بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۱    ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ کد خبر: 162540 منبع: پرینت


بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل

بی نظمی در مراسم تحلیف عبدالل



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بی نظمی تحلیف
عبدالله
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا کار بی شرمانه ای که امروز دو کاندید انتخابات ریاست جمهوری افغانستان انجام دادند و به عنوان تحلیف دو رئیس جمهوری در یک کشور فقیر و جنگ زده و آواره انجام دادند، اوج ذلت و خواری را برای مردم افغانستان به دنبال داشت و مرگ «اخلاق» را در بین این دو سیاستمدار توسعه طلب و زیاده خواه و بی تدبیر و بی عقل رقم زد.
این است نتیجه دنباله روی کورکورانه از «دموکراسی امریکایی»!
و این است نتیجه پشت کردن به فرهنگ اسلامی و اتحاد و انسجام دورنی و متکی نبودن به بیگانگان.
آقای عبدالله و آقای غنی!
شما با وجود اینکه کودن ترین و بی عقل ترین سیاسمدار بودید، هیچکدام شما برای ریاست جمهوری مشروعیت ندارید، چون بجز کارمندان خودتان مردم افغانستان شما را انتخاب نکردند. آراء شما به یک میلیون هم نرسید. پس کدام مشروعیت؟
همه ی دردسرها و گرفتاری ها و قتل عام های زنان و کودکان و پیرمردان در مثل مراسم های مذهبی و ملی، شما هستید.

>>>   فکر کردند مانند سالگرد مزاری همه شانرا ترورست های ارسالی ریاست امنیت ملی می کشند

>>>   بی نظمی نیست.
محفل مردمی است و عاری از جاسوس های خارجی

>>>   عبدالله نمیتواند رئیس جمهورباشد چون آمریکا نمی خواهد. خلاص

>>>   اين رييس جمهور ملت هاست. ملتها نامنظم است.
رييس جمهور آمريکا با مراسم نظامى و سياسى وديپلوماتيک با پول امريکا و اروپا و ناتو برگزار شد.

چرا نباید دو یا چند رئیس جمهور در افغانستان وجود داشته باشند؟ گفته می شود که افغانستان یک کشور چند قومی "از نظر مانند که است " (همين حالت ) ، یک کشور چند شکاف و چند تقسیم شده است. قرار است افغانستان یک کشور متحد و متحد در قانون اساسی باشد: از نظر ایده آل (حالت که بايد باشد).

700 سال پیش در کلیسای کاتولیک-روم نیز دو پاپ در واتیکان وجود داشت. در حال حاضر در واتیکان نیز دو پاپ وجود دارد ، یک پاپ آلمانی: پاپ امریتس بندیکت بندی شانزدهم و فرانسیس از آرژانتین.

>>>   شهر،شهر خربوزه است.

>>>   غنی باخت و طالب برد.

>>>   اشرار کجا نظم دارند

>>>   اينست ديموکراسی ٬ خود فروشی و وطنفروشی ٬ تبعيض و انارشی و سرخمی به فرعونيان زمان .
قربان اسلام و يکپارچگی مسلمين واقعی(مجاهدين سر به کف) که در تمام کشور عزيز اعم از پشتون ، تاجک ، هزاره ، ازبک و همهٔ اقوام معزز تحت يک قومانده و يک بيرق مزين به کليمهٔ محمدی بدون تبعيض و نفاق مشغول جهاد و آزادی هستند .
اينرا بدانيد که فرعونيان و غلامانشان بما خير نميآورند .
اگر درين دنيا و آخرت عزت ميخواهيد به ريسمان الله تعالی چنگ بزنيد و مدافع جهاد و مجاهدين باشيد .

>>>   بی نظمی نیست - شور و اهیجان است

>>>   سلام من یک ایرانی ام ولی برام مهمه که همسایه همزبان ومسلمانم درآسابش باشدوازشرغنی وامریکاخلاص بشه...درودبرمردم افغان ودرودبرعبدالله
اسماعیل وحیدی ازاقوام کورد ایران تهران

>>>   باید صبر میکردند و به توافق می رسیدند که کدامشان ریس جمهور شود از قسم کرده بازهم حکومت وحدت ملی بهتر بود حالا دو ریس جمهور دریک کشور نمیدانم که چرا پشتونها به فارسی زبانها فرصت حکومتداری را نمیدهند حالا که اگر هزاره و تاجک و ازبک یک طرف شود پشتونها اقلیت میشوند ولی با اینکار آبروی افغانستان را بردند

>>>   دولت در تحت رهبری جلالتماب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به با رای پاک بومترک حق مردم پیروزی رسید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز داکتر عبدالله یک مسلمان پاک اصیل در خواد ه علم پرور پروش یافته استو من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی قبیله هستم من متعصب نیستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله طرفدار پشتون خواه نیستم بخاطریکه نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد که به همین سبب هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا و سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات بخاطر پشتنون خواه پاکستان باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست. اشرف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان بومی كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده بود. : غنی مغز تفکر فاشستی دوم جهان دارای ایده حذب لیاقت ها اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است