هرگز به هیچ دولت و قدرت خارجی اعتماد نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۸    ۱۳۹۸/۱۲/۲ کد خبر: 162281 منبع: پرینت

در پایان حکومت داکتر نجیب روسها در ماه ها و هفته های قبل از خروج گاهی افسران و کادر های حزبی را به مجاهدین می فروختند و من شاهد بودم که مجاهدین بالای قرار گاه نیروهای دولت حمله میکرد ند و روسها که در نقطه حاکم چند صد متری خاموش بودند هیچ گونه همکاری نکردند تا ان قرارگاه کندک تسخیر و تسلیم شد .

حال امریکایی ها بیرون می شوند ، بیاد داشته باشید که عساکر و قراگاه شما را می فروشند ، جدول جاسوسان را افشا می کنند و همین عزیزانیکه بعد از سالها غربت امدند و صاحب قدرت و ثروت شدند ، باور کنید انها را می فروشند ، شما عراق ، سوریه ، لیبیا را ببینید ، پس بجای شاخ و دندان کشیدن ، اخطار دادن ، توطیه و تفنن ، دامن زدن به مسایل گذشته ، ایدیالوژیک ، طعنه و توهین کنار هم قرار بگیرید ، این طوفان بزرگ و شدید است ، به یک گروه و تیم مهار نمی شود همه دست بدست هم بدهید حتی طالبان، تا از این ورطه و غرقابه نجات یابید ، با قلقله و دهن کف کردن پشت تلویزیون حل نمی شود، اکثریت تان را حتی در قریه تان کسی راه نمیدهد چه شود پایگاه مردمی ، ضرب المثل معروف است که (دندان گاو را چه حساب میکنی، به بی بی معلوم است از او پرسان کو).

جاوید کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قدرت خارجی
دولت
نظرات بینندگان:

>>>   داود سلطان زوی اگر واقعن ریشه داری به زادگاهت غزنی برو ببین که چه میشود.
غنی اگر مرد است یک سری به لوگر بزند نه با pps بلکه با بی بی گل خبر خویشاوندان خود را بگیرد.
فاروق وردک اگر وردک رفت حق دارد

>>>   همین حالا نه تنها غنی و ارگ و دست آورد های ۱۸ ساله بلکه تمام کشور افغانستان را آمریکا فدای انتخابات سال آینده آمریکا نموده و بعد از حدود یک سال مذاکره آنچه شرط عقد پیمان گذاشته کمتر کشتن و کمتر ویران کردن برای یک هفته است و بعد قرار داد آمریکا و طالب امضا شده و هیات آمریکا با ذوق زدگی تمام به وطن شان میروند و به مردم میگویند که این شاهکار رئیس جمهور آینده جناب ترامپ است.
اینکه بعد یک هفته چه میشود معلوم نیست.
شاید بعد یک هفته نه حکومتی باشد و نه نه ارگ و نه هم نظم و نظامی.

>>>   واقعیت های را کوهستانی صاحب فرموده اند نباید نادیده بگیرند .وقتی موره ها گرداننده ها استخدام شده همین قدرت ها باشد.بازهم مانع یکجا شدن خواهد همه خواهد شد.
گفته های بزرگان متحد شوید ورنه همه نابود میشوید.

>>>   جناب کوهستانی به کی میگویی؟ همین کوهستانیان و پنچرمینهای شما بودند که کشور را به خارجی ها فروخت. امروز که از اریکه قدرت پس رانده شدید سخن از اعتماد به حکومت خارجی میزنید؟
اخلاق، ادب، فرهنگ، دین و مذهب، عفت و حتی غیرت خودرا در مقابل چند پیسه فروختید و حالا مثل بلبل خوانده و عوام فریبی میکنی. همه هوشیار اند.
کابلی

>>>   کابلی حقیقت گفته ولی یک کمی تند تر گفته است.
حقا که همین چند دزد وطنفروش در مقابل کشور، نوامیس ملی، و مردم بیچاره این مرز و بوم خیانت نا بخشودنی انجام داده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است