کدخدا دیر زمانی است که دیوانه شده است...
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۶    ۱۳۹۹/۱/۵ کد خبر: 162750 منبع: پرینت

برای من کاملا وبدون هیچ نوع بگو مگوهای بی حاصل دیریست تثبیت شده است که این ... فاقد درک سیاسی، دینی و بالاخره انسانی است و خرد سیاسی وی به حدی کندیده شده است که منطقه را تعفن اش گرفته است و واقعآ نمیخواهم در این زمینه با چنین دیگاه گندیده سیاسی وی چیزی بنویسم ووقت خود را ضایع کنم. ولی حالابدون اندک ترین شرم از خدا و خلق خدا می آید به شکل بیشرمانه و غیرمنطقی سخن از "بودجه ریاضتی" و یا اقتصاد ریاضتی بخاطر قطع کمک های امریکا برزبان می آورد وبه مردم ارایه میدهد.

واقعآ من نمیدانم این ... چه ... میکند؟ زیرا من به مثابه یک شاکرد علم اقتصاد و به مثابه یک انسان میشرمم که این فرزند عبدارحمن مبتلا به مرض سادیزم را چگونه مردم تا الحال تحمل نموده اند؟
به گفته فردوسی بزرگوار:
چه کردیم کین گونه گشتیم خوار؟
خود را فگندیم این سان زکار

یا ممکن است این ... هنوز نداند که بودجه ریاضتی چیست، همانطوری که هنوز نمیداند که خداوند فرزندی ندارد و امام حسین نواسه خدا نمی شود و اگر میدانست مطمین هستم که چنین طرح غیرعقلانی را مطرح نمیکرد. به دلیل اینکه این مردم سال ها است در ریاضت اقتصادی فرو رفته اند و جان میکنند؛ ادامه این وضعت اسفناک و جنایت بشری است.

معلوم نیست این ریاضت را از چه حسابی و بنیاد کدام اقتصاد رهبری شده درنظر دارند؟
از پول خیراتی که قطع میشود؟
بارها تاکید کرده بودیم که روزی این ماه عسل ختم میشود که همان شد و امریکا توانست تمامی زیرساخت های کشور را که حد اقل درخور و مناسب به شرایط این وطن بود نابود کرد و مردم را محتاج ساخت و حالا شرط میگذارد...
از آن روز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد
فردوسی

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
درک سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   ریاضت یعنی قطع معاش معلمین متقاعدین بلند بردن مایات برواردات مواد مورد ضرورت اولیه مردم افزایش مالیه برپوال کریدت کارت ها وبهمین بهانه فروش جایداد های دولتی به افراد مورد نظر

>>>   از آن روز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد.
باید این شعر را با طلا نوشت، که وصف حال و روز حاکمان نوکر آمریکا در بلاد اسلامی است.

>>>   آقای صفوی:
بودجه ریاضتی ساخت مغز فرسودهٔ این دیوانهٔ زنجیری است. در کتب و فرهنگ های علم اقتصاد، چنین واژه ای وجود ندارد.
داود

>>>   در مجموع علم اقتصاد دموکراسی (پول کراسی) و سیستم کاپیتالیستی ترکیبی از چرندیات چوتاری، چور و چپاول، استثمار بی نوایان و حرام زده گی (بی ادبی معاف) است که توسط همین کاپیتالیست های رذیل تنظیم شده است. اصلأ این مجموعه نیازی به کانون علمی ندارد و همانطور که گفتم تنها به افراد چوتار و بی رحم ضرورت دارد. این همه غارتگران امروزی ما بدون هیچ علم اقتصاد به چنین ثروت هایی گزاف رسیده اند و هنوز هم مردم را می چاپند. پدر ترامپ مثال خوب دیگری است که با فریب مردم و فرار از مالیات گنجینه یی بزرگی از خود برای بازمانده گان ناخلف اش باقی ماند. می گفتند که کسی با خدا دردل میکرد که چه مال حرامی خوردم که فرزندانم چنین نا خلف بار آمدند.
حالا اشرفک هم از همین کوزه آب خورده و جای گله ندارد.
آزاده

>>>   جالبش اینست که دو سه ...دگر هم در عقب ...کلان نشسته بودند و سر وبینی و چشم قیج می چرخاندند و می جنباندند.
روزی که مجلس وزرا منعقد شود
دربار پر بود از ازدحام خر.
کوه کن

>>>   پنجاه فیصد اشرف غنی احمد زی خارجی است ۵۰٪ باقیمانده گندیده
و پوسیده .
ناجو

>>>   خورده نگیرید سر غنی بیچاره چون نه اقتصاد را میداند و نه در رشته اقتصاد تحصیل کرده غنی بیچاره روانشناسی را خوانده و در عمل روانشناسی بلدیت دارد نه در علم اقتصاد هرچه که گروپ یازنه ها در گوشش پوف کردند انرا به زبان خود طوطی وارو بیان میکند اقتصاد با علم روانشناسی هم خوانی ندارد بگذارید هر دیوانگی که میکند خود را کم میاورد .

>>>   دیوانه شاخ و دم ندارد. از قبل معلوم بود که این دلقک یک کوچی بی فرهنگ و بادیه نشین است و در دشمنی با اقوام افغانستان قرار دارد.
اسد اله خنجر

>>>   بودجه ریاضتی عبارت از بودجه یی است که در صورتی که در آمد های دولت تکافو مصارف دولت را نکند،دولت مجبور است بودجه بعضی از پروژه هایی را که ضروری نیست،کم کند و یا قطع کند و در جاهایی که ضروری است مصرف کند.
این کار را شما در خانه نیز انجام میدهید.
اگر عاید تان در یک ماه کمتر از مصارف تان شود،با مادر اولاد ها در خانه مینشینید و پلان میکنید و میگویید که مادر اولاد ها:
در عروسی فلان کس این مرتبه یا همان پیراهنی را بپوش که در عروسی قبلی پوشیده بودی و یا این که یک پیراهن ارزان قیمت از لیلامی فروشی بخر و یا هیچ عروسی نمیرویم.
زیرا معاش این ماه کفایت پیراهن عروسی جدید را نمی کند.
این یک مثال بود.
خود کلمه ریاضت،به معنی صرفه جویی در مصرف است.
شما آن را با ریاضی اشتباه نگیرید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است