شهر شغالی شده و هندو سپاهی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۲    ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ کد خبر: 162205 منبع: پرینت

با تمام احترامی که به هموطنان هندوی ما دارم یک متل داریم که میگفتند: شهر شغالی شده و هندو سپاهی!

حال هم در اوغانستان شهر شغالی شده و تاجیک ها مصروف معامله گری و هویت فروشی اند و اوغانها را هم خدا داده و میدان را خالی دیده اند هر تصمیمی که در مورد سرنوشت ما بیگیرند مانعی برایشان وجود ندارد.
مردم گوسفندی در خواب و یکتعداد هم همه شرف و تاریخ شانرا به صد دالر فروختند.

امپراپف ها هم مصروف پف کردن برای قبیله؛
پوچکپال هم مصروف پالیدن پوچک ها در حملات انتحاری خواهران ریشدار غنی؛
چوغک بابا هم از موقع استفاده کرده پنج هزار قاتل مردم افغانستان را در ظرف یکهفته رها میکند و بعد از ان حملات انتحاری دوباره آغاز می‌شود.

حال شما بگویید که این صلح چی معنی می‌دهد؟
در این کنفرانس همه اوغانها تشریف دارند و اوغان بالای سرنوشت ما تصمیم میگیرند و ما هم بزدلانه خاموشیم و تماشا داریم!

... به شما مردم لافوک و آن پف و پتاق تان که روس را شکست داده بودید اما امروز یک قاق روده ای روانی همه شما دین فروشان را بزانو دراورده است.
حیف خون سربازان و مبارزین ما که در دفاع ازین مردم بزدل خدا زده ریخته شد.

فریده فروغ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهر شغالی
هندو سپاهی
نظرات بینندگان:

>>>   اوغان برای حکومت کردن ، تاجک برای دزدی ، هزاره برای زحمت کشی صداقت درستی ،ازبک برای فریب خوردن وخدمت به دیگران

>>>   بی‌شک فروغ عزیز از دل ما گپ زدی این نوکیسه ها مصروف جم آوری پول شدند مثل قصه موش و گنجشک که باهم گندم کشت نموده بودند بالای تقسیم یک گندم که در آخر حساب باقی مانده بود جور نیامدند و گنجشک بی عقل گندم را گرفته پرواز نمود لیکن تمام حق خودش که قبلاً تقسیم گردیده بود به غنی ببخشید به موش ماند.فعلا این مردم در فقر رهبر بسر میبرند از این رهبر نماها هچو یک چیز انتظار داشتن بار سوم است که اشتباه است لعنت به این عبدالله قندهاری که غیرت را به مدلینگ سودا نمود با شیک پوشیدن رهبر شدن امکان ندارد.
پرویز

>>>   در حالیکه مغز های پوچ مردم مملو از تعصبات قومی، مذهبی، سمتی و زبانی باشد وضعیت اجتماعی ، امنیتی، سیاسی، اقتصادی ، خانوادگی و فردی تان بهتر که نمیشود سر جایش که بد تر از این هم خواهد شد.کسانیکه تلاش دارند حاکمیت 3 صد ساله اوغانها را بالای غیر اوغانهای کشور تداوم بخشند دو گروه اند یکی اوغانای فاشیستیکه به جز سلطه اوغانها به هیچ چیز دیگر حتی به خدا و قیامت نمی اندیشند دومی کسانی اند که از این ها هم پست تر هستند نه تنها خدا و آخرت را فراموش کرده اند بلکه در فکر آبرو و حیثیت دنیایی شان نیز نیستند و مردم عادی را با استفاده از طلسمیات خواب آور مثل ارتباطات خانوادگی ، قومی، زبانی و بد تر از همه آنها دامن زدن به تعصبات مذهبی در خدمت فاشیست قرار داده اند و تا زمانیکه مردم بند این باور های غلط باشند وضع شان بد تر نیز خواهد شد.
اقوام غیر اوغان برای تغیر سر نوشت شان و رهایی از استثمار و خود بزرگ پنداری اوغانها، یک راه بیشتر در پیش روی خود ندارند:آن راه همپذیری است و برای رسیدن به آن باید تعصبات را از هر نوع آن که هست مخصوصا تعصبات مذهبی را که توسط یکتعداد به ظاهر ملایان دینی و در باطن دشمنان دین و مروجین وحشت و دهشت تبلیغ میشود فراموش نموده و قاطعانه به آن نه بگویند و این وافعیت را درک کنند که وحدت فارسی زبانان شیعه و سنی با هم و هر دو با ازبیک ها کوه را از جایش بر میدارد این یک مشت فاشیست که عددی نیستند.

>>>   ای کاش اصلاً جهاد به اصطلاح مجاهدین در افغانستان انجام نمی شد تا آمریکا، غنی و طالبان با مردم ما بازی نمی کردند. روسها به مراتب از امریکا و اشرف غنی و طالبان شرف دارند.

>>>   خیز بسیار کلان نزن پاره نشوی باز هم همین داکتر امریکایی برای دوختن ات خواهد آمد

>>>   خانم فروغ!
خودکرده را نه درداست ونه درمان.
این احمقها از شکم مادررهبرتولدنشده اند٫بلک من وتووامثال من وتوازانها رهبر ساخته ایم.
عاقل

>>>   فروغ جان اینقدر هم اوغان گویی به صحتت مضر است. به عبدالله و تیمش که همه جنایت کاران را دور خود دارد توصیه کن که طالب بازی را کنار بگذار و تاجیک بازی و تاجیک خواهی را پیشه کن.
یما

>>>   پریده پروغ چرا به هندوها توهین میکنید ؟

>>>   به نویسنده اول بی نام ونشان !
اشتباه کرده برادار اوغان برای وطنفروشی ، معامله گری و غضب قدرت سیاسی با هزار ترفند ساخته شده است.
کوه کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است