بن بست های انتخاباتی و بازی با سرنوشت مردم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۶    ۱۳۹۸/۹/۱۷ کد خبر: 161243 منبع: پرینت

دو ماه و اندی از انتخابات 6 میزان می گذرد ولی بنابر خصلت قدرت طلبانه و عادت زورگویی بنیادگرایان چپاولگر و ترس از محاسبه مردم این گروه ها که طی بیش از چهل سال خون ریختاندند، کشتند، آتش زدند، تخنیک محاربوی قوای هوایی و زمینی کشور را به نرخ کاه جو به دشمنان مردم افغانستان فروختند و در نتیجه ی جنگ، آدمکشی و جاسوسی، رهبران فروخته شده جهادی امروز صاحب ملیون ها دالر شده اند و اکنون برای اینکه قدرت سیاسی نظامی را از دست ندهند به دستور بیگانگان به آشوبگری دست می زنند.

از جمله دزد مشهور حامد کرزی، قاتلین ملت گلبدین حکمتیار و عبدالله و اعضای تیم هایشان به بهانه های تقلب آنچنان که از آغاز انتخابات پیش از پیش مدعی بودند حال چون می دانند که میدان راباخته اند بدین جهت در هفت ولایت بر سبیل گذشته پاتک انداخته با فریب مردم و دامن زدن مقابله قومی به انحصارگری و قانون شکنی وضعیت را به خشونت کشانده اند و کمیسیون انتخابات را برای شمارش آرا و تصفیه رای پاک از ناپاک اجازه نمی دهند چون در این هفت ولایت خود دست به تقلب گسترده زده اند و از افشای آن ترس دارند.

اینها سعی می ورزند فشار بیاورند تا دولت، کمیسیون انتخابات و جامعه جهانی را به عقب نشینی وادار سازند تا حکومتی نه به اراده مردم بلکه به خواست آنها ایجاد گردد. از وضعیت به همگان هویداست که تیم دولت ساز پیشتاز می باشد و عبدالله به خوبی می داند که میدان را باخته است با آنهم آخرین ماجراجویی را با پرخالی انجام می دهد تا چیزی در دامن آنها انداخته شود.

عبدالله دلیل منطقی برای گفتن ندارد و روی باخت خود بازی می کند و می خواهد به مفت خود میدان را ببرد درحالیکه عبدالله میدان را کاملا باخته است. عطامحمد نور بحیث رهبر جمعیت اسلامی و قوی ترین نیروی جمعیت از حمایت او بریده و حتی عبدالله از حزب جمعیت اسلامی اخراج شده است این مساله را قبلا صلاح الدین ربانی نیز گفته بود؛ امر الله صالح بحیث کادر فعال و رهبر جنبش سبز نیز از عبدالله برید، اخیرا جنرال دوستم نیز عبدالله را در میدان رها کرد و از کمیسیون انتخابات خواست تا مطابق قانون نتایج انتخابات را اعلان بدارند.

حال معلوم شد که این آدمک فیشنی مثل هیروی فلم بودنه بگیل، فلیلی فلس با یک چوته در میدان خدا و راستی تنها ماند و بدین جهت به جنبش روشنایی عریضه پیش کرد و به گلبدین حکمتیار سرماند تا قاتل ملت گذشته ی او را ببخشد و از او حمایت کند. با وصف آنکه این دو تیم آدمکش از گذشته چون بارها گوشت همدیگر را خورده اند و اعضای بی پشتوانه ساختارهای جنگی خود افراد غریب و خدایی په جات را قربان امیالشان نموده اند اینک در نتیجه ضعف و عدم حمایت مردمی با تمام چشم سفیدی بخاطر منافع آزمندانه شان از یکدیگر حمایت می طلبند.

اما مردم با گوشت و پوست خود این قاتلان قانون شکنان و زورگویان را شناخته اند و دیگر آسای خود را از دست نمیدهند اما آن "روشنفکرانی" که عصا را از دست داده اند و در مخالفت با آرمان های دیروزیشان بر سبیل منافع قومی زبانی در موضع دفاع از جانی ترین اشخاص و گروه های بنیادگرا قرار گرفته اند نمی بخشند.

