عواید و عوارض رفتن غنی را برشمرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ کد خبر: 161849 منبع: پرینت

اشرف غنی از پشتون‌های قبیلهٔ احمدزی است. گفته می شود که وی در سال ۱۳۲۸ در ولایت لوگر به دنیا آمد. پدرش شاه‌پسند نام داشت و در جوانی کارمند یک شرکت حمل‌ و نقل در کابل بود و در دهه ۱۹۸۰ کار حمل ‌و نقل را با تعدادی کامیون در پاکستان ادامه می‌داد. او هنگام تحصیل در لبنان با رولا همسر آینده‌اش آشنا شد و با این دختر لبنانی مسیحی ازدواج کرد. دو فرزند غنی و رولا با نام‌های مریم و طارق در آمریکا به دنیا آمده‌اند و تمام آن‌ها شهروند آمریکا هستند.
غنی مدرک دکترای خود را در رشتهٔ انسان‌شناسی فرهنگی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. وی سابقه کار در بی بی سی و بانک جهانی را دارد.
اشرف غنی از طریق آمریکایی ها به کرزی معرفی شد و از آن زمان به بعد در افغانستان فعالیت دارد و همواره مورد تایید آمریکایی ها بوده است.
وی در سال 1393 با میانجیگری جان کری وزیر خارجه آمریکا رییس جمهوری افغانستان شد و تا اکنون در این سمت پابرجا است.
ادامه رفتاری و گفتاری و کرداری جناب غنی را خوانندگان عزیز خواهند نوشت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غني مدرك دكترا ندارد. او خودش اين را قبل از رييس جمهور شدنش ثبت كميسيون انتخابات كرده كه وي داراي مدرك ماستري است.
دلالان وي او را دكتور ، مغز اول ، باباي پشتونها و غيره مينامند .

>>>   غنی رفتنی نیست آمریکا هم دوره قبل و هم این دوره از ریاست جمهوریش حمایت کرد حداقل تا زمانیکه آمریکا فردی نوکر تر از غنی برای منافع ملی خودش پیدا نکند غنی را کنار نمیگذارد

>>>   اشرف غنی یک فاشیست و قوم پرست اوغان است که بجزء نوکری امریکایی ها و بدست آوردن پول و مال دنیا دیگر کدام آرزو وآرمانی ندارد ، سند دکترای یک فاشیست قبیله پرست چی به درد مردم این سرزمین بی در و دروازه خورد ؟ ریس جمهور کشور ما بیسواد ، کم سواد و یا سواد نسبی داشته باشد ، ولی افغانستان/خراسان را مانند فرزند و مردمک چشمش دوسته داشته باشد ، عشق بورزد به این خطه باستانی ، بهتر ازغنی متعصب و مغز متعفن قرن 21 خواهد بود ، تحصیل یافته گان امریکایی که به زور بالای گرده های مردم فقیر وبیخبر ما سوار شدند را ما در طول 19 سال گذشته خوب صحیح دیدیم و تاریخ درباره شان قضاوت خواهد کرد.
کوه کن

>>>   غنی شیر هست غور زدنش هم مثل شیرهست رقیبش راهم مثل شیر میدواند تا هالا همین جور بوده اما این بار رقیبش گفته منم شیر میشوم از جان و سر خود تیر میشوم چند روزی دیگه نبرد دو تا شیر شروع میشود
نبی جاغوری

>>>   در زمان که غنی احمدزی بحیث وزیر مالیه حکومت کرزی کار میکرد با زیر دستان و مرجعین بر خورد سالم اخلاقی و انسانی نداشت همه از وی نا راض بود و پس از ان که ریس پوهنتون (دانشگاه کابل ) شد از رفتار خشن اش چیزی کم نشد حتی بعضی اوقات حمله فزیکی را در مقابل مراجعین و محصلین و استادان و زیر دستانش انجام داده بود این نوع رفتار یک امر اداره جدیت انرا در کار گویا نیست بل خشونت انرا و نوع تکلیف مریضی روانی انرا به اثبات میرساند حوصله غنی خیلی اندک است و غیر ارادی وی است .

