سفیر امریکا و خلیلزاد به دیدار عبدالله رفتند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۹    ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ کد خبر: 162241 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد و سفیر امریکا در کابل پس از آنکه تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله حکومت موازی را اعلام کرد به دیدار رییس اجرایی رفتند.
خلیلزاد و سفیر امریکا در حالی به دیدار داکتر عبدالله رفتند که در همایشی پیروزی خود را اعلام و از تشکیل یک حکومت همه گیر خبر داد.

عبدالله تاکید دارد، که وی برنده انتخابات ریاست جمهوری است، "تقلب کاران رو سیاه تاریخ استند، ما حکومت همه شمول را تشکیل می‌دهیم."
وى كميشنران كميسيون هاى انتخاباتى را نيز متهم به خيانت ملى كرد.
عبدالله عبدالله اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را «کودتا» علیه مردم‌سالاری توصیف کرد.

پیش از این، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفته بود: از همه ای طرف های دخیل در انتخابات میخواهد، که از رقابت دست کشیده و برای از بین بردن فقر در کشور دست یکی کنند.
غنی: امروز روز وحدت ملی و روز اتفاق است و بر همه صدا می‌کنم که لحظه رقابت‌ها پایان یافته و گذشته‌های تلخ را به پایان برسانیم.

رییس کمیسیون انتخابات اعلام کرد که از مجموع ۱۸۲۳۹۴۸ رای، اشرف غنی با بدست آوردن ۹۲۳۵۹۲ رای که معادل ۵۰.۶۴ درصد می‌شود برنده‌ی انتخابات ریاست جمهوری است. بربنیاد گفته‌های خانم نورستانی، عبدالله عبدلله ۷۲۰۸۴۱ رای معادل ۳۹.۵۲ درصد را بدست آروده و حکمتیار ۷۰۲۴۱ رای معادل ۳۰.۸۵ درصد را بدست آورده اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیر آمریکا
خلیلزاد
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند جزای اشرف غنی و دارو دسته فاسدش را می دهد.
از دیروز مردم به همدیگر تسلیت می گویند.
با روی کار آمدن دو باره اشرف غنی مردم ناراض و کاسه لیسانش خوشحال هستند.
رئیس کمیسیون خائین ترین شخص در برابر ملت است و خائنین هیگاه از اعزاب وجدان آرام نخواهند بود و هر اتفاقی که از این به بعد در کشور رخ دهد و باعث کشتار مردم بیگناه شود رئیس کمیسیون انتخابات مجرم اول است.
در دنیا و آخرت روی متقلبین سیاه است.

>>>   زور کاکا است که انگور به تاک ها است در جامعه گوسفندی حق حکومت گرگ ها است

>>>   عبدالله فعلا رييس جمهور رسمي است باييد گپ نخورد و اشرف غني را از تخت پايين بياندازد و خودش حكومت كند

>>>   جناب عبدالله خودت که اینو میدونی مردم زبان فارسی در افغانستان هر گز برنده انتخابات‌ دولتی نشده و نمیشه بنا زور الکی بی فایده است ضمنا جناب خودت داخل پرده ابهام دولت واقف از همه رویداد ها پشت پرده جلو پرده اطلاع کامل دارید و تو رو خدا دیگه بس است مردم رو به خاطر چند غار پول های با آورده به جان هم نیندازید و مردم خسته اند 40 سال است این برنامه موش و گربه بازی جریان دارد و هیچ کس جز مردم ابن رنج مصيبت رو تعمل و شما ها ابر قدرت دولتی خوردین بردین میلیون دلار و قصر های میلیون دبی و دیگه جا ساخته اید وا به حال مردم بیچاره جز قربانی، کشتن، فقر بیچارگی خود فروشی و.. که همه خسته اند مردم افغانستان مانن مرده های متحرکی هستند که تنها نفس می کشند زنده هستند اما زندگی نمی کنن تو رو بس کنید و به این درامه خاتمه بدهد

>>>   بد نیست که خوانندگان عزیز بدانند که: در زمان حکومت اول اسمعیل خان درهرات که طالب ها به قندهار بودند؛ وزیر جنگ وقت امریکا به میدان هوایی هرات آمده بود و اسمعیل خان را در میدان خواسته بود. دوست من که از نزدیکان اسماعیل خان بود گفت: بعد از ملاقاتیکه ایشان باهمدیگر داشتند اسمعیل خان از اتاق بیرون شد و در حالیکه رنگش سرخ شده بود برایم گفت که آقای فلانی طالب به هر حالت حتما به هرات می آید.
حالا شما خود برسی کنید ملاقات این دو نماینده شیطان را با دوکتور عبدالله بی تصمیم. به نظر بنده یکی او را تهدید کرده ودیگری برایش چیزی وعده کرده تا هرچه زودتر بتوانند قوای خود را آبرومندانه از کشور ما بیرون کنند؛ وبعدا...

