انفجار در مقابل دانشگاه مارشال فهیم کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ کد خبر: 162157 منبع: پرینت


انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   دزدان کابل با دزدیدن ۲۰۰۰ افغانی و ریموت بمب از جیب انتحاری او را در انجام انتحار ناکام کردند.
پلیس، انتحاری را دستگیر کرده است.

>>>   مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود.
یعنی اگر کسی از یک سوراخ دوبار گزیده شد مومن نیست.
این جنابان برای چند مین بار از همین یک سوراخ گزیده میشوند و باز درس نمی گیرند.
ضرور نیست که دروازه دانشگاه نظامی در کنار شان باشد.
دروازه را به عقب انتقال بدهید.
در حالات کاملن عادی اطراف یک محل نظامی همیشه حریم امنیتی خود را داشته میباشد مگر در کابل اصلن حریم امنیتی مطرح نیست.
حد اقل ۵۰ متری اطراف محل نظامی نباید هیچ ساختمان ملکی و رفت و آمد وجود داشته باشد در غیر آن در این بیر و بار شهر کابل این وحشیان تروریست را شناسایی کردن ممکن نیست.

تا حال چندین انتحاری در همین یک محل صورت گرفته
مگر این سر قوماندان بی سر و ته یک بار هم نپرسیده که بعد از هر بار انتحاری محکمه وضعیت چگونه بوده و چه خلا هایی وجود داشته و چه تدابیری در نظر گرفته شده و چرا حادثه باز تکرار شده؟

امان از دست بی بی گل
که شیر و شربت این مرد چوشیده
و حال این بی سر و بی ته
درون اش سخت گندیده
برون اش هم که ترشیده

>>>   به قول نیویورک تایمز، یک گروپ دزدان كابل از جيب يك فرد انتحاری ٢٠٠٠ افغانی و ريموت‌ کنترل بمبش را به سرقت بردند.

>>>   ( از دست آورد های ریاست امنیت ناملی یا کمپنی خصوصی پنشیر وردک )
1 - گذارش نامه افغانستان نوشته بود :« مریم کوفی چند مرکزفساد را درکابل اداره می کند»
کوفی شاکی وخواستار سند میشود مدیر سایت می نویسد:
من از مریم سوالی دارم: چرا معاون واکنش امنیت ملی سال گذشته با تفنگچه به پایت شلیک کرد
و مدتی دربستر بیماری افتاده بودی؟
من نام قوماندان قطعه واکنش سریع را به پاس احترامی که به آمر سابقۀ ایشان دارم؛ فاش نمی کنم؛ اما این را می گویم که مریم کوفی دخترخود را به معاون قطعه واکنش سرقفلی داده بود؛ اما یک روز، سرقفل دار مطلع می شود که مریم درعین زمان، دخترش را به یک مرد دیگری سرقفلی داده است. بنا برین، معاون قطعه واکنش، با مرمی به پای مریم زده بود. امنیت ملی، قضیه شلیک گلوله را « اشتباه بادیگارد» اعلام کرد و قضیه مختومه گردید.
2 –سازمان استخباراتی پاکستان ( آی اس آی ) هند وافغانستان را درآتش میسوزاند ، دوتبعه پاکستانی بنام طالبان پاکستان که درکغانتی ننتال ساکن بودند وقصد جاسوسی یا پول گرفتن از حکومت افغانستان را داشتند ، آی اس آی هردوی آنهارا درکنار کانتی ننتال کُشت ، مولانا فضل محمد را درکنر کشت، درجریان این نزده سال جنگ یک مراتبه نشد که ریاست امنیت ناملی افغانستان یک فرد عادی طالبان را درپاکستان از بین برده باشد، اینها شیرخانه وروباه بیرون هستند ،با آب وتاب دراخبار رسمی دولت اعلان میکنند که :
منسوبین همیشه بیدار امنیت ملی درشهر نو کابل با اجرای عملیات موفقانه یک جوان رابا دوبوتل نوشابه بالفعل دستگیر کردند ، این عملیات بدون کمک حمایت قاطع وقوای هوائی صورت گرفت !!!
کدام روز است که اشرار مزدور پاکستان ده بیست پانزده جوان پولیس را شهید نسازند ، اما این منسوبین بیدار میروند ودرخیرخانه عملیات انجام میدهند مهمان رابا صاحب خانه بدون محاکمه درحضور فامیل شان بقتل میرسانند،
جنرالان متقاعد استخبارات پاکستان با پوشیدن ریش های مصنوعی می آیند درقندز هلمند فاریاب جنگ را رهبری میکنند اما منسوبین همیشه بیدار امنیت ناملی ما بدنبال فاحشه خانه ها سرگردان استند ،چندی پیش یک موسسه که سروی را انجام داده بود می نویسد: اکثر یت مراجعین روسپی خانه های کابل کارمندان موسسات خارجی ، کارمندان امنیت ملی وتعداد دیگر هستند ، این گذارش طور رسمی دررسانه ها منتشر شدوحکومت ازان آگاهی دارد،
با وجودی که پرسونل موجوده این اداره ناکام وقومی بیشتر از پولیس واردوی ملی انمتیازات می گیرند اما به اندازه ده فیصد پولیس دست آورد ندارند ،علتش اینست که هرچه جوان بی ادب ، پُک ، بی هنر وکچه هست به اساس تنظیم قوم وسمت وواسطه به این جا استخدام شده اند ، تعدادی هم از بقایای همان خادیست های گنهکار قدیم وتعداد افراد بی انگیزه ومعاش وامتیاز بگیر هستند ، اگر شمابایک جوان استایلی این کمپنی خصوصی یک ودو کنید فورا بشمااخطار میدهد ومیگوید: من به امنیت هستم ،برای تو راهی جور میکنم !
اینها به وظیفه ومسلک خود خیانت میکنند بجای توجه به دشمن مصرئوف دسیسه بازی انتقام گیری هستند ،مکاتب دروغین مانند چوپان دروغگو صادرمیکنند وبعد می گویند ما از پیش آگاه بودیم، مکتوبی خبرداده بودیم اما کسی جدی نگرفت!!!
ر

>>>   وقتی سر قوماندان اعلی چنان باشد زیر قوماندان هایش چنین باید

>>>   حالا دانستم که چرا در اوغانستان بدبختی ادامه دارد دلیل اش نادانی مردم است شما ببینید عده بی حثیثت و بی وجدان کثیف از غنی پدر لعنت فاشیست یک لوگری کوچی در حالی طرفداری میکنند که یک کار مثبت این خبیث در ۵ سال گذشته که زنده گی مردم بهبود بیابد انجام نداده است . این مردم شایسته انتحار کشتار و سرگردانیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است