>>>   غین همه خصوصیات یک فرد مبتلأ به بیماری های روانی گوناگون را در خورد به نمایش گذاشته است. او دارای شخصیت متناقض و پیچیده ای است که رفتارهای کودکانه، محرومیت های جنسی دوران جوانی، و افکار جاه طلبانهٔ انسان های حقیر و سرکوب شده را در خود ترکیب کرده است. او احمق نیست و ذکاوتش فوق اوسط است؛ ولی به هیچ وجه نمی توان او را «متفکر دوم جهان» نامید چون در این زمینه تا کنون ضابطه های قابل پیمایشی پیشنهاد نشده که بتوان آن ها را در مورد شخصیت کج و معوج آقای غین تطبیق کرد. قدر مسلم این است که جین های او متعلق به دوران قبل از تاریخ بوده و درکی از هنرهای زیبا، مانند موسیقی، ادبیات، شعر و نقاشی، ندارد. با چنین جین هائی که هدف شان موفقیت در تنازع بقأ است، او به کسب و اِممال قدرت و جمع آوری ثروت علاقهٔ سیراب ناشدنی دارد و خود را در حضور کسانی نظیر غضنفر و الکوزی و حاجی الماس راحت احساس می کند، هرچند در درون خود از آن ها متنفر است . او حاضر است در راه رسیدن به اهداف قدرت طلبانهٔ خود به هر حیله و تقبلی درست بزند، و از دیگران به حیث وسیله کار گیرد (صدیق صدیقی و دوستم را به خاطر بیاورید). او در استفاده از تزرع، دروغ، حیله و لاف به شهزادهٔ ماکیاویلی شباهت دارد. او از رسوائی و برنامی و تمسخر هرگز هراسی ندارد. به یک کلام، او انسانی متناقض، بی حیا، برترخواه، پرعقده، و فاقد وجدان است. باید گفت که این خواص، همه خاصیت هائی اند که فرد بشر را به طرز تفکری که فاشیسم نارسیستی نامیده شده است، رهنمون می شوند.
انتقاد از چنین اشخاص و مشورت به آن ها مانند آن است که انسان اسپ مرده را قمچین زند. پایان عمر چنین اشخاص معمولاً با ماجرا همراه است.
داود

>>>   غنی کوچی در سیاست یک ماکیاولیست مطلق که به هیچ قانون و اخلاق پایبند نیست و از هر طریق ممکن فقط می خواهد به هدف تمامیتخواهی خودش برسد۰

>>>   ازشیوه نوشتن متن شما معلوم میشود که نقد ما معیار نیست چون هدف شما منفی است
هراتی

>>>   القاب قبیلوی فاشیستی اوغانی قرون وسطی دوره حجر عبارت اند از:
بابا ،انا ادی، نیکه ،غوره نیکه، مشر، ملی مشر، تول واک

>>>   یکی از عوارض رفتن غ آنست که فصل نا تمام امانی همچنان ناتمام میماند نقص دومش اینکه کد 91 از دسترسش خارج میشود

>>>   از بابا تا انا و حتی تا تر نیکه های اینها یا وطنفروش بوده یا وحشی آدمکش ویا دروغی پته خزانه یی بیش نبوده۰

>>>   یک انسان تحصیل کرده و با تجربه اما متعصب قومگرا و الوده به افکار فاشیستی.

>>>   یک مریض روانی

>>>   این شخص بنا م محمد اشرف غنی احمدزی ريئس جمهور افغانستان.
واقعاً این شخص اگر بگویم دلسور افغانستان، است کاملاّ منفي است، که برای همه ملّت افغانستان اعم ازهر اقوام افغانستانیها کارکرد وعمل کردش نمایان و معلوم شده وبد ترین میراس برای ملّت فاخیر افغانستان بجامانده است.
۱.بشهادت رساندن ۴۵،۰۰۰ هزار مدافعین کشوراز بهترین فرزندان ملّت.
۲.نفاق قومی بحد بالا درتمام کشور........
۳.بیغما بردن تمام کمکهای جامعهٔ جهانی،و۸۵،۰۰۰۰ ملیون دالر توسط محترم بانوی اول کشور رولا غنی،دُزد برای مریم غنی.....ووووو......
۴.دزدی ارشیف فلمهای افغانستان،برای مریم غنی.......ووو
۵.بخصوص، کشتن مغض ها وفاریعان محصلین،افغانستان وسحمیه بندی کانکور که این یگ عمل درتمام کشورهای جهان خیا نت ملّي است.
۶.ترور خوبترین جنرال های کشور، ویا خانه نشین کردن به بهانهای مختلف
۷.تجاوز بحریم ناموس کشور،ورایج فاحشه گری درارگ وپلان شده برای چوکی......ووووو
۸.ودست برد قلاب کاري به راي هاي هر دواينخا بات، ودروغ گوی باملّت،وجامعهٔ جهانی ،واین کمترین خیانت این شخص بنا م محمد اشرف غنی احمدزی است که بسیار کمش ياد اوري شده...........
پس اینجاشما قضاوت کنيد، بکدام وجدان به این محمد اشرف غنی احمدزی احترام کرد.

