خلیلزاد: زمان مصلحت و حل بحران رسیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۰    ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ کد خبر: 162689 منبع: پرینت

خلیلزاد این لارنس امریکایی میگوید: زمان مصلحت و حل بحران رسیده است.
حال از این لارنس امریکایی می پرسم این بحران را چه کسی و روی چه هدفی بوجود آورده؟ این بحران را شما برای اهداف شوم خود بوجود اورده اید.

آیا میدانید که دوسال مذاکره شما با یک گروه ترورستی چه پیامد شومی را برای مردم دردمند افغانستان بوجود خواهد اورد؟ ایا توافقنامه باصطلاح صلح شما با گروه تبهکار طالب، در حقیقت معاهده دوم دیورند نیست؟ در این توافقنامه منحوس که شما آنرا به نمایندگی از آمریکا امضا نموده اید آمده است:
امارت اسلامی که آمریکا آنرا برسمیت نمی شناسد، برای کسانیکه تهدیدی برای امنیت ایالات متحده امریکا و متحدانش محسوب شوند، ویزا، پاسپورت و سایر اسناد قانونی را برای ورود آنها، به افغانستان فراهم نخواهد کرد.

از شما می پرسم ایا یک گروه ترورستی که هنوز در فهرست سیاه سازمان ملل جاه دارد، حق صدور ویزا، پاسپورت و سایر اسناد قانونی را دارد؟ شما با گنجانیدن موادی مانند این در موافقنامه تان با طالبان، این گروه را بحیث دولت برسمیت شناختید. شما با این توافقنامه تان استقلال، ازادی و تمامیت ارضی افغانستان را زیر سوال برده اید.

باز هم در این توافقنامه شما آمده است که، باید پنجهزار زندانی طالب بدون قید و شرط وهر چه زود تر رها شوند. اینها جنایت کاران جنگی،ترورستان حرفه ای، قاتلین هزاران افغان و نیروهای شجاع امنیتی هستند. هیچ قانونی در جهان وجود ندارد که جنایت کاران، ناقضین حقوق بشر وقاتلان مردم بیگناه را بدون حکم محاکم رها کنند، خصوصا که عده کثیری آنها ترورستان خارجی هستند.

نورم ها و قوانین بین المللی در این مورد روشن است. بنا از حکومت افغانستان تقاضا میگردد، این توافقنامه منحوس را ناچل اعلان کند وزیر هیچ نام و عنوان قاتلان مردم افغانستان را از زندان آزاد نکنند،مگر مطابق قانون ونورمهای قبول شده. در غیر ان حکومت افغانستان وشخص اشرف غنی در برابر تاریخ و مردم مسوول خواهند. از اشرف غنی میخواهیم نباید این لکه ننگ را در تاریخ به نامت ثبت کنید.

عبدل ملکزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
طالب
نظرات بینندگان:

>>>   هیبت شیطان مصاب به کرونا شده.

>>>   همه روزهای هفته پنجشنبه شدند:
رسمیات کار مامورین از روز شنبه تا چهار شنبه از ساعت هشت صبح شروع تا ساعت چهار پس از چاشت ادامه دارد که صرف یک ساعت از 21 تا 1 بعد چاشت به علت صرف غذا و ادای نماز در میان وقفه است.
ر

>>>   خلیل زاد اگر واقعا از افعانستان است و مسلمان است باید ریس جمهور یک شخص مسلمان لایق بی طرف را انتخابات کند

>>>   یک گپ را برای شما مردم ساده افغانستان بگویم که دیگر همین سیساسیون جنگ نمی کنند خا طر جمع باشید تنها فقط بچه ترسانک می کنند

>>>   توقع بيجا. اشرف غني (شاه شجاع چهارم) و ننگ. اين حكومت پوشالي و مزدور اختيار نان خوردن خودرا ندارد.

>>>   خلیل زاد دروغ میگوید او 18 سال پیش هم این دروغ بزرگ را گفت. این جاسوس امریکا میخواهد 50 هزار ملیشه مزدور طالب را بر 35 ملیون نفوس افغانستان بزور امریکا حاکم کند.

>>>   نظر دهنده سوم!
من به این حیرانم که این شیطان چه کاره است که بجای ملت حق تعیین رییس جمهور را برایش‌قایل میشوی، مگر جمهوری به معنی تعیین رهبر توسط مردم نیست؟؟
اگر هم علاقه مند ساختن رییس جمهور هایی پلاستیکی است برود در کشور خودش‌ (امریکا) بسازد.
آزاده

>>>   اشرف غنی و خانمش رولا غنی و پسر اش طارق و دختر اش مریم همه شان شهروند قبول شده امریکا است و از طریق امریکا به کاخ ریاست جمهوری افغانستان رسیده از دستورات امریکا سر پیچی نمیکند موضوع رهایی حقانی برادر سراج الدین حقانی رهبر شبکه ظالم و خاین حقانی و دو همرای انرا بیاد دارید رها ان خط سرخ غنی بود چطور بخط زرد تبدیل شد و انها رها شدند رهایی ۵۰۰۰ زندانی طالبان خط سرخ غنی بود در روز تحلیف دیدید بخط زرد تبدیل گردید و عده رهای زندانیان طالب را طی فرامان خودش وعده کرد و فرمان صادر کرد حال هم که این و انرا درمورد رهایی طالبان میگوید هدف از دوام کار خودش است و از جانب امریکا برایش دستور قاطع داده نشده بمجرد دستور قاطع از جانب امریکا فورا در رهایی زندانیان طالبان بدون قید و شرط اقدام میکندغنی احمدزی قدرت داشتن خودش و فرمان برداری از امریکا مهم تر از هر چیز است .

>>>   غنی نوکر تر از نوکر
و
از انسانیت
بی بهره موجود است.

>>>   غنی و تیم فحشاپرور و متقلب اش هست و بود این کشور را به خاطر بقای خود و تیم فاسدش به گروگان گرفته.
نا فرمانی های مدنی و جمع شدن تمام نیرو های ضد فاشیسم قومی دور محوریت حکومت همه شمول یگانه راه مقابله با بحران است.

>>>   من منحیث یک مسلمان افغان نمیتوانم قبول کنم که رئیس جمهور کشورم کسی باشد که زنش می گوید (من هم مسیح هستم و هم مسلمان یعنی اینکه مسلمان نیستم).
یعنی کسی که با زنش به یک راه نرود چه قسم ملت مسلمان کشور ما را راهنمایی کرده می تواند.
خداوندا ! کورونا را به قصر های این ظالمان ببر تا اینکه یا توبه کنند و یا مردار شوند، و یک رییس جمهوری که وسیله تطبیق قانون اسلامی باشد بر ما عنایت فرما!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است