طالبان: هیچ تصمیمی درباره اعلام آتش‌بس نداریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۸    ۱۳۹۸/۱۰/۹ کد خبر: 161590 منبع: پرینت

سخنگوی طالبان ضمن تکذیب گزارش‌ها درباره توافق این گروه برای اعلام آتش‌بس گفت که طالبان هیچ تصمیمی برای آتش‌بس نگرفته است.

در حالی که برخی رسانه‌های غربی از موافقت شورای رهبری طالبان با برقراری آتش‌بس 10 روزه خبر می‌دهند، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان تصریح کرد که این گروه تصمیمی درباره آتش‌بس نگرفته است.

سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای گفت که آمریکایی‌ها در مذاکرات درخواست کاهش خشونت‌ها و حجم عملیات را مطرح کرده‌اند و اکنون مشورت‌های داخلی طالبان در این زمینه جریان دارد.
وی تصریح کرد که رهبر طالبان هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش حجم عملیات یا آتش‌بس نگرفته و بین اعضای طالبان نیز در این زمینه اختلاف‌نظری وجود ندارد.

پیش از این نیز «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در واکنش به گزارشی مبنی بر توافق برای آتش‌بس گفته بود: برخی رسانه‌ها صرفاً بر اساس شنیده‌ها گزارش‌های خود را منتشر می‌کنند که مطالب آنان عاری از حقیقت است.
شاهین افزود: اگر مطلبی باشد حتماً با مردم و رسانه‌ها به اشتراک می‌گذاریم؛ رسانه‌ها از انتشار گزارش‌های تأییدنشده خودداری کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   تا ISI که یازنه های طالبان هستند صلح نکنند جنگ ختم نمیشود.

>>>   طالبان جاسوسان ای اس ای پاکستان و اجیران و غلامان پاکستان هستند طالبان نه از خود اراده مستقل دارد و نه تصمیم بدون اجازه ای اس ای و نظامیان پاکستان گرفته میتوانند از رهبران شان تا قوماندان و سر گروپ های طالبان زن و دختر شان در زیر نظر ای اس ای قرار دارد و بدون نظر ای اس ای از یک منطقه به منطقه دیگر پاکستان نقل و انتقال کرده نمیتوانند چه رسد به اینکه در مورد جنگ و صلح تصمیم بگیرند هر انچه ای اس ای و نظامیان پاکستان تصمیم گرفتند طالبان انرا عملی میکنند اگر در قطر و یا جای دیگری طالبان به جلسات اشتراک میکنند نفر ای اس ای با انها است و به مشور ان در حرکت اند .

>>>   خطاب به دموکراسی پرستان!
نیرو هایی ضد تروریستی که منحیث نیرو و جبهه مقاومت مردمی در عراق و سوریه شناخته شده اند توسط دموکراسی بمبارد میشوند و تروریستان شناخته شده بین المللی (طالب و داعش) توسط همین دموکراسی ناز داده میشود ۰خودتان بالای تان میخندید یا من بخندم.
آزاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است