>>>   من نمی دانم که چرا عبدالله این همه دم از حکومت موازی می زند
در طول این سالیان زمانی که به کارنامه اش نگریسته میشود ، هیچ چیزی برای مردم انجام نداده است .
عبدالله ، محقق و دیگرانی که در پهلویش هستند ، در طول گذشت سال های سال چه گلی به سر مردم افغانستان زده اند؟ جز اینکه در آن جامعه مصیبت زده ، فقر ، بیماری ، بیکاری ، بی امنیتی ، دزدی بیش از پیش واضح و مبرهن است ، این افراد دیگر چه ارمغانی برای مردم افغانستان داشته اند . فقط پول اندوزی ، ساختن قصر ها و هوتل ها و رستورانت ها ، آنهم در دوبی و ترکیه و قطر و دیگر کشور ها نه در داخل افغانستان ، دیگر چه کاری برای مردم کرده اند . حالا که امریکا بگوش غنی خوانده و برای رضایتش در شریک شدن طالبان ، نصف حکومت افغانستان را برایش وعده کرده است ، پس بگزارید که کار کند . در این بحران سیاست های ضد مردمی که در افغانستان جاریست ، حد اقل بگذارید مردم آرام باشند و به زندگی خود برسند . خیانت تا کی ؟؟

>>>   داکتر عبدالله و دار دسته جنگسالاراش با اینکه خود میدانند که برنده انتخابات نیستند این سر و صدا ها را بلند کردند که فقط مانند دفعه قبل امتیاز بگیرند وباز هم از پول مردم بیچاره وطن دریشی های چند هزار دالری خریداری کنند. من تا به امروز از آقای عبدالله کدام پلان برای انکشاف اقتصادی آینده افغانستان نشنیده ام لطفا آب در اسیاب جنگسالاران نریخته و جان چند بیگناه را ضایع نکنید.

>>>   نظردهنده اول او برادر انتظار نداشته باش کمیسیون انتخابات که بدست یک زن قوم و قبیله پرست است بگزارد غیر از قومش کسی رییس شود.

>>>   مردم افغانستان از بی ثباتی و فریب های ۴۰ ساله نیمه جان شده اند و دیگر کشمکش و بی ثباتی را نمی خواهند!
باش که طالب برگردد و همه با هم این دفعه یک جامعه کاملتر بسازیم و شاید امریکا بتواند از هزینه های خود دفاع کند و وطن ما با سرمایه گذاری بالای معادن و سایر استعدادها و فرصتها، رونق بگیرد و شاهد حرکتی نو توآم با رشد اقتصادی و اقتدار ملی در منطقه باشیم و از دربدریهای جنگ ۴۰ ساله آموخته شویم.
فعلاً امریکا و متحدینش با هزینه صدها میلیارد دالر، ذیحق ترین صاحب این ملک است و عبدالله به ناحق بر نوبت آسیاب دلیری و دعوا میکند تا سایر هم تیمی های خود را در راه رسیدن به منصبی دیگر، استعمال نماید و بس!
زنده باد منطق! زنده باد حق شناسی! و زنده باد قلب آسیا!

>>>   رئیس کمیسیون انتخابات یک زن بی حیا و بی عقل از فاشیسم پشتون
رئیس شکایات انتخابات یک زن بی حیا و بی عقل از فاشیسم پشتون
رئیس دارالانشاء یک مرد بی ننگ و بی غیرت از هسته مرکزی فاشیسم پشتون

چگونه امکان دارد که جز سر دسته فاشیسم قومی پشتون یعنی غنی احمد زی کس دیگری را برنده اعلان کنند.
من به هوا نورستانی میگویم که به سزای تقلب و فساد انتخاباتی که انجام دادی خداوند ترا به مصیبت بزرگ یعنی فلج هر دو پا مصاب کند تا همه عمر رنج و زجر بکشی.
و خانم شینواری خداوند ترا به مرض نفس تنگی دچار کند که تا زنده هستی نفس راحت نکشی.
و حبیب شیطان بی ننگ
خداوند ترا اول در گیر دوستم بدهد تا به سرنوشت ایشچی دچار شوی و بعد دست راست و پای راست ترا فلج کند که تمام عمر لنگ لنگان روان باشی.
و باقی متقلبان را در جهنم با غنی شیطان رئیس متقلبان هم بستر آتش سازد.

آمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است