آغاز کار شهرداری در تخریب ساحات غصب شده شهر خوب بوده باید تقویت و حمایت گردد. تاکید بر کار بزرگ و سرک به سرک گردید نه کوچک و پراگنده. شما نیز با تخریب غصب شده همکاری کنید. شهرداری کابل فهرست تمام ساختمان هایی را که بدون مجوز ساخته میشند تهیه نموده. در روز های آینده نشر میشود و به همه ای شان هشدار داده میشود که یا توقف دهند و یا هم منتظر اجراات جزایی باشند. ساختمان های غیر قانونی که تکمیل گردیده اند عنقریب مطابق به فیصله کابینه باید جریمه بپردازند. منتظر باشید.

هفتم: صد ها میثاق با محله ها امضا شده و این روند تقویت گردد. استقبال مردم بی پیشینه است. مردم تشنه نظم و حاکمیت قانون اند. ما هیچ نوع نیت تغییر و تبدیل بی مورد و بی دلیل ندارم تا زمانیکه پولیس – شهرداری – امنیت ملی و دیگر نهاد ها می درخشند حمایت میشوند تنها وقتی به تغییر متوسل میشویم که کندی – تعلل و سبوتاژ را متوجه شویم. حالا همه چیز بسیار خوب پیش میرود.
نوت: شش و نیم صبح باید اصطلاح شیرین و سبز برای مردم کابل باشد و تا آنزمان ادامه خواهد داشت.

هشتم: تمام شایعاتی که در ضد پولیس از جمله اینکه بدون مراعات قانون به خانه ای داخل شده بودند رسیدگی میشود و آنهایی که این شایعه را دامن زده بودند باید پاسخ بدهند. با دولت همکار باشید. ضدیت با دولت و پخش شایعه بر ضد دولت و بدنام سازی نهاد ها همکاری با دشمن است. از آن پرهیز کنید.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   "مردم تشنه نظم و حاکمیت قانون اند" این جمله امرالله نه بلکه یک عبارت متداول تاریخی است که قرن ها کار برد داشته است. یکی از اهداف مهم ادیان هم در طول تاریخ تحقق نظم اجتماعی و تامین عدالت بشری مطابق زمان بوده است.
مبنای اطاعت از "اولی الامر" هم برای حفظ حاکمیت و نظم اجتماعی ذکر شده است بشرط آنکه صاحب "امر" خود انسان مومن، صالح، مدد گار و غیر متقلب باشد که در برابر انتظار او از اطاعت کردن مردم حقوق مردم هم توسط خود او(بدون نژاد پرستی) باید تامین شود (نهج البلاغه).
مشکل بزرگ ما مردم (همه ملیت ها) اینست که "ملا" زیاد داریم و "عالم" کم ورنه این همه تقلب کاری در کشورصورت نمی گرفت زیرا برای هر "عالم" واضح و معلوم است که متقلب "غاصب" است و نه "اولی الامر". و آنهم غاصبان شاه شجاع صفت بزور و انتخاب کافران!!
سوال من همین جاست که بدون موجودیت یک "اولی الامر" آیا حاکمیت قانون توسط دزدان و متقلبان وجود خارجی داشته می تواند؟؟؟؟!!!! تا مردم از آن اطاعت کنند؟؟
آزاده

>>>   زنده باد قاطعیت و اصول گرایی
زنده باد صالح

اکثر بلند منزل هاییکه به گونه مشارکت میان مالک زمین و شرکت ساختمانی اعمار شده اند اجازه رسمی تا چهار منزل را دارند ، اما معمولا" تا شش و هفت و هشت منزل اعمار شده اند ، اسناد این بلند منزل ها بر رسی شود و منزل های اظافی باید مصادره و ملکیت دولتی اعلان شوند و در اختیار فامیل شهدا و معلولین قوای مسلح به کرایه ارزان برای مدت ده سال قرار داده شوند ک بعد ده سال مجددا" در اختیار فامیل دیگری قرار بگیرد.

شهرداری کابل باید حد اکثر مجاز را برای ساحات رهایشی چهار منزل تعین کند و ساحات بلند منزل را هم مشخص کند و رسما" اعلان کند و به مردم محل اجازه داده شود تا خود جلو ساختمان های بلند منزل را در مناطق رهایشی خود بگیرند.
تمام ساختمان هاییکه به گونه غیر مجاز قد کشیده اند در مقابل هر چت اظافی ناحیه شهرداری و حوزه پولیس رشوت اخذ کرده اند که باید پیگیری شود.

جناب معاون صاحب اول
قاطع باشید و با درایت عمل کنید و تا اوامر صادر شده عملی نشده اند از صدور اوامر جدید خود داری کنید.
سیستم نظارتی و امنیتی معتاد به سوء استفاده شده اند و درایت و زمان کار دارد تا این معتادین تداوی شوند و اگر نشد تعویض شوند.
خداوند یار و یاور تان باد

>>>   تو قیچ‌ پوچک‌ پال و چای دار باشی ارگ هرچه خوش خدمتی کنی با فاشیزم قبیله بازهم مانند کاغذ تشناب دورت خواهد افگند. او قیچ دروغ گوی طفل های بیگناه را در مدرسه وحشیاه بمبارد کردین ولی تو پوچک پال باز مانند سقوط کهندژ همه چیز را پنهان کردی ، چوکی نمایشی و بی صلاحیت معاونیت چی دارد کن اینقدر ذلیل شدی او قیچ.
کوه کن‌

>>>   کوه کن!!!
اگر صالح تقدام نکند طالب های شهری بنیاد تو را خواهند کند.

>>>   صالح چندین بار امنیت خودش را گرفته نتوانست حال آمده لاف از گرفتن امنیت شهر کابل میزند۰
خدا میداند که در دهلیز های ارگ فضلوی فضلی و محب کمپیوتر کار چقدر بلای این خودفروخته ریشخندی و تمسخر میکنند تا "وحدت ملی" بشکل تسلیم پذیر و چاپلوسانه آن بخوبی و تا بیخ تامین گردد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است