نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۷    ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ کد خبر: 162542 منبع: پرینت


نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی

نظم دیپلماتیک در مراسم تحلیف غنی



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نظم دیپلماتیک
مراسم تحلیف غنی
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   بعد از انفجار راکت،یکی شان از ترس گفت که ما حاضر به مذاکره هستیم.
اما دیگرش سینه خود را واز کرد که من آدم ترس نیستم و سر خود را در راه جمع آوری پولی که برای انتخاب شدن دوباره به چوکی از دست دادم.فدا میکنم.
ببینیم نتیجه اًن چه خواهد شد.
شاید هم کدام دزد سوم خر را زده ببرد.

>>>   به نظر شما ایا اشرف غنی شاهکاری کرده در قسمت نظم مراسم امروز؟؟
در طول بیست سال عواید داخلی و خارجی در اختیار یک قوم خاص یعنی پشتونها بوده. از سیصد سالش تیرش میشیم که در طول تاریخ افغانستان را چور کردند این قوم. اگر کور هستی یگان نفر که چشم دارد و طرف قندهار ننگرهار خوست بامیان بغلان قندوز یک نظر بیندازد. تا حقیقت اشکار شود.

>>>   دو رئیس جمهور ملت را پیش مردم دنیا ذلیل کردند!
جای اینکه انفجارها زن و بچه های بی گناه مردم را می کشند، همین دو رئیس جمهور را بکشند تا مردم از شر اینها خلاص شوند.

>>>   به قیمت رهایی ۵۰۰۰ تروریست طالب
هنوز سر قصه است
غنی را کرونا میکشد و بی بی گل را حماقت غنی

>>>   نظم دیپلماتیک دفن دموکراسی و دهن کجی به خواست ملت

>>>   دیکتاتوری قرن همین است

>>>   ای وطندار های ما بیخود و غرق نصوار پل متک هستند که اینقدر چتیات مینویسن ؟
کمی شرم وطندارای باخته گر .
با این مراسم وطن از چنگ و شر شورای نصوار آزاد شد مبارک به همه ملت.

>>>   ای عطای دلسوز، امپراتور و امید مردم چی میگفتی و چی کردی - آیا خودت منحیث نماینده 7 ملیون تاجک بالاخره از گارسون هوتل خارجی یعنی حمد الله محب کرده عقب و زلیل ماندی و آیا نمی شرمی و مهم تر از همه آیا پای خود را در جای پای وطن فروشان گذاشتی .
با احترام
جلیل از پنجشیر

>>>   پشتونها اکثریت است پس حق دارد رییس جمهور را انتخاب کند او تاجکها به قانون احترام کنید و به صاحب امر خود داکتر غنی تابع شوید تا در دنیا و آخرت شرمنده نشوید.
سمیع الله احمدزی

>>>   اشرف غنی با امضاء قرارداد ننگین امنیتی با امریکا، سخت کار اشتباهی مرتکب شد؛ چون با این پیمان امنیتی ننگین، به راحتی جنایت کارترین و فتنه انگیزترین کشور تاریخ بشریت را به طور دایم بر تمام جغرافیای کشور و تمام نهادهای دولتی و تصمیم گیر کشور مسلط کرد و خاک افغانستان را به راحتی به اشغال دایم امریکایی ها در آورد.
حال مجبور است که خود اشرف غنی و حکومتش مجری سیاست های امریکا باشد و این پیمان ننگین تا ادامه داشته باشد در افغانستان حکومت هاهمیشه دست نشانده خواهد بود و مردم دیگر نقشی در انتخاب رئیس جمهور و پرلمان نخواهد داشت.
حال به راحتی نمی تواند از دست امریکایی فتنه گر و پراگماتیست رهایی پیدا کند.
بهترین دلیل بر این مدعا عراق است.
امریکایی ها در عراق رسما سران نظامی و دینی عراقی ها می کشد و با افختار هم اعلام می کند، اما حکومت عراق هیچ چیزی گفته نمی تواند.
پرلمان عراق به طور رسمی اخراج امریکایی ها را از کشورشان تصویب کرد؛ اما امریکایی های جنایت کار و فتنه انگیز از عراق خارج نمی شوند و در فکر تاسیس پایگاه جدید هستند.
در اینکه امریکاجنایت کارترین حکومت تاریخ است، جای هیچ شک و شبهه ای نیست؛ زیراآمریکا تنها کشوری در تاریخ بشریت است که از بمب‌های هسته‌ای در ژاپن استفاده کرد و بعید نیست که اولین کشوری در جهان باشد که بمب کرونا و سلاح‌های بیولوژیکی را استفاده می‌کند. آمریکا پشت تمامی این جنگ‌ها قرار دارد.
مسلط کردن چنین کشور گرگ صفت و جنایت کاری بر خاک و امنیت و ناموس و خانه و کاشانه مردم افغانستان، دیگر این کشور روی امنیت را نخواهد دید؛ مگر اینکه پیمان امنیتی با امریکا لغو شود و انتخابات سالم و بدون مداخله امریکا در افغانستان برگزار شود.