>>>   Sidiqullah Tuwhidi
چرا رسم براین است که درافغانستان درس عبرت از حوادث تاریخی گرفته نمی شود؟
چرا حوادث تاریخی همیشه به نحوی درافغانستان تکرار می شود؟
چرا ما هیچ طرحی برای اینده کشور مبتنی برواقعیتهای موجود نداریم؟
چرا هنوز برخی ها فکر می کنند که بدون مشارکت واقعی می توانند برمردم حکمرانی کنند؟
چراهنوز درفضای واهی افتخارات گذشته ویاهم جعلی گرفتارهستیم؟
چرا درک نمی کنیم که درکشوری هستیم فقیر،بحران زا وبحرانی ؟
چرا درک نمی کینم که سطح درک مان به حدی است با ابراز نظریک داکتر بیسواد وبی دانش دختری قربانی غیرت برادر میشود؟
چرا هرکه مکتب رفت و لیسانس گرفت فکرمی کند که روشنفکراست ؟
چرا جامعه بسته ما باز نمی شود؟
چرا انهایکه در دست شان در کاسه حکومت است وضع موجود را ایدال می دانند؟ وهزاران چرایی دیگر وجود دارد که باید پاسخ داشته باشد.
برخی پاسخ ها روشن است اما هرجوابی که مبتنی بر منافع شخصی و سلیقوی باشد پذیرفتنی نیست

>>>   به همه مردم واضح وروشن است که همکاری همه جانبه آمریکا نباشد ششماه نه بلکه یک هفته هم دوام نخواهد کرد .داکترنجیب خوب بودبعدازخروج قوای شوروی بایک وحدت حزبی وملی تقریباً چهارسال دوام کرد.ای داکترفقط ششماه حدس زده آنهم مجهول .

>>>   هیچ کس تو را بهتر زتو نشناسدت !
غنی حوب میداند که در انتخابات رای نیاورده اورا به زور وسر نیزه به گرده های ملت سوار نموده هند ازینرو بر حوادث وطغیانها متاثر نمی گردد وهم نیک میداند مه در اعغانستان فدرت اصلی در دست 0ارجی ها است عوارض هر عمل وحرکتی به هنها بر میخورد نه اقای غنی وهم این اقا از همان ابتدا عصبی و مغز بی تفکر بود وبه کشور وملت افغان بی علاقه ازین رو به خوش گذرانی وتن پروری در بیروت وامریکا پرداخته اوقلا خودرا با خانم لبنانی خویش به عیش ونوش می پرداخت بنا بران شما نیز هراسان ونگران نباشید
دریا زرمتی

>>>   این شخص اشرف غنی از اول روانی بود شما خوب درک نکرده بودید

>>>   کرزی وغنی پروژه تقویت داعش وطالب را دنبال میکنند تا آنها نیرومند ودر نهایت به قدرت برسند!
نادرشاه

>>>   جنرال دوستم راکسی بخواهدیانخواهد اورهبر محبوب مجموعه اوزبک هاست پس زدن اونادیده گرفتن عدالت اجتماعی وبربادی افغانستان

>>>   يك نفر كه از روز اول خود احمق باشد ويكعمر را بااو تير كرده باش پسان مشكل است كه باز او از احمق گرى خود بگزرد ٠

>>>   روزی ملنگ به قریه رفت و به مردم قریه گفت: اگر برایم خیر ندهید همان عمل را همرای تان میکنم که با قریه پایین کردم!!!!!! مردم ترسید که اگر خیرات ندهد شاید چیزی خطرناک ازش سر زند! مردم خیرات داد ولی زمانیکه از قریه میرفت مردم اسرار کرد که اگر خیرات نمیدادیم چه میکردید؟ گفت انها خیرارت نداد ازش امدم اینجا! و اگر شما هم خیرات نمیدادید به قریه دیگر میرفتم!
حال از نواسه سقاو میپرسم که اگر غنی افشا مفسدین (حماقت) را ایلا نکند پس عمل کدام شاه تاجک را باغنی خواهید کرد؟؟؟

>>>   اشرف کل روزگار ، روزگار خوده جور و از مردمه خراب کرد
او ظالم پیسه خرچی بی بی گل و اولادکایت در ارمیکا پوره نشده که هنوز نیرنگ میزنی ، یک صدو پنج میلون دالری شه که نفرهای بی بی گل میگن ما به ارمیکا انتقال دادیم تو چقه می خوری چند روز از عمرت مانده او ظالم

>>>   کل اشرف برای هفت پشت خود جم کده برای هفت پشت بعدی هم جم میکند
زور به کمری مردم مظلوم که مالیات بتن و عوارض بندری و شهرداری
اینا هم بسی نکرد پیسه مالیات تلفن هم شروع شد

>>>   امین بیگزاد
کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش
آزادی زندانیان طالب از وعده های اشرف غنی به طالبان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بود، در آن زمان طالبان نیز برای داکتر غنی تقلب کردند او حالا این تعهد را با برگزاری جرگه مشروعیت داد درحالی که هدف داکتر غنی بدست آوردن حمایت طالبان در انتخابات پیشرو است‌.

