آقای اشرف غنی لطفاً ارگ را ترک کنید!
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۶    ۱۳۹۸/۱۲/۲ کد خبر: 162280 منبع: پرینت

جناب اشرف غنی لطفاً این کشور بحران زده را «سوریه نسازید و مانند بشار اسد دلقک بیگانگان نشوید» مردم این سرزمین به شما اعتماد ندارند با پنچ درصد هواداران چاپلوس و رشوت بگیر خویش بر نود پنچ درصد مردم این سرزمین حاکمیت نکنید؛ تهدید، فشار و رشوت دهی شما بر علیه کارمندان کمیسون انتخابات و اعلام پیروزی تان از طرف آنها در اراده مردم در بر کنار زدن شما از قدرت غصب شده اتان خللی ایجاد نکرده و نمی کند و در آنسو سکوت کشورهای موثر در مورد انتخابات و عدم تبریک گفتن پیروزی تقلب گونه شما نشان از آمادگی آنها برای خلق بحران تازه دارد...

رهبران ظالم احساس می کنند از غیب به آنها الهام می گردد و آنها پیام آوران صلح و آزادی در زمین هستند حکومت استبدادی را با ترس، دلهره و هراس از سقوط پیش می برند از هر اعتراضی می هراسند دست به قتل عام های وحشیانه می زنند موافقان و چاپلوسان خویش را تقدیر مخالفان خویش را سرکوب می کنند، وحشت را در جامعه ایجاد بحران را می آفرینند و پایان ناخوشایندی را برای ملت خود رقم می زنند داستان یمن، عراق، سوریه و... می آفرینند آنگاه عده ای کشورها رقابت می کنند اسلحه می فرستند تا بیشتر مردم آن کشور جنگ زده یکدیگر را بکُشند و عده ای دیگر نظاره گر ماجرا می نشینند...

جناب اشرف غنی امید است سرنوشت شما مانند معمر قذافی، علی عبدالله صالح یا بشار اسد نشود که در عین فرار توسط مردم کُشته شوید یا دست به قتل عام های وحشیانه مردم و تخریب کشور بیندازید و ملت ما مانند مردم سوریه مجبور به فرار دست جمعی از کشور گردند و شهرها خالی از سکنه گردد. پس چه زیبا و محترمانه است به مخالفت مردم کشورت احترام بگذارید ارگ را ترک کنید.!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   نیرو های امنیتی شما در گیر و دار های سیاسی بیطرف بمانید.
آنهایی که به سرک ها میریزند و خواستار حق مردم میشوند و درخواست بطلان نتیجه تقلبی را میکنند برادران و خواهران و پدران و مادران و همشهری های شما هستند
به دست خود بازوی خود را قطع نکنید.

>>>   اشرف غنی ارگ را ترک کنید تا باز این پنچرمین ها همرای چکش وپلاس خود آمده و تمام کابل را چور کند اشرف غنی ارگ را ترک کنید که دزدان و چپاولگران باز کم بغل شده اند و دندان های خود را برای چور وغارت تیز نموده اند چون مزه پول حرام و مفت را دیده اند دیگر پنچرمینی برای شان لذت بخش نیست باز میخواهند که ماشین چوچه کشی جنرال ها و دگروال ها را به چرخش بیاورند

>>>   اقاى نويسنده. ميدانى اشرف غنى نه رشوت خور است ونه خاين لطفا اگر واقعا از افغانستان هستى درباره خاينين دوزدان اشرار مجرمين جنگى كمى بنويس

>>>   پیش ازین که به تبصره هایی سیاسی دست می اندازیم حداقل باید با الفبای سیاست آشنا باشیم!! قرار دادن اشرفک را بامعمر قذافی، علی عبدالله صالح و بشار اسد در یک ردیف تنها یک مذاح سیاسی است زیرا:

