خلیلزاد، جنرال دوستم را به کابل دعوت کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ کد خبر: 162557 منبع: پرینت

خلیلزاد برای این که پروژه کودتای تقلب را تکمیل کند، آخرین کارت بازی خود را رو می کند.
وی از طریق باتور دوستم به جنرال دوستم پیام می فرستد و به وی می گوید که موضوع تحلیف منتفی شده است، شما به کابل تشریف بیاورید تا در همکاری با ما و دیگر رهبران مابقی ماجرا را حل کنیم.
خلیلزاد و دوستان اش تصمیم داشتند که از این طریق پای جنرال را به کابل بکشانند و سپس به وی اجازه برگشت به شمال را ندهند تا مراحل پایانی سناریوی کودتای انتخاباتی را بدون درد سر به اجرا بگذارند. البته وی برای موفقیت این طرح، به سپیدار هم گفته بود که غنی را قانع ساخته است که مراسم تحلیف اش را تا چند روز دیگر به تعویق بیندازد.
عبدالله پیمان
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
خلیلزاد
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   منافقت و قومگرایی خلیلزاد به همه مردمان کشور ما واضحا ثابت است نزد این ادم یک چیزی و نزد ان شخص چیزی دیگریست که این خود منافقت و عوام فریبی کمزاد را نشان میدهد.

>>>   خلیلزاد در ماموریت خود مشغول است و در فکر لغمان نیست.

>>>   خلیل زاد، غنی و کرزی با پلان امریکا و پاکستان اگر بتوانند تمام رهبران ملی و قومی و مذهبی غیرپشتون افغانستان را ترور میکنند. تا کنون رهبران و بزرگان زیادی را ترور کرده اند. در زمان مجاهدین گلبیدین روشنفکران را با پلان آی اس آی و سی آی ای ترور میکرد و هزاران جوان روشنفکر را ترور کرد. مردم باید آگاه باشند.

>>>   دوستم و همكارانش اين بار نه از پتاقي امريكا بترسند و نه از گوز خليلزاد كمزاد، بايد همان جواب جوان برومند صلاح الدين رباني را برايش بدهند كه: آخر زنده گي مرگ است، و از هر روز مردن يكبار مردن با عزت و غرور در مقابل مستكبر جهاني افتخار است. كمزاد يكبار از لغمان به مزار مهاجر شده اند، و بار اخير به امريكا كه در آنجا همه ميدانند كي بود و كي شد و چرا، دوستم بايد در جوابش بگويد كه اگر او را كار دارند بيايند در مقر و دفترش ، همه اقوام بايد متحد شده حتي با طالب در مقابل تجاوز گران و اجيران داخلي و چند رگه شان.

>>>   دولت در تحت رهبری جلالت مهاب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به پیروزی رسانیده اید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی هستم متعصب نیستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله طرفدار پشتون خواه نیستم که به همین سبب هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات بخاطر پشتنون خواه باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .

>>>   دولت در تحت رهبری جلالت مهاب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به پیروزی رسانیده اید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی هستم متعصب نیستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله طرفدار پشتون خواه نیستم که به همین سبب هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات بخاطر پشتنون خواه باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .

>>>   خلیلزاد هنوز در سال ۲۰۰۱ زندگی میکند.
فعلن سال ۲۰۲۰ است.

>>>   دوستم این قدر ساده نیست که به دور هر یهودی رقص کند دوستم در جای خود سنگین نشسته است کون خود را ارگ شور داده نمی تواند