اشرف غنی احمدزی دارای پریش روانی است و توانایی رهبری یک کشور را ندارد!
اشرف غنی احمدزی سخت از مرض جسمی و روانی رنج می برد و فقط به وسیله داروهای قوی مورفین و مسکن زندگی می کند، حتی گفته می شود که داکتران آلمانی در هر ماه چند مراتبه به کابل رفته برای ایشان دوا تجویز می کند.

ادعای مرتضوی مبنی براینکه اشرف غنی احمدزی در ۲۴ ساعت ۱۸ ساعت کار می کند مانند دیگر ادعا های مرتضوی تهمت زدن به پای اشرف غنی احمدزی است، نامبرده بعد از هر چند ساعت باید دوا مصرف کند و استراحت کند، خوانندگان محترم میدانند که در بسا موارد اشرف غنی احمدزی در هنگام سخنرانی کنترل خود را از دست می دهد، چیغ و پیغ می زند که این همه زیر فشار داوا های است که ایشان روزمره استفاده می کند.

ایشان ادعا کرده است که نامبرده در سطح بین‌المللی در باره اسلام در ۲۶ سالگی مقاله نوشته کرده است، در پنج مدرسه در لاهور و کراچی یک سال سیرت النبی خوانده است و تاریخ اسلام را هم نامبرده نوشته کرده است، این ادعا ها از الف تا ی مشکوک و غیر قابل باور است که ممکن ایشان در حالت طبیعی و عادی نبوده است چون هر نوشته که به سطح بین‌المللی باشد نصیب جایزه های مختلف بین المللی می گردد و هیچ کسی نمی داند که کدام نوشته و یا مقاله ایشان کدام جایزه بین المللی را گرفته باشد.

در مورد اینکه ایشان تاریخ اسلام را نوشته کرده باشد چنین کتابی را تا هنوز کسی به چشم سر ندیده است و شاید این کتاب یک کتاب خیالی باشد، در مورد سیرت النبی باید گفت که چنین مدرسه های که تنها به محصلین و طلبه های خود سیرت النبی تدریس کند وجود ندارد مگر اینکه ایشان شخصی مطالعه کرده باشد.

اگر ادعا های ایشان درست باشد مشاورین فرهنگی نامبرده باید نام کتاب و مقاله ایشان را با تاریخ نشر آن برای مردم اطلاع رسانی کنند، اگر چنین نیست نامبرده زیر تاثیر دواهای روان درمانی کنترل خود را از دست می دهد ادعا های نادرست می کند، چیغ و پیغ می زند که چنین یک شخص از نگاه سلامت جسمی و روانی شایسته رهبری یک کشور را که آنهم در حالت جنگ و بحران است، ندارد نامبرده بیشتر به استراحت نیاز دارد تا کار های دماغی.

حسن علی عدالت

>>>   غنی هم فاشیست است ولی گزینه ای بهتر از او نداریم عبدالله را نه آمریکا قبول دارد و نه مردم به تیم مافیایی اش اعتماد میتانه!
غنی حداقل برنامه ای برای معارف ، برق و اقتصاد کشور دارد اما عبدالله هم ثابت کرد که ضعیف تر از غنی است و هم از دست تیم چپاولگر و کلانش باز هم چیزی به ملت نمی ماند!
بنظر من غنی خود را مستقل تر و با اراده تر ثابت کرده و حداقل برای جلب توجه آمریکا شرایط زندگی در افغانستان را بهتر خواهد تا نامش را برجسته ترین در تاریخ افغانستان بسازد و یگان جایزه صلح بگیرد.
کنشکا ورسجی

>>>   واقت راست گفتی خیلی از مردم کور است بخوسس پشتون و رشوت خورای اقوام مختلف یاگاری

>>>   بخدا باورکنید که غنی احمدزی کاملا یک ادم روانی و مریض است.

>>>   امریکاییها بفکر جایگزینی غنی احمدزی افتاده تا یک شخص سالیم را پیدا کنند.