۱- معمر قذافی و علی عبدالله صالح (بدون پرداختن به قبیله گرایی شان در سالهایی اخیر قدرت) هر دو با مدیریت و مدبریت خودشان به قدرت رسیدند نه مانند عروسک هایی غربی دیسانت شده همانند اشرفک.
۲- با مقایسه حالت فعلی لیبی و یمن عدم فقدان معمر قذافی و علی عبدالله صالح در ین دو سرزمین به خوبی قابل لمس است و در شکست این دو سیاست مدار امریکای جنایتکار، وهابی های مفسد و صهیونیزم دست داشتند. معمر قذافی نه تنها به خود متکی بود بلکه حتی در تعیین حکومت مردان اروپا هم نقش داشت این مرد توسط جاسوسان فرانسوی کشته شد تا راز دست داشتن او در برد سارکوزی افشا نشود. کودتا علیه این مرد بکمک بدماشان و اوباش ها با کودتای ۲۸ اسد بر علیه مصدق قابل مقایسه است.
۳- بشارالاسد با تمام ضعف هایی سیاسی اش (کاش اسما الاسد بجایی او رییس جمهور بود) که حکومت را از پدر مقتدر خود به ارث برده است (جمهوری میراثی!!؟؟) در شرایط فعلی کار آمد است (کاش در لیبی روسیه دست به کار میشد). موجودیت بشار الاسد (بضم شما بشار اسد دلقک ) و حوثی هایی یمن درین شرایط یگانه پوتانشیل حفظ اراضی این دو سرزمین از دست خفاشان وهابی، اخوانی هایی ترکی و صهیونستی است.
۴- این اشرفک دیسانت شده یی خود امریکای جنایتکار، وهابی های مفسد و صهیونیزم است بنأ به انتظار اوباشان نباشید تا فرار کند بلکه این کشور به یک انقلاب رستا خیزی ضرورت دارد تا همه گدی ها و عروسک هایی استعمار غربی، عربی و صهیونستی را بدور ریزد و پایه هایی یک نظام مقتدر را در یک ساختار فدرالی بر قرار سازد.
آزاده

>>>   هلیکوپتر فرار غنی کوچی همین حالا در بام ارگ جابجا شده است۰ ولی نگذارید این عوامفریب متقلب فرار کند، باید محکمه شود و چوب در ک۰۰ خودش و مخکش هایش زده شود۰

>>>   این هم مثل همان خلقی ها وپرچمی های گذشته میباشد که با یکصد هزار چاپولس برمردم حکومت استبدادی برقرار کردنند

>>>   اقای گل امیری!
پیشنهاد های معقول ودر خواستهای قابل قبول نموده اید اما رفتن غنی مشکل افغانستان راحل نمیکند چون نعم البدل برای اونداریم پیش روی ملت افغان کوه های از مشکلات است که غنی یکی از انهاست اول این که نفوذ وسلطه ای بیرونی ها بر تمام جوانب زندگی این کشور سایه افگنده وتقدیر مردم ومملکت مارا انها رقم میزنند اگر دیده باشید وقتی غنی در پایگاه امریکای ها در بگرام رفت چنان مینمود که گویا اورا در جنگ اسیر گرفته باشند دست وپای خودرا گم کرده وحواسش پرت شده بود وبسیار جای خجالت بود که ریس جمهور یک کشور قهرمان در پهلوی یک خورد ضابط اشغالگران استاد باشد وپرابلم دیگری که با رفتن هرکه وبا امدن هرکسی دیگرثابت وپا برجا می ماند همانا طالب وداعش وحکمتیار است چون کلید این همه مشاکل بدست بیگانه ها است وباز فرض کنید که خارجی ها اجازه دهند غنی ریتایرد شود چه کسی را بجای او می نشانید؟بازهم یکی دیگری از مزدورهارا چون خارجی ها مارا در میان چند مزدور وغلام مخیر ساخته اند که حتما یکی از انها راتعیین کنیم وانهای که درد ملت ووطن عزیزرا در ذهن می پرورانند در لیست شامل نیستند بهتر انست که در کار بزرگ ها دخالت نکنیم وبگذاریم که خرس جان خودش انتخاب نماید که چه کسی را می اورد وبا چه کسانی دیگر معامله های اشکارا وپنهانی انجام میدهد واگر قرار باشد که غنی برود وبجایش جنرال دوستم ویا رحمت الله نبیل بیاید اهلا وسهلا حد اقل در ظاهر دلسوز کشور وملت هستند البته گمان نکنید که من از هوا خواهان غنی خان باشم ولی میدانم که اوشخصا فاقد اراده وانتخاب وتصمیم است واو خودنیامده بلکه اورا اورده اند
وغنی به زبان حال میگوید
من به خود نامده ام که بخود باز روم
هرکه اورد مرا باز برد از وطنم
تبنگچی

