مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۶    ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ کد خبر: 162541 منبع: پرینت


مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ

مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تحلیف اشرف غنی
ارگ
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   هم همه ی مردم دنیا به کار های دو کاندید ریاست جمهوری ما می خندد و هم ما به کارهای کاندیدهای ریاست جمهوری خودمان می خندیدیم!
این دو کاندید پلید، ما مردم افغانستان را در جهان خوار و ذلیل کرد.
این است نتیجه لیبرال دموکراسی آمریکایی!!!
هیچکدام این دو مایه ی ننگ ملت افغانستان مشروعیت ندارد؛ زیرا 13 در صد مردم افغانستان در انتخابات شرکت کردند، اما حکومت دموکراسی امریکایی همین حکومت اقلیت 13 در صدی بر اکثریت 87 درصدی است؟!!!
مرگ اخلاق این دو سیاستمدار بی عقل رقم خورد.
و دموکراسی امریکایی هم این افتضاح را ببار آورد.

>>>   رئیس جمهور افغانستان ا غ است چون خواسته آمریکا است . خلاص

>>>   بدون اقوام بزرگ در بدنه قدرت مشل تاجیک هزاره ازبیک در هزار سال هم فغانستان را جور نمیتوانید.
دا گز و دا میدان.

>>>   کسیکه نه فهم از قران دارد و نه اعمالش مطابق احکام قران است و حتی ایمانش به قران هم در شک است اگر از زیر سایه قران هم بگذرد خیری نصیبش نمیشود

>>>   همه قوم خود غنی در مراسم اس ولی عبدالله تمام اقوام دراطرافش است اگر چه عبدالله آدم خوب نسبت

>>>   خداوند اینان را افشا کرد که این ها بخاطر دین نه! بل بخاطر رضایت بادار شان همه ملت را فدا می کنند. در 5 سال ریاست جمهوری خود حد اقل چند آیه و چند دعا را ایشان باید یاد می گرفتند.

>>>   افقانستان ‌چهار‌ تا‌‌ رییس‌ جمهوری‌ داره‌ چه‌ خبره‌ بابا‌.

>>>   آغای گل و بی بی گل آهسته برو کرده به حجله رفتند.

>>>   مراسم تحلیف غنی متقلب دیکتاتور مشل مراسم تاج گزاری شاهان دیکتاتور هست اما مراسم داکتر عبدالله مورد پسند عامه و مردمی برگزار شد.
حامد هراتی

>>>   ای بی غیرت عطاء اگر از مردم نمی شرمی اقلآ از خدا خو ترس و حراس داشته باشید همین تو عطاء 70 شب و روز چی کمپاین های بر علیه غنی کردی و چی میگفتی بالاخره چه کرده و امثالهم امر الله صالح
پس امتحان خود را در تاریخ دادین
وسلام
امید از مزار

>>>   امید مزار،راستی عطا ممد مرغ چشم بوده،باور کنین غیر از فیدرالی دیگه راه حل برای این وطن نیست

>>>   افغانستان باز هم در ۵سال آینده باعث برابری کشور باشید

>>>   عطای چور را بیبنید

>>>   بنامخداوند مهربان وبخشنده
این است رسوایی امریکا بعداز 18سال حضوردرافغانستان امریکا هیچوقت به فکرآبادی افغانستان نبوده ونیست وهمیشه تلاش کردکه اقوام افغانستان راباهمدراویضکند با استفاده ازواژه قوم گرایی اماامروز اینرا بایدامریکا بداند که در دیگرمردم فریب انهارا نمیخورند وقت آن فرا رسیده که مردم خودشان سرنوشت خودراتعین کنند

>>>   متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست. اشرف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده بود.
غنی مغز تفکر حذب لیاقت های اقوام بومی درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا اشغالگ شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب به قبيله ای کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند. غنی یعنی غوده یی سرطانی هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید در غیر آن افغانستان به یک محشر گاه خونریزی تبدیل خواهد کرد.
بنا ؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان خود نشته ولی تو از دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه درجبعا ت جنگ بخون افتیده , غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند، بناً ، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان قدرت طلب ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهدشد.
جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین خورشید شما هستد ، هرچه عاجل برخیز و قیام در مقابل ظلم ستم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن و همدستان تروریست خونخوار خود را آماده کنید واز هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های خبیثه فاشیست و تروستان درون حکومت غنی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی وطن نیاکان تان از دست ندهید.
هموطنان مبارز , دلیر شجاع وطن با یک روز حرکت قیام عمومی برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست , شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتارمردم سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است ,هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی سربازان عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 18 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ عصبی بیمار روانی و جسمی است و شهود آن چیغ و صدا و مرد بدخوی غش و مکار و حیله گر و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد .
چون غنی دارای مغز پوچ گنیده است از بابت رفتارتعصب و عمل شیطانی اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی در این سه سال انجام نداد و نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و افغان ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر ران آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن افتابی ما را آباد سازیم

>>>   ماکلمه های بد بدتر و بدترین داریم اشرف غنی در کته ګوری بد قرار دارد و میدانیم که یک غلام امریکا است مګر بدتر و بدترین نیست مانند این ګروهای خاین و مزدور دزدو شروفساد که در تاریخ رویهای شان سیاه ثبت شده.
خداوند این خاینین ملت مظلوم افغان را نیست و نابود کند همرا با دارودسته عبدالله خاین و دارو دسته خاین خرزی.
فهیم از کارته نو کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است