>>>   برخی پشتونها فقط تنها حامیان غنی هستند که برای هدف خود حاضر استند دست به دروغ و تقلب و فریب بزنند لازم نیست رییس جمهور کشور اسلامی اصول کلی اسلام را بشناسد!کافی است عنعنات یهودی را بشناسد! یکی آمده میگوید وی برنامه دارد!! خوب برنامه اش را هم دیدیم در این پنج سال چقدر مردم مظلوم ما از تاجکان و هزاره جات بطور گروهی مورد ترور واقع شدند و بعد تقصیر گردن داعش افتاد داعش کی است و کی بود؟ غیر از فاشیست های افراطی قوم پرست که در ظاهر یک نقاب اسلامی دارد!؟ بیایید بیدار شوید و مانند گذشته مردم سرزمین خورشید را داغدار غم و آه و ناله نگردانید. اشرفعنی حکمتیار و طالب و داعش همه یک حقیقت و یک هویت دارند که ظاهرهای متفاوت دارد.
امیر اکبر نادری

>>>   کاملا هوشیار است کسیکه تقلب بتواند وکسیکه جنگ را چنان مدیریت کند که مردم بومی را فرار دهد و تصفیه قومی را در شمال وغزنی راه اندازد ایا آدم روانی است؟

اشرف غنی رسواترین زمامدار جهان
احال در هیچ گوشه جهان انسان عوامفریب، رسوا، بدنام، اختلاس گر، قاتل ملت، آدمکش، فاسد، فحشاگستر، تروریست، آدمکش، فاسد، دزد، مزدور، پولپرست، مقام پرست، شرف باخته و فاقد وجدان مثل اشرف غنی احمد زی ندیده ام!

این بحث گنجایش شرح کامل این جنایتکار بینظیر تاریخ افغانستان را ندارد و جنایت او را میتوان در کتاب هزار صفحه‌ای که ننگ نامه تاریخ خواهد بود درج کرد، اما تنها رفتار وحشیانه اورا در مورد تقلبات انتخاباتی و دستبرد به آرای جامعه و ملت را بویژه کسانی که حتی ناخون های انگشتان شان به آرزوی انتخاب یک زعیم ملی قطع شد، درنظر بگیریم، میدانیم که جنایت غنی وسطح تقلبات او در هردو دور انتخابات، به چه میزانی باور های جامعه را برای انتخاب واقعی رییس جمهور لگد زده است؟

غنی جنایتکار، این منفورترین چهره تاریخ افغانستان تا آنجا تقلب نمود که در برخی ولایات و ولسوالیهای جنوب ده ها مرتبه بالاتر از افراد واجد شرایط رای دهی صندوق های رای را از کارت های رای دهی مشبوع کرد. ماشین های بایومتریک را دزدید، سیم کارت‌های ماشین های بایومتریک را دزدید.
برای شامل ساختن رای غیر بایومتریک از همه توان استفاده کرد. بخاطر تغییر رای در کمسیون پیشنهاد رشوه نمود.

پس از همه ناکامی ها طرح ترور کمیشنر انتخابات را ریخت و پس از ناکامی اعلان انتخابات را بخاطر یک عمل شنیع شیطانی دیگر به تعویق انداخت!
بخاطر عبرت پولیس باید مسوولین که در این جنایت نقش دارند، محاکمه گردند.

پس از این همه رسوایی و جنایت و تقلب لاجرم افراد غنی به دستور او در نقش یک دزد رسوا و بد نام قفل«مرکز ثبت معلومات» کمیسیون انتخابات را که در آنجا حدود ۲۶۰۰ دستگاه ثبت وجود دارد شکست و برای مدت سه ساعت عملیات ویژه را به نفع خود براه انداخت.

پولیس ویژه و خاندانی که باید حافظ رای مردم می بود، در این جنایت دستان خود را آلوده ساخت و از متقلب دفاع کرد.
این عناصر فریب کار به جنایت شان اعتراف نمودند و سردی هوا را بخاطر گرم ساختن سربازان بهانه نمودند!
جاسوس شناخته شده سی آی ای بنام امرالله صالح این سرقت بزرگ و گستاخی کلان به سرنوشت یک ملت را در خمیر مو پالیدن نامید.
حالا به باور من این کمسیون اعتبارش را بکلی از دست داده وکمسیون بخاطر حفظ اعتبارش میتواند کاندیدای اشرف غنی احمد زی را به دلیل این جنایت بزرگ حذف نموده و آنرا از پروسه انتخابات محروم گرداند!

