عکس مجرمین و فراری ها در کابل نصب میگردد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۳    ۱۳۹۹/۸/۳ کد خبر: 165267 منبع: پرینت

در جلسه تاریخ ۲۱ اکتوبر سال ۲۰۲۰ فیصله گردید که:
اول: عکس مجرمین و فراری ها در پوستر های کلان چاپ و درنواحی شهر کابل نصب میگردد تا مردم در رد یابی آنها کمک کنند و آنها خود از ترس مردم یا به قانون تسلیم شوند و یاهم آدم شوند. تشهیر منفی بزودی آغاز میگردد.

دوم: از شهرداری کابل خواسته شد که از روش چتکه چتکه در صاف سازی پیاده رو ها ابا ورزد و روش سرک به سرک را پیشه بگیرد. در روز های آینده مردم عزیز کابل تاثیرات آنرا باید ببینند. اینکه یک ذره اینجا و یک ذره آنجا اقدام گردد بالای غاصب تاثیر نمی گذارد. اقدام بارز – قابل سنجش و بزرگ نیاز است که برای متباقی درس عبرت باشد.

سوم: تمام پسته های تلاشی پولیس با کمره های که قابلیت ثبت صدا و تصویر را داشته باشد مجهز میگردند. کسانیکه با استفاده از زوز و جایگاه بالای پولیس فشار می آورند و عربده کشی می نمایند باید تشهیر گردند. خریداری کمره ها از امروز آغاز میگردد.

چهارم: قتل بی رحمانه لمرخلیل افسری که در افشای یکی از خطرناکترین باند های مواد مخدر نقش داشت پیگیری میگردد. او توانسته بود یک شبکه ای از قاچاقبران را که در داخل نظام نفوذ داشتند افشا سازد. درین روز ها قرار بود به اساس قانون استرداد جایداد مجرمین جایداد های این شبکه تثبیت و مصادره گردد. قتل او رابطه مستقیم با این دوسیه دارد و موضوع پیگیری میگردد.

پنجم: همه روزه فهرست شایعات که بر ضد نیرو های امنیتی نشر میشود و ریشه در دستگاه های جنگ روانی دشمنان خارجی و داخلی ما دارد نشر میگردد تا مردم بتوانند جعل را از واقعیت تفکیک کرده و فضا و ماحول را برای نیرو های دفاعی و امنیتی ما باز- گسترده و مثبت سازند. دفاع از یونفیورم دفاغ از پوست و جلد نظام است.

ششم: تمام پل های به اصطلاح هوایی که به خاطر نصب اعلانات به تشناب بدل گردیده بود پاک شده و از نصب اعلانات بالای پل های هوایی در شهر کابل جلوگیری میگردد.
از نارنجی پوشان که در صفایی شهر کار میکنند در تخریب اماکن غیر قانونی کار گرفته نمیشود. نیروی تازه نفس و با وسایط در تخریب استفاده میگردد.

هفتم: کار بالای زمرک در چند ناحیه عملا آغاز گردیده و اداره مکاتب ازین طرح استقبال بی پیشینه کرده اند.

هشتم: هفته آینده ولسوالی های کابل زیر پوشش این طرح قرار میگیرند.

نهم: تمام حوزه هایی که ساختمان ندارند با توسل به منبع واحد تدارکاتی کار ساختمان آنها آغاز میگردد. پوسته های دور و در ساحات غیر مسکونی با تجهیزات گرم و مناسب برای زمستان به زودترین فرصت ممکنه اکمال میگردند.

دهم: تهمت و اتهام بی اساس بر ضد نیرو های امنیتی و بخصوص پولیس که ازین بابت آسیب پذیرتر از همه است بی پاسخ باقی نمی ماند و اتهام وارد کننده باید حاضر به ارایه ثبوت و یا عذر خواهی باشند.

یازدهم: لایحه مالیه ومحصول موتر های بی اسناد و بی پلیت تکمیل گردد. بشتابید و اسناد بگیرید. اگر کسانی فکر کنند که با این کار میتوانند به عوض رفتن به طرف وزارت مالیه باید به ویش رفته و موتر های زیاد بیاورند اشتباه کرده اند. درین دوماه که ما قرار است که کار را تصفیه کنیم هر موتری که بدون اسناد و پلیت در جاده ها دیده شود مصادره میگردد و از انها برای گزمه های پولیس استفاده خواهد شد. جدی بگیرید.

دوازدهم: به تشناب های شهری افزوده میگردد. تشناب های موجود هر روز مورد بازدید منسوبین شهرداری قرار میگیرد تا نظافت مراعات گردد. طرح ازدیاد تشناب های شهری باید از جانب شهرداری بزودی در دسترس قرار بگیرد. شهری که مردم آن از روی مجبوریت و رفع نیاز انسانی حیای خود را زیر پا کنند فاقد حیثیت است. حیثیت شهر را باید اعاده کنیم. سطح حیثیت شهر و پاکی آن رابطه مستقیم با خدمات دستشویی و تشناب دارد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عکس مجرمان
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   عقل ام نمیرسد که عکس چار هزار "مجرمین" وهابی که توسط خودتان (به امر کاکای کلان) فرار داده شده اند در کجا جای خواهید کرد؟؟!!
یک کمک برایتان کرده میتوانم که جای شان را خپ و چپ افشا کنم "گوش شیطان کر!": در جبهات ضد مردمی برای قتل فرزندان واقعی این سرزمین که در دفاع از مادر وطن در سنگر قرار دارند.
آزاده

>>>   جناب امرالله صالح در خصوص بند دوازده حتی اگر تشناب باشد این ملت بسیار بی شرم و حیا شده اند. برای رفعت حاجت در سرک باید جریمه نقدی وضع شود. این تبدیل به یک عادت شده است. فقط موضوع تشناب نیست. باید جریمه وضع شود.

>>>   یعنی صالح صاحب به صفت شاروال کابل تعیین شده اند اگر این پوست را هم بدهند خوش باشد !!!

>>>   خدواند اجر بزرگ نصیب تان گردانند، هر کنج و کنار این شهر به دلسوزی ضرورت دارد.امید پلان های مطروحه بشکل متداوم و مستمر در جاده عمل قاطعانه عملی گردد.

>>>   امید است که این طرح ها عملی گردد

>>>   شعار خوب است اگر عمل شود

>>>   اول بايد عكس هاى مجرمين درجه يك غنى ، صالح ، عبدالله و غيره دار و دسته شأن اويزان گردد بعد مجرمين درجه دوم كه زاده همين دزد ها و جنايتكاران بزرگ اند اويزان شود .

>>>   عکس این مجرمین را هم نصب کنید.
داود سلطانزوی
حنیف اتمر
ستانک زوی
داکتر عبدالله
دیوانه منصور
تره خیل
گلبدین

>>>   خدا جان به همرایت آقای صالح

>>>   عکس های فاروق وردگ، قانونی، برادر فهیم، کرزی دزد و دیگر متخلفین نیز باید نصب شوند. اینها دزدان ملیون دالری اند.
شمس تمنا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است