خلیلی وزارت داخله را می خواهد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۴    ۱۳۹۹/۳/۲۲ کد خبر: 163775 منبع: پرینت

بعضی معاش بگیران جناب دانش، در رخنامه ها و یا در کمنت های زیر پست های رفقای همکار شان تبلیغات راه انداخته اند، که گویا میان خلیلی و سعادتی با عبدالله بر سر تقسیم چوکی های رسیده به تیم ثبات، اختلاف پیش آمده و آقای سعاتی بدین جهت خودش را مبتلا به کرونا اعلام کرده است. ولی اگر چنین باشد و ابتلا به کرونا بهانه پنهان کردن اختلاف سیاسی باشد، محقق را نیز باید به این اتهام متهم ساخت و ابتلا به کرونای وی را دروغ و بهانه دانست.

آدم واقعا تعجب می کند، که چرا این عزیزان تا این اندازه پایین می آیند و حتی برای مریضی و ناخوشی دیگران که یک امر طبیعی است برچسب سیاسی و توطئه می زنند و نا مردانه تر از هر نامردی و کودک منشانه از هر کودک صغیری لب به دروغ باز می کنند و زبان برای تهمت و توطئه می شورانند.
آیا بهانه ای غیر از کرونا پیدا نمی شود، که کسی چند روزی عدم حضورش در وظیفه اش را با آن استتار کند و این تنها کرونا مشکل گشای این مشکل است؟

کسی گفته است، خلیلی وزارت داخله را می خواسته ولی عبدالله نپذیرفته و کدام وزارت دیگری را به ایشان پیش نهاد کرده است و اختلاف گویا از همینجا آغاز شده است. آیا همین حرف ها معقول است و قابل باور، که این عزیزان به زعم خود شان برای تخریب خلیلی و سعادتی تکرار می کنند؟

آیا فرضا اگر اختلاف واقعا وجود داشته باشد، و خلیلی خواهان گرفتن وزارت داخله شده باشد این کار بدی است و عیب و نقص پنداشته می شود که لشکریان فیسبوکی اینگونه منفی جلوه می دهند؟

خلیلی اگر وزارت داخله را می خواهد، و اگر خواستش پذیرفته نشد قهر می کند دانش چه کار می کند آیا دانش این قدر شهامت دارد که از غنی وزارت بخواهد و اگر پذیرفته نشد قهر کند و به خانه اش بر گردد؟ بعید است که آقای دانش، این قدر ریسک کند و این اندازه جسارت و حمیت سیاسی داشته باشد.‌

کمی مردانگی و شرافت ضرورت داریم، و اندکی هم شرم و نجابت باید داشته باشیم و اینگونه تیغ تهمت تیز نکنیم و مثل اطفال در گهوراه غن غن و بق بق بیجا سر ندهیم.

صفرمحمد مظفری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلی
وزارت داخله
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   صفرمحمد مظفری
چهار حرف حسابی درباره چهار کس
قصد نوشتن یک مقاله بلند و تحلیلی- انتقادی در باره کار و کنش های سیاسی چهار دولت مرد مهم هزارگی را دارم. سلطانعلی کشتمند، کریم خلیلی، نجیب الله صادق مدبر و سرور دانش چهار دولت مردی بودند و هستند، که از آدرس هزاره ها و با هویت شان در دولت ها و رژیم های سیاسی افغانستان کار کرده اند و در مقام نخست وزیری، شبه نخست وزیری ((مثل مقام مدبر در دولت کرزی) و معاونت ریاست جمهوری قرار داشته اند. من در این تحلیل سیاسی- تاریخی تلاش خواهم کرد، که منصفانه و بدون داوری ارزشی و بدون پیش فرض وارد جمع آوری معلومات و اسناد و در نهایت نتیجه گیری از این تحقیق شوم. و از دوستان میخواهم، که اگر اسنادی دارند از طریق مسنجر با من شریک بسازند و همکاری شان را دریغ ننمایند. مقاله مفصل و تحقیقی خواهد بود، و فکر می کنم در این مسیر به حمایت بعض دوستان ضرورت دارم.
این مقاله در یک ژورنال پر مخاطب، نشر خواهد شد و شخصا باور دارم که کمکی به شناخت جوانان و دیگر کسانیکه حوصله تحقیق و تتبع در این مسائل را ندارند از این چهره های سیاسی جامعه ما خواهد نمود.

>>>   ‏بنفشه بهار‏
بعد از مدت‌ها وزارت معارف بازهم گزینشی از بانوان را در بخش ادار‌ه‌ی این وزارت تجربه می‌کند.
معصومه عصمتی در زمان داکتر نجیب وزیر معارف بوده
آناهیتا راتب‌زاد در زمان ببرگ وزیر معارف بوده
و حالا رنگینه حمیدی در حکومت‌داری داکتر اشرف‌غنی به حیث وزیر معارف انتخاب شده است.
نمی‌دانم برحقم یا نه ولی وقتی زنی به کرسیِ دولت مینشیند بهتر است به تعظیمش به پا ایستاد شده اورا خوش آمدید بگوییم حرف‌هایی مانند این ( وزیر سابق تکرار می‌شود یا نمی‌شود) دردی را دوا نمی‌کند به رفتگان درود و به آمده‌ها سلام داده دست همکاری پیش کنیم تا نسل فردا از ما راضی باشد.
به امید موفقیت تمام مردم به خصوص زنان کشور که با مشکلات فراوان می‌توانند به جایی برسند که مردها به ثانیه‌ها می‌توانند برسند..
...