اینجا حرف بر سر شفافیت و عدالت انتخاباتی و نمایش دموکراسی واقعی برای نهادینه ساختن آن بر جامعه افغانستان است نه شخص رییس جمهور آینده. به باور ما هیچ تفاوتی میان عبدالله عبدالله و غنی احمدزی موجود نیست. حرف بر سر قتل دموکراسی است که توسط تیغ خونین غنی جنایتکار به قتل رسید و به تابوت گذاشته شد.
حالا هرگاه با این همه رسوایی و جنایت هرگاه غنی مثل یک دزد از درون صندوق انتخابات بیرون آید، او غیر از سرکرده دزدان چه نامی خواهد داشت؟
باید منبعد به عوض تیم تابوت ساز تیم دزدان بالای آنها گذاشته شود!

توریالی خاوری

>>>   اشرف غنی بی ...آدم دنیا!! بی غیرت ترین انسان روی زمین!! .....ترین شخص جهان!! انگهی ما او را به عنوان رئیس جمهور خود پذیرفته ایم!! شرم باد بر ما که چنین رئیس جمهور داریم.

>>>   این مردک مریض و روانی که تشنه قدرت است و برای رسیدن از همه گزینه ها استفاده کرده و دزدان دیگر را همراه خود کرد و گروه چهل دزد را تشکیل دادند، با شعار های قومی و انحصار قدرت مردم رنجدیده افغانستان را به شمال و جنوب مرکز تقسیمات کردند، اینبار اگر در مقابل چنین اشخاص فریبکار و نابکار که دزد چراغ بدست هستند و همه چیز مثل روز برای مرد آشکار است کوتاه بیاید فاتحه دموکراسی را هم بخوانید!

>>>   اشرف غنی یعنی
یک امریکای
فاشیست
متقلب
بیرحم
قاتل
دزد
مریض
قوم پرست
دروغگو

>>>   مه فکرمیکنم بااین همه تقلب تبعیض شکستن قفل خودخواهی وقانون شکنی غنی کسانیکه این همه را نادیده گرفته بازهم ازاوتوصیف میکنند مسلمان واقعی ویک انسان باوجدان نیستند که این همه جنایت رانادیده گرفته وعمل کردهای غیراسلامی وغیرانسانی اورا توجه میکنند انسانیکه شیرانسان را خورده وباانسان نشست وبرخاست کرده باشد هرگزاین خاین وکثیف را توصیف نمیکند
....

>>>   اشرف غنی کسی است که چورو چباول را ریشکن کرده از کسانیکه به نام جهاد چور می کنند.
وسلام .

>>>   بعضی‌ها فکر می‌کنند وقتی قوای جسمی ضعیف شد، دیگر حال عبادت و حوصلۀ تلاوت قرآن هم برای انسان باقی نمی‌ماند.

>>>   در یک کلام اشرف غنی احمدزی یک انسان بی غیرت شوخ چشم عوام فریب خاین چپاولگر دزد سر باند دزدان و خاینین و از همه بدتر ملحد متقلب طرفدار خاینین جنایتکاران غاصبین دارایی عامه چون ریس غضنفر قوماندان زاهد الماس و قوماندان صافی اقبال وکیل در پارالمان وده های دیگری انها و دروغگویان رسوا شده سیاه چهره بخاطر عوام فریب دادن مردم و دروغ گفتن بنفع غنی تقلبکار دوران انتخاباتی اش از ادارات مختلف جمع اوری و در تیمش تعین و مقررکرده چون دانش سخنگوی قبلی وزارت داخله و سخنگوی وزارت دفاع و بعدش کمیسون مصالحه نامش فراموشم شد از همه جالبتر اینکه سلطانزوی اختطاف چی طیاره اریانا و تسلیمی انبه ای اس ای و دزد پول کرایه گرفتن طیاره به خاطر انتقال حجاج و وکیل اسبق مجیدی مربوط ولایت پکتیا و ده های دیگری را ازمایش کرده و تعین و مقرر کرده است ایا یک ریس جمهور یک کشور با همین خاصیت ترورست پرور و تقلبکار دوستان خاینین و غاصبین و جنایت کاران قومگرای معتصب شخصا سهم گیری با دزدان و مختلسین ضد اقوام و رهبران دیگر در نظام در کدام جای دنیا وجود دارد که اشرف غنی با همین اوصاف میخواهد باز هم با رای های ساختگی تقلبی بر گرده های مردم سوار شود و اینبار بقی کشور را به ترورستان بسپارد و قتل مردم را بیشتر کند و دزدی و چپاولگری را بیشتر از پیش انجام دهد بالاخره خودشاز ترس مردم به امریکا فرار کند و مردم کشور را با یک عالم درد و غم مبتلا و تنها گذارد .

