غنی: خواسته عبدالله مغایر قانون اساسی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۶    ۱۳۹۹/۱/۵ کد خبر: 162748 منبع: پرینت

اشرف غنی طی پیامی رسانه ای، خواسته های عبدالله مغایر قانون اساسی دانسته گفت: چنانچه در روز تحلیف وعده نمودم، تشکیل حکومت جدید را بخاطر مشوره‌های گسترده معطل ساختم. می‌خواستم به اساس وعده خود برای داکتر صاحب عبدالله نقش اساسی در پروسه صلح و برای هم تیم‌هایش در کابینه نقش بدهم. اما ایشان تاکید بر تغییر قانون اساسی و آنهم در یک شب و به اساس تفاهم بین خودش و من، دارد.

شنیده شده است که علاوه بر نشست جداگانه پمپیو وزیر خارجه آمریکا با غنی و عبدالله، دیدار مشترکی نیز داشته اند که محتوای آن نشر نشده است. در همین حال غنی و عبدالله نیز نشستی با یکدیگر داشته اند که بازهم محتوای مطالب مطروحه علنی نگردیده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   ازنتيجه مذاكرات معلوم شد كه داكتر صاحب عبدالله از ادعاى قبلي خود (ريس جمهور ) گذشته وبه مقام صدراعظمى قناعت كرده است' ولى اين تقاضاى موصوف هم از طرف اشرف غنى پذيرفته نشد!

>>>   برای بودجه ریاضتی باید مشاورین بیشمار رخصت شوند وهمچنان برای پنج سال وکلای تیل فروش وکمیشن کار هردو تعطیل شوند

>>>   جناب اشرف غنی میگوید: عبدالله تاکید داشت بیا من وتو جور آمد کنیم !

>>>   تو غنی یهودی که به تقلب دو مرتبه به کمک کشور های کفری در قدرت تشته اید ایا این خلاف قانون است اگر تو یهودی واقعا تقلب نمی کردی و به رهی پاک مردم انتخاب می شدی خی چرا ۵۰ در ۵۰ را قبول می کنی باید مردانه وار می گفتی که من به رهی پاک مردم انتخاب شده ام گهگاه به کسی خیراتی چوکی نمی دهم

>>>   چون ده ای مملکت ماچه خر تازی است. بیایین یک کار دیگه کنیم. امی غنی صایب اگه ایقه خوب است که مقدرات مردم در ید توانایش قرار داره قانون اساسی هم در دستش است و چوکی دادن و ندادن هم در اختیارش است ایشان ره به عنوان پادشاه و موسس سلسله احمدزی تاجگذاری کنیم ببینیم چه میکنه بی گل هم ملکه باشه. طارق جان والاحضرت مریم جان علیا حضرت و ولی عهد دوم و الی آخر.

>>>   برای بودجه ریاضتی در قدم اول بودجه بی بی گل باید قطع شود.

>>>   اشرفغنی جنایت پیشه تقلب کار فاشیست قاتل هزاران انسان بی گناه است خداوند در این ماه حمل ما را از سرش نجات بخشد بگو آمین.

>>>   افداله سر خر خود سوار است بدون در نظر داشت حالت حساس که ملت هر روزه با آن دست و پنجه نرم میکند ، توصیه بنده برای ایشان ، لطف کنید یک قاشق عقل را با یک گیلاس آب گرم نوشیده و دو روز بعد با عقل سلیم به حال ملتی که 50 % آن زیر سطح فقر بسر میبرند فکر کنید !
با احترام خرماه شرین از دوشنبه

>>>   معاش مامورین هم باید قطع گردد تا بودیجه به مصرف رسانده غنی در انتخابات تقلبی اش پوره شود در غیر آن باز خود را به چوکی لم انداخته و از ترس زندان خود را ریس جمهور اعلان میکند و هوا بی بی هم خود را یک کار کشته انتخابات دانسته و دوباره غنی را برنده اعلان خواهد کرد هدف غنی هم همین است در صورت که از اریکه قدرت به زمین خورد مستقیم به زندان خواهد رفت پول های بی شمار را که برای خریداری رای به مصرف رسانید از کجا کرده بود که برایش داده بود خوب معلوم است که پول بودیجه های انکشافی و معاش مامورین و پول های خزاین بود اول باید به هر قسم که شده بدهکاری اش را خلاص نماید بعد اگر چوکی هم از دستش رفت کدام مشکل نیست

>>>   برادر تو از گدام پینجسال حرف میزنی در حالیکه عمر حکومت تقلبی غنی کمتر از یکسال است یارا به ایندیده درایی و شرم نکردن از تقلب واضح و روشن غنی و تیم کاری اش در انتخابات که با تطمیع پول و چوکی بدون در نظر داشت رای تقلبی تیم دولت ساز و عدم توجه به ۱۶ هزار انتقعادات مستند و مستدلل از تقلبکاری در صندوق های رای پاک مردم بازهم بی شرمانه خود را ریس جمهور انتخابی مردم میخواند گلبدین حکمتیار چلنج داد غنی را که به ولایت دلخواه خودش حاضر است که اگر ۳۰٪ رای همان ولایت را بخود گرفته توانست من دایما العمر غنی را بحیث ریس جمهور قبول دارم چرا غنی کرنش کرد و خاموش ماند .

>>>   آیا در پنج سال گذشته با تشکیل دولت وحدت ملی و تشکیل ریاست اجراییه و ده ها و صد ها کار های خلاف قانون اساسی،منجمله سرپرستی پنج ساله زیاد تر از نصف اعضای کابینه،قانون اساسی را به کاغذ تشناب تبدیل نکردی.که حالا در غم قانون اساسی هستی،که پیشنهادات داکتر عبدالله خلاف قانون اساسی است.

>>>   این مدعیان ورعایت کنندگان قانون اساسی فراموش کرده اند که دوره ای قبل خلاف قانون اساسی به فرمان جان کیری حکومت وحدت ملی تشکیل دادند ایا در قانون اساسی ذکری ازین نوع حکومت بغمل امده است ؟وظرف نزدیک به پنج سال بیش از ۵۰۰ بار قانونی اساسی را پامال وزیر پا نموده اند همین دیروز در پارلمان بحث شد که دوصد ملیون افغانی را بعد از تصویب بودیجه از طرف پارلمان غیر قانونی به بودیجه اضافه وبه مصرف رسانیده اند اینها باید با این خیانت ملی محاکمه شوند وحکومت تقلبی در کجای قانون اساسی است؟ وتوافق نامه صلح امریکا وطالبان در کدام ماده ای قانون درج گردیده؟ازین قبیل صد ها وهزار ها کج روی وخلاف رفتاری های غیر قانونی را مرتکب شده اند وحال برای گریز از حقوق حقه ای ملت به قانون اساسی متوصل میگردنداین عجب بوالهوسی است
ولایت خان صافی از کاپیسا

>>>   سوال از دیکتاتور اشرفغنی؟
آیا تقلب و جعل مطابق با کدام اصل قانون اساسی کشور است؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است