>>>   امريكا طرفدار تقلب اشرف غني نيست . اين زلمي خليلزاد است بخاطر پشتون بودن و متعصب بودنش با اشرف غني كمك كرده و نام امريكا را در ميان مياورد . أفكار سياسيون امريكا از راپور هاي غلط خليلزاد اب ميخورد . اگر حكومت مردمي به رهبري داكتر عبدالله يك تيم انگليسي دان را وظيفه دهد تا در مديا عليه تعصب و مداخلات خليلزاد پرده برداري كنند واقعيت ها و تقلبات اشرف غني به گوش سياسيون امريكا ميرسد و خليلزاد از وظيفه اش برطرف ميشود و راپور هاي غلط او به امريكايي ها نمايان ميشود.
وظيفه اصلي خليلزاد گفتگو با طالبان است او وظيفه مداخله در انتخابات افغانستان را ندارد ولي از موقف خود سوي استفاده نموده به نفع اشرف غني تا حد حمايت از تقلب پيش رفته كه ممكن است اين موضوع باعث محاكمه او در اينده ها در امريكا شود چون يكتعداد سياسيون امريكا او را علت ناكامي سياست هاي امريكا در افغانستان ميدانند. ولي دولت داكتر عبدالله ضرورت مبرم دارد تا يك تيم مطبوعاتي مسلط به انگليسي ايجاد كند و خليلزاد و كاركرد هاي غلطش و تعصبات قومي اش را براي امريكا اشكار بسازد.

>>>   خليلزاد نزد مردم افغانستان منحيث يك شخص متعصب و قومگرا شناخته شده و ازين به بعد كسي او را اهميت نميدهد چون فعلا تمام اقوام افغانستان ميدانند كه او يك شخص فاشيست و رسيست است كه هم امريكا را فريب داده و هم اقوام غير پشتون افغانستان را فريب داده و تمام تلاشش درين بيست سال انحصار قدرت در دست پشتونها بوده است. رييس جمهور منتخب افغانستان اقاي داكتر عبدالله اعلان نمود كه دولت او با خليلزاد كار نميكند و اين شخص را قومگرا و پشتيبان اشرف غني دانسته و مناسب براي وحدت ملي افغانستان نميداند. ولي امريكا ميتواند يك شخص بيطرف در قضاياي افغانستان به جاي او معرفي كند .

>>>   دوستان عزیز به فکرواندیشه همه ارج میگذارم ولی لطفآ کمی منطقی باشید شماتاریخ چند دهه اخیرکشوررا ورق بزنید تمام هستی دولت راکی چوروچپاول کرد درکوچه کوچه شهرکابل جنگ ازدست کیها درگرفت زمینهای دولتی راکیها غصب کردند مارغلام امریکا ودیگرکفارکیهاساخت خوب قضاوت کنید وخودراقناعت کاذب نه دهید آیا تیکه داربودن یک قوم منظقی به نظرمیرسد ماباید قربانی بدهیم وتیکه داران قوم باید فربه شوند ماباید مزدوری کنیم تیکه داران قوم باید عیش ونوش کنندبجای دوستم باید پسرش قابل احترام باشداگرپسرنبود نواسه باید واجب الااحترام باشد درغیراوباید با اوزبیک کی سرپیجی میکند کاری صورت گیردکه با ایشچی صورت گرفت اگرآقای خلیلی نباشدهزاره ها خاهندازبین بروند چون بیدون فامیل محقق وخلیلی کسی دیگری دربین هزاره هانیس هزاره های که جوانانش ازنظرتعلیم برای تمام افغانها فعلا الگواست ولی باید غلام حلقه به دوش خلیلی ومحقق باشند درغیراوهیچ هستند.
هموطنان عزیزلطفآ این تلسیم منحوس رابشکنانیدبیاییدمنحیث شهروندان بادرک ازهمراهی دزدان تاریخ پرهیزکنیم بس است دیگرخوب راخوب بگویید بد رابد

>>>   امید این بازار توهین وتحقیر اقوام افغانستان را ویروس کرونا گیرد تا باشد توهین وتحقیر اقوام افغانستان از قلب و جگر تان خارج و. همه با عزت وبا حرمت در مقابل یگدیگر روابط نیک و همبستگی کامل داشته باشید و زندگی نیک را پشت سر گزارینید و. وطن از مرض قوم پرستان و تبعیض پرستان فارسی زبان وپشتو زبا رهایی یابد.
عبدالله ریحان

>>>   مردم افغانستان باید فوری و عاجل خلیل زاد را از افغانستان اخراج کنند و تمام فعالیتهای او را تحریم کنند و این را به جهان اعلان کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است