>>>   غنی چیزی برای باخت ندارد.
نه دین دارد نه ایمان دارد نه شرف دارد نه عزت دارد نه آب دارد و نه آبرو.
تشت رسوایی اش از بام سیاست و دیانت و دنیا و آخرت افتیده و دامنش تا ناف بالا شده .
بعد از این هیچ هراسی از هیچ باختی ندارد.
متقلبان درجه اول انتخابات گذشته را مثل داودزی و سلطانزوی و وحید عمر و امرخیل و باقی دزدان امانت رای مردم را استخدام کرده و تو کلش را به شیطان کرده و در صورت باخت بی بی گل راهش را میگیرد و میرود لبنان و این آدم روانی شاید در علی آباد بستر شود

>>>   دین و ایمان یاد کردن خندیدن بر مردم است! زیرا همین ایمانداران دین فساد روی زمین است!

>>>   گفته اندکه" عقل سلیم دربدن سالم است" . شخصیکه مشکل روانی داشته باشد ,مشکل جسمانی مریضی داشته باشد عقل و قضاوت وتصمیم هایش ناقص است. عدالت درست کرده نمیتواند. کسیکه درین وطن زنده گی نکرده باشد به دین وآیین مردم ندانسته باشد چنین حاکم کشور را به پرتگاه ناودی میبرد.
بااحترام داکتر ع .ا.

>>>   پشتون به رهبری بابا غنی قدرت مطلق است شما خود را بکشید یا نکشید هیچ کاری تانسته نمیتوانید خود را بیخود آزار ندهید شما تاجک ها ترسو هم هستید.

>>>   درین هیچ شکی نیست که اشرف غنی قومگرا خود خواه و متکبر از خود راضی است سوای ان مردم را میخواهد فریب دهدکه گویا شخص غیر معتصب و غیر جانبدار و اتحاد مردم را در فکر دارد در حالیکه برخلاف حرف های ان که بخور مردم میدهد عمل کرده و عمل میکند اگر یک احصاییهدقت از مردم گرفته شود ۹۹ در صد مردم از کار کرد اشرف غنی نا راض هستند تنها چهار کلاه ها چون حنیف اتمر مشاور شورای امنیت و معصوم استانکزی ریس امنیت و رحیمی ریس دفتر و اکلیل حکیمی وزیر مالیه و غلجایی ها قوم خودش دیگر همه ملت از وی ناراض هستند .

>>>   غنی نماز را درست ادا کرده نمتواند و خانمش هم مسلمان نیست پس حیران به ملاها ومولوی هستم که چرا مهر خاموشی بر لب زده اند !!!!!!
داود

>>>   اشرف غنی احمدزی نه تنها که دچار مشکل روحی و روانی است بلکه با ارزش های اسلامی نیز با مشکل روبرو است چون مومن واقعی هیچگاهی امام حسین را نواسه خدا نمی گوید، رهبر واقعی هیچگاهی چادر سرکردن را نقص و عیب نمی داند و شخصیت علمی هیچگاهی بجای دعا کردن دست هایش را برای نیت نماز بالا نمی کند.

دانشمند واقعی هیچگاهی شخصیت های علمی را بچه خر نمی گوید، رییس جمهور واقعی هیچگاهی حسن روحانی را رییس جمهور افغانستان خطاب نمی کند، شخصیت واقعی هیچگاهی باد برآمدن را وظیفه مطبوعات نمی داند، متفکر واقعی هیچگاهی نمی گوید که "اگر بندش نکردم بچه آدم نباشم".

نتیجه این است که ملت افغانستان دردمند هستند، به صلح و ثبات نیاز دارند، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند و به رهبری، سالم، خردمند، موثر و کارآ نیازمند هستند و توقع برآورده شدن این نیازمندی ها از اشرف غنی احمدزی، خواب و خیال محال است چون او خود گاهی بیمار است و گاهی مجنون.
اشرف غنی یک شخص بیمارجسمی روانی و مجنون است در افغانستان کثرل اقلیت های قومی ادامه حکومت آن هر روز فاجعه بار است.
بخاطریکه :
بیماری های جسمی و روانی پیامد های اثرات متعددی دارد. هیچ عضو یا ارگانی از بدن از اثرات آن مصون نیست.
بیماری جسمی و روانی و مجنون پیامدهای نظیر درگیری های لفظی غیر ادبی شخصیت های علمی را بچه خر ، اگر بندش نکردم بچه آدم نباشم".