>>>   غنی چشمش به خارجی ها وا مانده که تا چه وقت در افغانستان است و از وی محافظت می کند این موضوع را خودش در جواب سوالی یک زورنالیس خارجی پارسال به صراحت بیان داشت که اگر نیرو های خارجی افغانستا را ترک کنند حکومت من در ظرف شش ماه سقوط می کند. خود میداند بنیاد مردمی ندارد و این قر=در جرایت هم ندارد تا به عوض چند دزد و مفسد و متقلب به مردم رجوع کند و مردم را سپر و مدافع خود بسازد. غنی بنابر طعبیت بیمار که دارد اهل تعامل و درایت رهبری یک ملت نیست در دوران پنج سال گذشته غنی شیرازه ملی افغانستان را درهم ریخته و انقطاب بدی را میان اقوام افغانستان ایجاد کرده.
درین بحران انتخاباتی با وجودیکه غنی ،اطرافیان وی و همه مردم حتی جهانیان میدانند که تقلب صورت گرفته و این نتیجه قابل قبول نیست اما غنی اصرار دارد که من پیروز هستم. درین شرایط اگر کرزی به عوض غنی می بود در ظرف یک روز موضوع را حل می نمود و همه تکت های انتخاباتی راکه اعتراض داشتند قناعت و رازی می ساخت البته نه مانند غنی به داده باج و امتیاز بلکه با دلداری ، دعوت به مسامحه و دوستی در نتیجه هنرمندی سیاسی و دور اندیشی. پنج سال گذشته افغانستان حمام خون بود و هزاران گشته و آواره شد اگر غنی بازهم با همین سیاست در راس دولت باشد پنج سال آینده بد تر خواهد بود و خدا به حال این ملت رحم کند.

>>>   اشرفو شعار ارگ یا کفن سر داده است

>>>   در مورد بشار اسد اشتباه کردی .بشار اسد در کنار مردمس ایستاد واز شرف خاک ناموس واستقلال کشورش در برابر تجاوز ناتو امریکا وتروریستان غربی وفاع کرد.بشار اسد رهبر ملی وقانونی مردمی سوریه است .قذافی هم حالا ثابت شد که رهبر ملی لیبی بوده وتمامی جنایات وبدبختی کشور ها را سازملن تروریستی جهنمی ناتو درراس امریکا سازماندهی میکند.
کماندوی شمال

>>>   درارگ ترک کردن وبه کولاب رفتن شما مهارت دارین
دیگران در ارگ سر داده وسنگر را رهانکرده

>>>   اقوام افغانستان ديگر تحمل قلدري تقلب و ديكتاتوري غني وتيم فاسدش را ندارند .
غني ثابت ساخت كه بي كفايت و منفور است .
بهتر است كه آبرو مندانه كنار رود .

>>>   او مردم بیایید علیه این دیکتاتور فاسد قیام کنید اشرفغنی سرنوشتش یا همچون محمدرضا پهلوی فرار خواهد کرد یا سرنوشت همچون صدام و قذافی خواهد داشت تاریخ معاصر نشان داده است هروقت مردم بر علیه حکومت دیکتاتور های فاسد قیام کردند موفق شدند.
🇮🇷ایران_محمدرضا پهلوی:
سقوط بعد از ۲۷ سال 1357ش_فرار👣
🇮🇶عراق_صدام تکریتی:
سقوط بعد از ۲۵ سال 1385ش_ اعدام🕇
🇹🇳تونس_زین العابدین بن علی:
سقوط بعد از ۲۴ سال 1390 ش_فرار👣
🇪🇬مصر_حسنی مبارک:
سقوط بعد از ۳۲ سال 1390ش_فرار👣
🇱🇾لیبی_معمر قذافی:
سقوط بعد از ۳۳ سال 1390ش_اعدام🕇
🇾🇪یمن_عبدالله صالح:
سقوط بعد از ۳۴ سال 1396ش_اعدام🕇
🇵🇸سودان_عمر البشیر:
سقوط بعد از ۲۶ سال 1398ش_زندان♜
🇩🇿الجزایر_عبدالعزیز بوتلفقیه:
سقوط بعد از ۲۱ سال 1398ش_استفعا_منتظرمحاکمه⏺

