نور و ارگ در حال توافقاتی با یکدیگر هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۸    ۱۳۹۸/۹/۲۴ کد خبر: 161367 منبع: پرینت

بنظرم تلاش حکومت برای بازداشت دوباره نظام‌ الدین قیصاری به توافقات عطا محمد نور با ارگ مرتبط است.

قیصاری با مسلح‌ سازی افراد بی‌ بندوبار و زورگویی برای استاد عطا در بلخ تهدید ایجاد کرده است بنابراین طبیعی است که نور از حکومت بخواهد که قیصاری را دوباره بازداشت کند. گفتنی است که رهایی قیصاری از بند امنیت ملی بعد از آن همه طمطراقی که حکومت در بازداشت او کرد و آن‌ همه جنجالی که بازداشت او در پی داشت سوالی است که تاکنون پاسخ نیافته است متاسفانه حکومت با زورمندان محلی برای منفعت گروهی، بازی و معامله می‌ کند که قربانی آن مردم هستند که در آتش ناامنی بیشتر می‌ سوزند.

حکومت مرکزی در یک مرحله به سختی در کنار زدن عطا محمد نور از بلخ تلاش کرد اما حالا دوباره با او وارد تعامل است. همانگونه که قیصاری را به سختی بازداشت کردند و دوباره به شکل مرموزی رهایش کردند و از او هیولا ساختند.

آیا مردم حق ندارند که در مورد این بازی‌ ها و برنامه‌های مرموز، خطرناک و زیانبار چیزی بدانند؟

نورالله ولیزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
ارگ
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   اگر ملا تره خیل هم کسی رابا موتر بزنذد یا پولیس راشهید سازد به عین سرنوشت کیصاری گرفتار میشود

>>>   مـــــــــابازورمنــــــدان معامله نمیکنیم !!!

>>>   غنی کوچی ریس قبیلهای یعنی غوده یی سرطانی زار در جامعه ما او مردم شریف با دیانت افغانستان هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید
غنی مغز گنده وفرسوده تعصب شوونیسنت فاشیست عویض اینیکه برنامه برای رشد و تحول و توسعه کشور می داشت برنامه آن طی 18 سال حکومت زیر دست اشغال از روی دشمنی از روی حسادت به اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا اشغالگ شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب به قبيله ای کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند. غنی یعنی غوده یی سرطانی هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید در غیر آن افغانستان به یک محشر گاه خونریزی تبدیل خواهد کرد.

از نظر اکثریت آگا هان قلم بدست ميبايست مغز تعصب افغانستان يعني اقاي غني احمد زی وحلیم تنویر مورد باز پرس واستجواب ملت افغانستان و نهاد هاي بين المللي حقوق بشر و ساير نهاد هاي معتبر قرار گيرد.

>>>   معلم عطا صاحب سياست را باخته ولي بازهم شخص پر نفوس است و ميتواند رهبر باشد

>>>   تا زمانیکه عطا محمد نور در جناح مخالف غنی قرار داشت جنگسار دزد و خاین و زور گو و غاصب بود اما بمجردیکه بدام غنی افتید حال بخاطر تامین امنیتش بر علاوه از بادیگاردان قبلی اش تعداد یکصدو پنجاه بست افسری را بااجرایی تمام معاش و مصارف لوجستیکی انها از بودجه دولتی خزانه بیت المال را غنی حکم کرده است حال نه زور واک است نه غاصب و دزد به همین ترتیب قوماندان زاهد الماس فعلا مشاور غنی در بخش حکومتداری خوب زمانی که بخواست غنی لبیک گفت بر علاوه از چوکی مشاوریت پس ساتنمن اش که در قضیه اختطاف زندانی گردیده بود از زندان فورا به امر غنی کشیده شد رتبه جنرالی برایش منظور کرد و برای مدتی زیادی ریس جنایی قوماندانی پولیس کابل بود که در انزمان اختطاف اشخاص و افراد صاحب نفوذ پولدار خیلی به بالترین درجه خود رسیده بود الماس زاهد حال از خود حکومت در راه شمالی میچلاند و زندان و مخفیگاه شخصی دارد خانه ای در یک ساحه وسیعی دارد که شاید در امریکا و کانادا و اروپا نباشد ده ها ملیون دالر در ان خانه مصرف کرده شده بگفته کسانی که بخانه الماس زاهد رفته اند میگویند قصر دلکشای ارگ در مقابل ان خیلی ناچیز است اشرف غنی درین دور انتخابات به ده ها ملیون دالر پول بیت المال را خلاف قانون بخاطر بقایش در چوکی ریاست جمهوری برباد کرده است چنانچه قطع سال مالی که تحت برسی بخش مالی مجلس نمایندگان قرار دارد از حیف و میل چندین ملیارد پول افغانی خلاف قانون از جانب اشرف غنی از طریق کود ۹۱ که در اختیار شخص ریس جمهور است در رسانه بر امده است و جای تاسف به شخص غنی که اکثر ملت بزیر فقر قرار گرفته و غنی بی باکانه پول خزانه ملت را بنفع شخصی خود و دوستانش بمصرف رسانده است.

>>>   جواب این سوال ها معامله، تن دادن به خفت ، خواری و دروغگوی برای مردم و بازی برای حفظ قدرت به شیوه های به نهایت حقیرانه. این معامله گران نمیدانند که اینها در نزد مردم با چنین با رفتار ها و سیاست بازی و هر روز برای مردم درد سر خلق کردن ها چه نفرین و دشنام های را نصیب نمی شوند؟ عطا ، قیصاری و همین غنی همین دیگ و همین شلغم !

>>>   عطا محمد نور با یکجا شدن با "دیوانه روانی و متعصب افراطی" که خودش زمانی به اشرف غنی این لقب را داده بود، از شرف و عزت خود گذشت و مردم دیگر برایش ارزش یک خس را هم نه خواهند داد.

>>>   غنی را کاغذ تشناب کار است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است