،‌عصبانیت ها ،‌ پرخاشگری ها رفتار ناساز گارانه در جامعه ،‌ اختلاف با همسایه یا همکار ان یا همسر ، کینه و نفرت به متنفذین یا صاحب نفوذ دیگر اقوام جامعه همگی ناشی از عدم ،‌رعایت موارد فوق است ؛ پیامد خطرناک بیماری جسمی و روانی دروغ گویی و گذاف گوی با صدای ناخوشایند چغزدن است که مشکلات بسیاری را برای افراد جامعه و دیگران فراهم می سازد. سرشت انسان دروغ گویی بیمار روحی با ایمان ناسازگار است و ضعف و نابودی خود وخرابی جامعه را در پی دارد.
آگا هان قلم بدست می ‏دانیم مهمترین سرمایه یک جامعه اعتماد متقابل و اطمینان عمومى است، و مهمترین چیزى که این سرمایه را به نابودى می ‏کشاند دروغ و خیانت و تقلب عمل فتنه وشیطانی است، و یک دلیل عمده بر اهمیت فوق العاده راستگویى و ترک دروغ در تعلیمات اسلامى همین موضوع است. انسان دروغ گوی گذافه گو بد ترین بیماری است که اشرف غنی مبتلا به آن است و دارای عمل فتنه آب زییر گاه است و غنی دروغ گو زشت ترین فرد بیمار در چامعه ما است که نفاق را در بین اقوام مسلمان جامعه فراهم ساخت است مانند فرمان تقنینی در مورد تعدیل ماده ششم قانون ثبت احوال نفس را پرخاشگیر ی و بد نامی جامعه 99 در صد مسلمان افغانستان را تو شیح کرد و از عمل تبهکارانه نفقا بین متنفذین اقوام و به همین سبب وضیعت افغانستان عزیز کشور یک پارچه اسلامی ما را به سوی آتش جهنم برده است . ولا در اسلام عزیز تضات و برتری وجود ندارد چون اسلام دین برادری برابری عدالت است.
آقاى اشرف غنى به یک نویسنده فقط به این خاطر لقب «بچه خر» مى‌دهد که با نظر علمى و فکرى او موافق نیست. این رفتار، نه تنها از روان فوق‌العاده عصبى، نابردبار، پرخاشگر و ناآرام او پرده برمى‌دارد، بلکه دلیل روشنى بر بى‌اعتقادى او به حقوق دیگرى و همزیستى مسالمت آمیز نظرات متفاوت و متضاد نیز مى‌باشد. کسى که قاطعانه، دارنده‌ى نظر متفاوت را «بچه خر» مى‌خواند، حتما خود را آگاهانه و یا ناآگاهانه صاحب تمامیت حق و درستى مى‌پندارد. چنین شخصیت و ذهنیت از دیرباز یکى از عواملِ خشونت سیاسى بوده و تمام دیکتاتورى‌ها بر همین نوع ذهنیت و روان استوار است و شکل مى‌گیرد.
«بچه خر» فراتر از یک دشنام، زنگ خطرى است که از آن بوى خطر و تباهى مى‌آید. زنگ خطرى است که از قدرت گرفتن یک دیکتاتور خبر مى‌دهد. دشنام «بچه خر» از زبان اشرف غنى بوى حفیظ الله امین و ملا عمر مى‌دهد. به همین خاطر باید آن را جدى گرفت و از کنار این دشنام ظاهرا سبکسرانه نباید با خنده و شوخى گذشت.
غنی که مخالف‌ فکری‌اش را «بچه خر» مى‌داند، نه یک انسان صاحب حق و حیثیت چون او، راى ندهیم. افغانستان از این نوع دیکتاتورهاى خودپرست، خودراى و خودخواه بسیار دیده و از این جهت مردم بی دفاغ آن بسیار رنج کشیده. دیگر بس است. آنانى را که عصبى، خشونت ‌پیشه، بدزبان، بدکردار، پرازنفرت و کینه‌توز متعصب هستند، بیشتر از این در مسند قدرت جا معه 99 در صد مسلمان جاى ندهیم. این آدم‌ها در مسند قدرت فقط خلق جنایت و تکثیر وحشت و تباهى در جامعه مى‌کنند.
ملت افغانستان دردمند هستند، به صلح و ثبات نیاز دارند، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند و به رهبری، سالم، خردمند، موثر و کارآ نیازمند هستند و توقع برآورده شدن این نیازمندی ها از اشرف غنی احمدزی، خواب و خیال محال است چون او خود گاهی بیمار است و گاهی مجنون.

>>>   قوم گرا و تبار گرا کی نیست؟ کسی که نیست آدم نیست ..! ۱۵ سال اینها صبر کردن ۱۵ سال شما صبر کنید باز دوره طلایی توسط خارجی میاید باز شما پول جمع کنید و اینها سیاست و سیستم به نفع خود میسازند و در نتیجه نسبت به شما عمر شان طولانی تر میباشد ..! ولی فکرت باشد استعداد ها خداوندی است به ایشان نمیرسید

>>>   اشرف غنی فرد خوب دلسوز وطن پرست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است