جمشید پایمرد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
حکمتیار
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   بخدا شرم و خجالت است بتو واری یک انسان که پولپرست که بخاطر گرفتن پول انهم از خزانه ملت که در اختیار اش است از ریس یک تیم تقلبکار دزد پول خزانه ملت و قومگرا تفرقه افکن حکومت تگ خواهی قوم و زبان خودش این همه خیانت ها و دسبرد ها پول و دارایی ملت بار بار از طریق رسانه ها تصویری مستند با اسناد انکار ناپذیر بهخصوص تلویزیون طلوع افشا گردیده و اکنون سند چندین ملیاد پول ملت بزیر نام کود ۹۱-۸۲ حیف و میل گردیده و تقلب اشکار در انتخابات ۲۰۱۴ چه بود که در انتخابات ریاست جمهوری فعلی بیشتر از یک ملیون رای تقلبی از جانب تیم تقلب کار دولت ساز بریاست غنی احمدزی به صندوق ها جابجا گردیده علاوتا از ریس تیمی خودت صفت کاذبانه و عوام فریبانه کرده اید که موجودیت فحشا در داخل ارگ توسط مشاور خاص ان چندین روز در رسانه ها پر سر و صدا بود خودت از کسی نادرست خلاف واقعیت حرف خودت دفاع کرده و چرندیات پرانده اید که مشاور خاص ان در بخش حکومتداری خوب اختطافچی مشهور و حکومت موازی با ارگ در راه شمالی با ساخت یک قصر که ارگ انچنان نیست صفت دروغین کرده اید تو از کسی بنام ریس جمهور اینده با صفت کاذبان نامبرده اید که بیشتر از ۶۰۰۰۰ نظامیان کشور ما را بقتل گاه فرستاده و شهید شدند خودت از کسی با چشم کور اندازی از خیانت ها و کم کاری های ان نا دیده گرفه بنام ریس جمهور اینده نامبرده اید که فرزند مشاور خاص حکومتداری خوب ان یک نظامی کشور ما را در روز روشن مقابلدروازه دانشگاه و در محضر عام بشهادت رساند و تا امروز کسی پرسان ان شهید را نکرده شما در حمایت کسی کاذبانه صفت کرده اید و حمایت ات را بیان کرده اید که در بیشتر از پینجسال گذشته جز نا امنی و قتل و قتال و فقر و تنگدستی و بیکاری و دربدری حامی فاسد و مفسد و جمع اوری انها پس از افشا بداخل ارگ بنام مشاور بخاطر دور نگهداشتن از دسترسی دادستانی جهت گرفتاری و تحقیق ومحکم انها بوده نه چیزی دیگری .
قبل از دستیابی اشرف غنی بکرسی ریاست جمهور سال ۱۳۹۳ مطابق ۲۰۱۴ میلادی که از هیچ بت طلا ترشیده بودید و صفت های کاذبان نموده بودید در طول بیشتر از پینجسال کار اش بحیث ریس جمهور توافقی حکومت وحدت ملی غنی را با تمام عوام فریبی و مشخات ان مردم شناختند دیگر این چلندیات و صف های بیجا و دروغین و ترشیدن بت طلایی از ان دیگر مردم را نه فریب داده نمی توانید زمان اغوا و فریب تان به پایان رسیده مردم تصمیم خود را در مورد تعویض بجای اشرف غنی در انتخابات سالجاری با رای پاک شان واضح بیان کرده است اینکه تو امثال تو وابسته به تیم دولت باخت غنی قبول میکنید یا نمیکنید کار شماست بمردم ارتباط نمیگیرد .

>>>   چه خوب چرندیات ! آیا نفوس افغانستان ۸۰۰ هزار نفراست یا ۳۵ ملیون . این انتخابات نبود بلکه یک تف از طرف مردم بر روی همه کاندیدان بود و جواب رد بود بناٌ هرکه به نام ریس جمهور در نتیجه این انتخابات پر ار تقلب و پر از تف مردم ریس جهور اعلان شود دلقکی بیش نیست و بس.
مشکل ما اینست که یک عده مزد بگیر جانبدارانه حرف می زنند نه بر مبنای واقعیت .
آقای جمشید پایمرد لطفاٌ همین انتخابات رابا یکی انتخابات سایر کشور های روی زمین هم از لحطاظ سطح مشارکت مردم و هم از لحاظ شفافیت مقایسه کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است