امرالله صالح مسوولیت امنیت کابل را برعهده گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۰    ۱۳۹۹/۷/۲۶ کد خبر: 165176 منبع: پرینت

در پی افزایش شدید جرایم جنایی در کابل، امرالله صالح، معاون نخست اشرف غنی مامور گردیده تا برای مدتی به مسایل امنیتی کابل رسیدگی کند.

صالح، شام روز جمعه ۲۵ میزان در صفحه رسمی فیسبوکش نوشت:"من در راه تطبیق قانون بخاطر تامین امنیت مردم مقوله و چیزی را به اسم مصلحت (از هیچ نوع آن) و ترحم بر جنایت‌کار در قاموس خویش ندارم".

معاون اول رییس جمهوری همچنین نوشته است که فهرست بلندی از مجرمین در کابل از قبل تهیه شده و از مردم خواسته است تا با نیروهای امنیتی در این زمینه همکاری کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت کابل
امرالله صالح
نظرات بینندگان:

>>>   شهریان عزیز کابل :
به اساس هدایت جلالتماب محمد اشرف غنی مقام محترم ریاست جمهوری افغانستان سر از فردا رسیده گی به مسایل امنیتی کابل را بطور مستقیم برای چند هفته بدوش میگیرم. من در راه تطبیق قانون بخاطر تامین امنیت مردم مقوله و چیزی را به اسم مصلحت ( از هیچ نوع آن ) و ترحم بر جنایت کار در قاموس خویش ندارم. به وظایف و مسوولیت های دیگر خویش همانند گذشته خواهم رسید. تطبیق میثاق امنیتی بخشی ازین برنامه خواهد بود. کابل را مانند کف دست خویش بلد استم. تمام وظایف ومسوولیت های دیگرم همانند سابق به صورت عادی اجرا خواهند شد. شما مطمین باشید. فهرست دزد ها – اوباش – مردم آزار – باج گیر ها – قانون گریز ها – غاصب های املاک عامه و مردم – مجرمین متکرر که زیر پوشش فعالیت دارند و زورگویان به ظاهر قانون پسند همه و همه از قبل ترتیب گردیده است. پس با نیرو های امنیتی خویش با اعتماد و اطمینان همکاری نمایید و از هر راهی که میتوانید اطلاعات و مسایل تان را به من برسانید. تقویت بیشتر نهاد های امنیتی افغانستان و نزدیک سازی آنها با لایه های مختلف جامعه بخش دیگر از برنامه است. وسایل مختلف و متعدد برای وصل وجود دارد پس دریغ نکنید و در امر مقدس سرکوب جرم و جنایت سهم و نقش خویش را ادا سازید. انشاالله.
امرالله صالح

>>>   لاف نزن
عمل کن
تمام جانیان رها شده را باید پیگیری کنی که کجا هستند و چه میکنند ؟
پولیس مخفی را باید در تمام ساحات موظف کنید و همزمان از مردم محل هم به حیث راپورچی های با مزد استفاده کنید و مرکز اقدامات عاجل را ایجاد کنید که در صورت دریافت راپور در ظرف ۵ تا ۱۰ دقیقه به محل حاظر شوند.

>>>   صالح باید اول امنیت خود را بگرد باز امنیت کابل همه مردم را غریب ساختن در طول ۳۰ سال یک ۵۰۰ نفر چهار کلا در قدرت اند همه دالر های کشور های خارجی در جیب همین چهار کلا می باشد

>>>   امرالله در دوران كرزي كه عساكر زياد خارجي هم موجود بود نتوانست امن ارگ را تأمين نمايد ، در شرائط فعلي غني ميخواهد ملامتي را به گردن امرالله بياندازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است