امریکا از طریق ملیشه‌ها به حضور خود ادامه می‌دهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۰    ۱۳۹۹/۵/۷ کد خبر: 164333 منبع: پرینت

عبدالکریم خرم رییس دفتر سابق حامدکرزی رییس جمهور پیشین کشور می‌گوید که امریکا کاملاً از افغانستان خارج نمی‌شود و به حضور خود از طریق ملیشه‌های نظامی ادامه می‌دهد.
به گزارش جمهور؛ آقای خرم که پیش از این به حیث وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان نیز انجام وظیفه کرده، تاکید می کند که امریکا به صورت کامل از افغانستان خارج نمی‌شود.

او در یک مصاحبه با صدای امریکا گفته که اگر امریکا مطلقاً از افغانستان خارج شود، بیشتر بر ملیشه‌های نظامی محلی که قبلاً آموزش داده تکیه خواهد کرد.
به گفته او، امریکا در افغانستان ملیشه آموزش داده و آنان را تجهیز کرده است، کم از کم 12000 آنان در ولایت خوست مستقر هستند.
او در مورد این ملیشه‌ها جزئیات بیشتر نداده اما گفته که این ملیشه‌ها به نام‌های مختلف فعال اند.

از سویی هم، آقای خرم در مورد صلح می‌گوید که هنوز هم برخی کشورها در روند صلح افغانستان دست درازی می‎کنند.
او ابراز نگرانی کرده که اگر روند صلح فوراً آغاز نشود، افغانستان در وضعیت بدتر از این قرار خواهد گرفت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
ملیشه ها
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعأ این امریکای هایی رذیل و شیطان زاده این قدر عاشق صلح هستند پس چرا به جنگ ناعادلانه و تجاوزگرانه فاشیست هایی صهیونیست خاتمه نمی دهند تا فلسطینی ها در خاک و سرزمین خود در صلح و صفا زنده گی کنند.
خاک عالم بر شما ترومپت هایی یاوه گو و نوکر صفت امریکا.
آزاده

>>>   کرزی احمق و خرم لوده در ۱۴ سال حاکمیت احمقانه شان یازنه های طالب شانرا تقویه کردند و جرثومه های فساد زای فاشیسم قومی را در شمال جا به جا کردند و زود است که سر میرویس کرزی در قدم های طالب از تن جدا شود و شکم گنده خرم دریده شود چون این احمق ها گرگ پرورش دادند و آنهم از نسل ISI
ما ایستاده ایم و با توکل با خدا پوز هر فاشبست چپ و راست و نکتایی پوش و قره قلی پوش و لنگی دار و نیکر دار را به خاک مذلت خواهیم مالید.
این وطن مال همه است و برای همه
برادر بزرگ و کوچکی وجود ندارد هر انسان این سرزمین یک شهروند است و یک حق دارد نه کم نه زیاد.

>>>   از قوم پختون یکی پیدا شود خارجیها را از افغانستان بیرون کند و کشور را از اشغال نجات بدهد و رتبه مارشالی را بگیرد و نام خود را ثبت تاریخ کند در حالیکه پشتونها همیشه زمینه اشغال را برای اجنبی ها مساعد کرده اند و نامشان و نام قومشان در رخ دارهای تاریخی افغانستان ثبت تاریخ است کاش میشد که برای یکبار هم که شده از بین شان یک باوجدان پیدا میشد و همه مادلات تاریخ را تغیر میداد و همه کثافتکاریهای گذشته پشتونها را گل کاری مبدل میکرد نمیدانم که چی وقت یک زن پختون چنین بچه ای خواهد باید.
کبیر ازبک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است