یک ایالت آلمان مهاجران زیر سن را از یونان می پذیرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ کد خبر: 162474 منبع: پرینت

ایالت شلیسویگ هولشتاین آماده پذیرش مهاجران زیر سن از یونان است. نخست وزیر این ایالات یک بار دیگر به گونه جدی ابراز آمادگی کرده است تا مهاجرین زیر سن را از کمپ های یونان بپذیرد.

به گزارش دويچه وله، دانيل گيونتر، نخست وزیر ایالت "شلیسویگ هولشتاین" روز چهارشنبه در گفتگو با یک روزنامه آلمانی از خرابی وضعیت مهاجرین در مرز میان ترکیه و یونان سخن گفته است و تاکید کرده که تصاویر پناهجویان در مرز میان دو کشور رنج آور است.

این سیاستگر حزب دموکرات مسیحی "شلیسویگ هولشتاین" در این اواخر بار بار اظهار کرده است که می خواهد برای آسیب رسیدگان کمک کند و در سهمیه بندی مهاجرین میان حکومت آلمان و اتحادیه اروپا سهیم شود. این مقام محلی، اشاره می کند که وزیر داخله ایالت شلیسویگ هولشتاین در ماه فبروری ابراز آمادگی کرده بود که حدود ۳۰ مهاجر را از جزیره لیسبوس یونان، بدون در نظر داشت آمادگی دولت فدرال آلمان، بپذیرد.

گیونتر همین گونه افزوده است که با وجود کمک ها در ماه های اخیر، هنوز هم وضعیت بشری مهاجرین در اردوگاه های جزیره لیسبوس وخیم است. او افزده: »به ویژه کودکان زیر سن و کسانی که بدون خانواده های شان در این اردوگاه ها بسر می برند، بیشتر آسیب پذیر هستند.»

نخست وزیر ایالت "شلیسویگ هولشتاین" باور دارد که مقام های آلمان و اتحادیه اروپا باید برای بهبود وضعیت بشری پناهجویان در یونان تلاش کنند. اما تاکید کرده است که پذیرفتن مهاجرین باید در چارچوبی صورت گیرد که وضعیت سال ۲۰۱۵ تکرار نشود.

از سوی دیگر با درنظر داشت وضعیت در سواحل بحیره اژه و دیگر بخش های مرزی ترکیه با یونان، سازمان حفاظت از کودکان، از حکومت آلمان به گونه فوری تقاضا کرده که در گام نخست باید ۵۰۰۰ تن از پناهجویانی را که به کمک های عاجل بشری نیاز دارند، بپذیرد. این سازمان اضافه کرده است که در صورت امکان، دیگر کشورهای اروپایی نیز باید این کار را انجام دهند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
یونان
مهاجران
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اینگونه مهجرتها به سوی اروپا دوام داشته باشد، بالاخره اروپائیان کشورهای شان را باید با کشورهای مهاجرین معاوضه کنند.

>>>   این پیام قدیمی شده است. تصمیم جدید (Akronym "Groko" Große Koalition) ("گروکو" سرواژه يا سرنام "ائتلاف بزرگ" احزاب سوسیال دموکرات ها و دموکرات و سوسيال مسیحی در حکومت فدرال آلمان) درخواست حزب مخالف را برای پذیرش پناهندگان خردسال بدون همراه ، زنان باردار و بدون همراه باردار و زن با کودک و بدون کودک را که همراه ندارند رد کرده است. با این حال ، حکومت "ائتلاف بزرگ" آلمان فقط در چارچوب توافق اتحادیه اروپا حدود 5000 پناهنده را می پذیرد.
در اتحادیه اروپا بسيارى از کشورهاى اقمارسابق شوروى که امروز در ناتو واتحاديه اروپا عضويت شده اند و دولت اطريش مخالفين سرسخت گرفتن پناهنده است.
اتحاديه اروپا هر روز بدتر شده مى رود و قوانين بشر دوستى خود را زير پا مى کنند.
اتحادیه اروپا به آرامی اما مطمئناً دارد از ديگاه نظامى و پياده کردن عساکر و آموزش و مسلح سازى پوليس مانند ایالات متحده آمریکا می شود. آلمان از زمان ايکه گور با چوف اتحاديه شوروى را به اتحاديه گوز تبديل کرد و زمينه وحدت دوآلمان را فراهم ساخت رهبرى اتحاديه اروڀا را دارد از همين جهت روباه پير از اتحاديه اروپا خود را کشيد.این کشور از لحاظ مداخلات و عملیات نظامی به ویژه در کشورهای عربی اسلامی مانند لیبی ، عراق ، شاخ آفریقا ، اردن ، لبنان و کشورهای آفریقایی بیشتر شبیه به امريکا می شود.
ترکيه بالغ بر 5 ميليون پناهنده راجستر شده درج شده و غير قانونى دارد. گرچه اردوغان "سلطان بسپروس" (بسفر) از سوى بويژه آلمان شد تا جلوه مبارزه ضد ترورستى ايران را گيرد ولى اين مردکه مانند اوزبيک اوغوستان يا دربغل پوتين و يا دربغل ترامپ اشک ميريزد. و آلمان و اتحاديه اروپا اردوغان را چندين بار بازى داد.
مردم نازنين ما لطفا شادى بازى اردوغان و آلمان را نخورد.
حکومت آلمان ضرورت به شهروند دارد. فاشيست ها و مردمان ضد کشورهاى اسلامى به گونه AfD (يک حزب ضد پناهندگان کشورهاى اسلامى ضد خارجى نيستند اگر آنها از آمريکا يانکى وکانادا باشند )
دولت آلمان به ترکيه وعده ميليارد ها دالر داد تا راه ها و مرزهاى سبز ترکيه را بسته کند. با اين قرارداد جلو فرار پناهندگان را بسوى آلمان گيرد.
اردوغان خوش شد واما کانسر انگيلا مَرکيل حساب داد که پولها را براى مصرف پناهندگان براى سازمانهاى غيردولتى داده است که کوتاه واژه "NGO" (ن ج و" مى باشد. يا آلمان قلدرى کرده و يا و يا اردوغان تروريستدوست لوده کردند.
دولت غدار افغانستان فکر کرده بود که پول کمکهاى جامعه غربى به حکومت کابل پرداخت مى شود. نه اين بکلى نادرست است. پولهاى کمک به سازمانهاى غيردولتى خودشان پرداخته مى شد.
چرا مسلمانان اين قدر خوش باور اند و يا لوده است.
چطور چار مغز متفکر پشتونتبار جهان?

>>>   وزنش را زمین برمیدارد روزی اش را اروپا میدهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است