>>>   متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست. اشرف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده بود.
غنی مغز تفکر حذب لیاقت های اقوام بومی درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا اشغالگ شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب به قبيله ای کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند. غنی یعنی غوده یی سرطانی هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید در غیر آن افغانستان به یک محشر گاه خونریزی تبدیل خواهد کرد.
بنا ؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان خود نشته ولی تو از دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه درجبعا ت جنگ بخون افتیده , غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند، بناً ، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان قدرت طلب ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهدشد.
جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین خورشید شما هستد ، هرچه عاجل برخیز و قیام در مقابل ظلم ستم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن و همدستان تروریست خونخوار خود را آماده کنید واز هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های خبیثه فاشیست و تروستان درون حکومت غنی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی وطن نیاکان تان از دست ندهید.
هموطنان مبارز , دلیر شجاع وطن با یک روز حرکت قیام عمومی برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست , شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتارمردم سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است ,هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی سربازان عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 18 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ عصبی بیمار روانی و جسمی است و شهود آن چیغ و صدا و مرد بدخوی غش و مکار و حیله گر و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد .
چون غنی دارای مغز پوچ گنیده است از بابت رفتارتعصب و عمل شیطانی اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی در این سه سال انجام نداد و نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و افغان ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر ران آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن افتابی ما را آباد سازیم

>>>   دولت در تحت رهبری جلالتماب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به با رای پاک بومترک حق مردم پیروزی رسید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز داکتر عبدالله یک مسلمان پاک اصیل در خواد ه علم پرور پروش یافته استو من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی قبیله هستم من متعصب نیستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله طرفدار پشتون خواه نیستم بخاطریکه نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد که به همین سبب هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا و سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات بخاطر پشتنون خواه پاکستان باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است.
متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست. اشرف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان بومی كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده بود. : غنی مغز تفکر فاشستی دوم جهان دارای ایده حذب لیاقت ها اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان

>>>   افعانستان دریگ گیردابه....؟
دراین قرن روشن که همه جهان بسوی تکامل وترقي وابادی سربلندی، وباهم ملّت شدن روان است.
واگرهمراي هم ديگراینطقاد،ورقابت هم دارد با هم در يگ ميز نشسته روي مسائل کشوربحس وگفتگو ميکند،که درزمان ریاست شما کشور پیش رفت وترقی نداشت ومسله را روي تفاهم درحُضار همه ملّت به بحس ميگرد وملّت هم اينقاد،وهم نظر ميدهد،شما......؟
امّا،درافغانستان ملّت، در گیرچند نفر مانده که میگوید منم،ویا من زی هستم وهرکس باید زبانش مونژ مونژ بگوید بخصوص محمد اشرف غني احمد زی، وملّت با۳۵ ملیون نفوز درافغانستان درگیر اینها مانده است.
واینهاگاهٔ طالب،وگاهٔ داعش وگاهٔ اینطهاری باموهای ژولیده وبلند انسانها رامیکشد ویا اینکه سربازان ونیروهای کشور بدفاع ازکشور، اینهارا میکشد ولی اصل کار همین چند تا منم ،وزییم است.
امّا ازهمه مهمتر اینبار ۵،۰۰۰ هزار وحشی را که درمیانش هما ن اینطهاریها هم است ازاد کرده برای کشتن ملّت مظلوم وسربازان میهن به بهانه صلح ازاد میکند این خودش بخون سربازان شهید وخیانت ملّی است.
وهمين چند تا، هیج وقت برای وتعلیم وتربیه اقوامش فکرنکرده است.
ولي این اشرف غنی، ظالم وقاتل باقی اقوام را همه وقت به انیظوا کشاشنيده حق کار، تعلیم ،وپیشرفت شان گرفته است،امّا اشرف غنی احمد زی،ودار دسته اش باید بداند که هیچ کس را باترور،وکشتن ازپا نشانده نمیتواند،این جامعهٔ نوين امروزی، روشن شده تلاش کردن زحمت کشيدن درس خواندن اگر شما مزاهیم امدنش درکلاسها شدید این مردم غیور خودش مکتب ساخت درس خواند،در روشنی دود چراغ درروشنی لامپایهای سرگ،درس وتحصیلش ادامه داد حتّا درکوه پایه هم درس خواندن،این مردم دیگردارای یگ ضرفیت خاص شده هرچند که تو تحقیرکردی پوهنتون را سهمیه بندی کردی ،امّا مردم مادراین دو دهه،بخش عظیم اش بازحمات فراوان خودش را بجای رساندن،وفعلاً علوم انسانی را میداند حقوق رامیداند علوم سیاسی ومناسبات اجتماعی رامیداند، نسل بیدار واگا ه است، همه این نسل فقر،ناراري را تحمل کرد،گرسنه نشت امّا فقربیسوادی را تحمّل نتوانیست.
ولي شما، هرچه انجام میدهید ومستقیماً دست بر ترور وکشتن نخبگان سیاسی دست میزنی که این کاربرد ندارد، والاّ اگررقیبان سیاسی خود را بکشی،ازانها کرده روشن تراگاه تر وسیاسی تر درمقابل دراینده ،برای گرفتن حق خود وبرای عدالت اجتماعی خواهیم امد.
ق.ناصری

>>>   برادر پنجشيري تو کجا آمار گرفتی 7 میلیون تاجیک فقط ولایت هرات 7 میلیون فارس دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است