>>>   خطاب آقا و جناب به این دلقک تاریخ به جا نیست. او باید به نام هائی که درخور شخصیت حقیر اویند خطاب شود! مثلاً مفسد اول جهان، درغگوی ثانی عالم و غیره.
تکتاز

>>>   خود غنی کوچی بزرگترین دزد است، زنش دوم۰ تمام دزدان دیسانتی اپورتونیست چون زاخیلوال غلام فاروق وردک جلالی رحیمی قیومی و دیگر مخکشک های خورد و بزرگ دزد طیاره و زنش زهره و بقیه خائن ها همه بر دور او هستند۰

>>>   آقای دوستم درود به شما؛
خدا کند تا آخر در عمل به حرفهای تان باقی
بمانید.و از ترسک های امریکا،ناتو روسیه، اروپا
پاکستان ، ایران وعرب
ترسی به دل راه ندهید.و این ها نمی توانند تقلب
خود را برما رسمیت بخشند و باز یک وزیر خود
را مانند جان کری با مقداری دالر بفرستد و داکتر
عبدالله بگوید که مصلحت کردیم..اینها به همین فریب
هایی که بیایید وطندار هستیم ۳۰۰ سال پادشاهی
کردند وهمیشه قوم پرست بودند وحتی نام خورآسان
را به کمک انگلیس ۱۳۱ سال پیش به نام قوم خود
تغیر دادند انگلیس .امریکا ناتو،عرب و روسیه را
در عمل دیدیم...اشغر غنی کی دارد که دولت اعلان
نموده.من نگاه کردم نفرات و ما وشما طالبها و آی اس
آی را تا اسلام آباد میدواند.خوب شد آقای قیصاری را
جور و صحت دیدم و نامردی ای که غنی برای قیصاری
کرد هیچ فرد با وجدان نمیکند و چطور نامردانه بالای
خانه او حمله کردند ..ما منحییث تاجک خورآسانی
ازبک خوراسانی. هزاره خورآسانی دیگر نام اوغان
را بالای همدیگر ننگ میدانیم...و اگر شما کوتاهی
کنید قسم است که به چنگ و دندان ریشه اینها را
میکنیم و شیرهای خوراسان هم ترسی از فلک
ندارند ..و اگر عطای نور لافوک هم با امراله
چاپلوس آن طرف رفته بگذارید آنها مانند سگ
پشیمان خواهند شد...به پیش انقلاب پادشاهی
خورآسان..و غنی ؛دیگر حرمان دولت داری
را با دوستهایت به گور ببرید؛...

>>>   من اصلاً به این فکر هستم که همیشه از رشوه خوری های اشرف غنی بحث صورت میگیرد از ظلم واستبداد او علیه مردم گفته میشود، ولی گاهی هم من نشنیدم و نخوانده ام که این مردم که از طرف همین اشرار و مزدوران خارجی و دزدان، قاتلان عام، فروشنده گان کشور، و خاینین کشور منحیث یک خاین نوشته شده باشد ویا گفته شده باشد.
عبدالله عبدالله کیست آیادر مورد او معلومات کامل دارید یا این که از روی تعصب و کینه علیه یک قوم این گونه مینویسید؟
من شخصاً هیچ کاری درست و منفعت باری از آقای عبدالله عبدالله برای این کشور که ندیده ام نه در آن وقت که آنرا به دوران جهاد و مقاومت یادمیکنند و نه هم در این زمان.
بیایید از چیزی بحث کنیم که به همه معلوم است نه اینکه برچشم های مردم خاک زده و مردم را فریب بدهیم.
همین که شما میگویید عبدالله عبدالله: بگویید چی کار نیکی برای ممکلت انجام داده است آیا دوباره همان دوران فروش طیاره های نظامی بینظیر را که به آن مقاومت و جهاد نام میدهید یاد میکنید یا که خاک کشور را که می فرختند و ...
لطفاً تاریخ را چون انجیل دست خوش میل و قدرت خواهی خود نسازید و دروغ را پیشه نکیند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است