این پیش داوری را بیاد داشته باشید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ کد خبر: 162229 منبع: پرینت

با اعلان نتیجه انتخابات تقلبی ریاست جمهوری ١٣٩٨ از جانب کمیسیون نامستقل انتخابات که نتیجه آن از قبل معلوم است که کمیسیون های نامستقل انتخابات و شکایات که در تبانی و همدستی با تیم تقلب ساز تقلبات را به نفع تیم متقلب اعظم سازماندهی و مدیریت نموده وتیم مذکور را برنده اعلان خواهند نمود که اقدام کمیسیون افغانستان را وارد یک فصل جدید تاریخی خود خواهد نمود و پیامد های ذیل را در قبال خواهد داشت.

١- همزمان با اعلان نتیجه تقلبی انتخابات به نفع تیم دولت سوز تیم ثبات و همگرایی برهبری داکترعبدالله عبدالله حکومت جدید خود اعلان خواهد نمود و از تمام مردم خواهد خواست دیگر از حکومت مرکزی برهبری اشرف غنی اطاعت ننمایند.

٢- با اعلان حکومت جدید همزمان چندین ولایت پشتیبانی خودرا از حکومت جدید برهبری داکتر عبدالله اعلان خواهند نمود و حامیان اشرف غنی را بازداشت و به زندان و یا هم به آن جهان خواهند فرستاد.

ولایاتیکه در روز اول از کنترول حکومت مرکزی خارج و تحت تصرف نیروهای وفادار به داکتر عبدالله خواهد درآمد عبارت اند از. پروان,کاپیسا,پنجشیر و مکمل صفحات شمال به شمول ولایات مرکزی دایکندی و بامیان خواهد بود.
و در روز دوم اعلان حکومت جدید ولایات بادغیس, فراه و نیمروز کاملا به تصرف نیروهای وفادار به داکتر عبدالله خواهد آمد.
در روز سوم هرات و غور در غرب و جلال آباد و نورستان توسط نیروهای وفادار به داکتر عبدالله تصرف خواهد شد.
در روز چهارم حکومت کابل بعد از چهار روز جنگ های شدید خانه به خانه از وجود نیروهای فاسد غنی تصفیه و اشرف غنی در چوک فواره آب مشهور به پشتونستان به دار آویخته خواهد شد.

اعضای کمیسیون انتخابات به استثنای چند چهره صادق همه در هرگوشه و کنار توسط نیروهای مردمی با بسیار شکل فجیع که عامل تمام این قضایا خواهند بود کشته خواهند شد.
در روز پنجم سایر ولایات بعد از به قتل رسیدن اشرف غنی ناگزیر حمایت خودرا از دولت مرکزی اعلان خواهند نمود.
بعد از تصفیه حکومت از لوث مفسدین حکومت غنی یک حکومت متعهد با اراده و ملی روی کار خواهد آمد.
در آن زمان طالبان توان مقابل با حکومت جدید تاسیس را نخواهد داشت گلیم طلبان نیز جمع میگردد.

البته این حوادث تلفات و خسارات مالی در قبال خواهد داشت اما زیان آن کمتر از حکومتی خواهد بود که در راس آن یک چهره پلید و فاشیست مثل اشرف غنی قرار داشته باشد.
این پیش داوری را بیاد داشته باشید.

عبدالغفار حنیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیش داوری
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   ههههههههه ..حنفی صاحب خوب قصه ها از خواب دیدنت میکنی هیچ کس هیچ کار که به ضد منافع ملی باشد کرده نمیتواند به جز یک چند جنگسالار اشرار که ان هم پیشه شان میباشد.
احمد از ترکیه

>>>   او برادر شما عملا میخواهید سال 1371 تکرار شود. واقعا مجاهد هستید. به یاد داشته باشید که این گونه نظریه دامن شما و اولاد تان را خواهد گرفت.

>>>   کسی که باز فریب این لشمک عبدالله را بخورد، به نظرم اسکش به عنوان بی عقل ترین فرد در کتاب گینس قابل ثبت است. هیچ کس هیچ گویی نمی خورد

>>>   جناب اشرف غنی برحق است ، تنها یک کار باید انجام دهدوآن اینکه بعد از پیروزی ومحکم ساختن پایه هایش دزدای شمالی وعطای چور را از جمع خود بدور اندازد
ر

>>>   با اعلان پیروزی تقلب جنگ سر تا سری آغاز شد.
هشدار به قوای مسلح
ور این فیله بیطرف بمانید در غیر آن طالبان از فرصت استفاده کرده و سنگر های شما را تسخیر میکنند.
کمیسیون های انتخاباتی به محکمه مزدم سپرده شده اند و در هر جایی که دیده شوند باید باز داشت شوند.

>>>   جناب الی یکبار از ترکیه بکابل بر گرداگر خیلی به غنی بابای روانی علاقمند هستی چرا در ترکیه نشسته قوله میکشی از ترکیه بداخل کشور بیا باز طور فزیکی در حمایت روانی بابای تان باشد کور خانه نشین از کابل چه خبر دارد بیا با مردم از نزدیک تماس بگیر که چند فیصد مردم از غنی راضی هستند و برایش رای داده اند همین غنی بابای فراری تان از مناظره رو در رو در تلویزیون اریانا از ترس افشای خیانت هایش انهم در مقابل خودش از مناظره با داکتر عبدالله فرار کرد و به اصطلاح عام چت خوابید در زمان حکومت کرزی که غنی خود را کاندید ریاست جمهوری کرده بود کمترین رای ۳٪ رای را بخود کسب کرده بود در سال ۱۳۹۳ همچنان کمترین رای را گرفته بود و انهم از جانب طرفداران دوستم بود اما به کمک امریکا و پا درمیانی جانکیری وزیر خارجه امریکا و توافق داکتر عبدالله قدرت بین غنی و عبدالله پنجاه پنجاه یکی اش ریس جمهور توافقی و دیگر اش ریس اجرایی حکومت وحدت ملی از جانب کمیسون انتخابات خلاف قانون اساسی اعلان شد پس از یکنیم سال بعد رای غنی را بلندتر اعلان کردند که خیلی مسخره و خند اور بود مانند اعلان برنده شدن اش اکنون که خاله حوا علم نورستانی انرا بدون در نظر داشت قوانین و طرز العمل ها و لوایح و و رای گرفتی پاک مردم باساس رای تقلبی که در صندوق های رای بنفع غنی جا بجا گردیده بود با همان رای تقلبی غنی را برنده انتخابات گفته است اما هم تیم ثبات و همگرایی و هم اکثریت مردم این اعلان پیروزی غنی را نپذریفته و انرا کوتای انتخاباتی میدانند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است