>>>   اوغان و صلاته ، هزاره و چپلي . همه رهبران خود ساخته بايد چشم ها و گوش هاي خود را باز كنند، امروز دوران سالهاي نود ميلادي نيست كه هر كس يك منطقه را از خود بسازند، و نه طرف مقابل چند نَفَر پنچرمين بي سواد است ، حالا امريكا علناً طالب را شريك بزرگ قدرت ميسازد، نه طياره ايران به باميان آمده ميتواند و نه حميدگل پاكستان به كابل ، در فكر حيات فاميل تان باشيد، اين بار امريكا تمام مخالفين برنامه هايش را ضربتي ميزند، ضربه از طرف داعش، غني و بالاخره ضرب آخر از طرف طالب و إعدام سر چوك شهر هاي بزرگ ، بايد به مال و عيالي كه چور كرده ايد اكتفاء نموده و بلي گفته گذاره نمائيد.

>>>   دزدان حرفوی پشتون و تاجیک و هزاره از هیجده سال است که بر سر کرسی در جدال اند و خون مردم را میمکند.

>>>   سعادتى هيچ كاره است و ظرفيتش كمتر از دانش است. اين فرد در حزب وحدت بحيث دزد پرينتر و پرده مشهور شده چون در دوره كمپاين يك تعداد پرينتر و پرده دفتر كمپاين را با همدستى دامادش به خانه خود انتقال داده بود. ميگفت جان ميديم و از راى مردم دفاع ميكنيم. بسيار كودن و پيش پاى بين است. از سياست صرفا هياهو را كار سياسى فكر ميكند. اصلا قدرت درك و برداشت درست از اوضاع سياسى ندارد.
رضايي

>>>   تا جاييكه من اسدالله سعادتى را ميشناسم حاضر است همه ارزشها را به يك تلفون صد دالرى معامله كند

>>>   قرار خبر موثق سعادتى به كرونا مبتلا نشده و مريض نيست.سنگينى وظايف حزبى و خواست هاى مردمى او را ناتوان و ناكارامد ساخته و به بهانه مريضى خود را به خانه قفل كرده.تمام تشويش اين شخص يك عراده موتر براى خودش بود و از اول اصرار داشت كه اين موضوع در موافقتنامه گنجانده شود.تمام خواست هاى مردمى و حزبى براى امثال سعادتى در يك عراده موتر خلاصه ميشود.

>>>   خليلي صاحب بايد رياست تكاياي برچي و چندول را عهده دار شود .چون ستايل خليلي با همين پوست مطابقت دارد. واز اينطريق مصدر خدمت به جامعه گردد. ب،م از كابل

>>>   وزارت مالیه به گلبدین رسیده است، وزارت داخله از عبدالله است، وزارت اطلاعات و فرهنگ از خلیلی، وزارت دفاع از اشرف غنی.
گرچه وزارت اطلاعات و فرهنگ چندان بودجه ندارد، اما از هیچ کرده خوب است.
ازین راه میشود در ترویج مذهب شیعه در افغانستان استفاده کرد.

>>>   سعادتى را نمي شناسم و نديدمش اما دوستانش ميگويند كه به يك كاسه شوروا معامله ميكند آنهم شورواى بى گوشت اما كچالو دار...

>>>   تاجيلها، ازبك ها و هزاره هايي كه فعلا در حكومت هستند بدليل خيانت آنان به جامعه خودشان و خدمت شان به فاشيست ها ميباشد و همچون گودى استعمال ميشوند. ماداميكه وظيفه شان يعنى نوكرى را به نحو احسن انجام دهند در چوكى ميمانند و به محض تخلف خبر سبك دوشى شان را از رسانه ها مطلع ميگردند.

>>>   داستان سعادتى مثل داستان فضائلى شده كه سالها قبل رييس دفتر خليلى مقرر شده بود اما سنگينى وظيفه و توان ناقص اش او را سخت گنس و گيج و سرانجام مريض ساخت كه خليلى مجبور شد بركنارش نمايد.اسدالله سعادتى هم بر اثر سنگينى وظايف حزبى چند وقت است كه ناخوش و مريض الحال شده ،گنس بود گنس تر شده،خدا شفايش بدهد

>>>   طالب از درون شارید و غنی امروز در ارگ به اغما رفت.
تفصیلات را فردا پیگیری کنید.
بیچاره مرتضوی

>>>   خلیلی صاحب هم مثل گاو پیر کنجاره را خواب میبیند از وزارت داخله صرف نظر کو در آنجا هر پنچرمین جنرال است گذاره تو کتی اونا نمیشه نه خود بشرمان نه وزارت را.
کمال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است