حکمتیار به فرمان پاکستان کنار عبدالله نشسته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۴    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161228 منبع: پرینت

همانگونه که دفاع از غنی گناه است، بیشتر و فراتر از آن پیوستن و نشستن با شیطان بزرگ و قاتل یک میلیون انسان که دشمن سوگند خورده ی فرمانده مسعود بود و باعث سقوط حکومت ربانی شد، شرم آور و یک جنایت تاریخی است.

گرایش گلبدین به این گروه انسان را بی تردید به یاد مثلت نامقدس شورای هماهنگی جنگ های کابل می اندازد که پس از سه دهه باز هم آهنگ هماهنگی دارد. گلبدین حکمتیار اگر باورمند به آزادی و قانون و انسانیت می بود شهر کابل را ویران نمی کرد و یک عنصر فاسد متعصب ضد زن نمی بود که به روی زنان آزاده کابل تیزاب بپاشد.

حال این قهرمان جنایت به فرمان پاکستان کنار عبدالله نشسته و هدف پلیدش را دنبال می کند. این کاندیدان ریاست جمهوری برای رسیدن به قدرت تا کدام پایه تنزل انسانی می کنند و همه مرزها و ارزش های انسانی را زیرپا می گذارند.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
عبدالله
غنی
شورای هماهنگی
نظرات بینندگان:

>>>   ان شاالله که حکمتیار ریس جمهور شود و کشور را ازاین مصیبت نجات بدهد چی حال روزاست همه جای افغانستان شده عیاشی خانه باید یک مسلمان تندرو ریس جمهورافغانستان شود که مردم بتواند تابع کند در غیر ان افغانستان مرکز عیاشی همه جهان خواهد شد در هیچ دورانی افغانستان حرج مرج نبوده که حالا است بخدا هزار مرتبه حکومتداری طالبان بهتر بود از حالا کرده دزدی نبود عیاشی نبود قمار و بچه بازی نبود و بی حیایی نبود دروغگویی و بی نمازی نبود
مردم افغانستان مسلمان هستند و باید همه قوانین و
مسائل اسلامی مدنظر باشد در غیر ان اسلام و دین اسلام زیر سوال خواهد رفت .
م س

>>>   امید وارم که دوستها خفه نشوندچون <الحق مر ولوکان درا >حق تلخ است ولواگر درهم باشداین رهبران به اصطلاح مجاهدین که احزاب مختلف را تاسیس ورهبری کردندایا به ساختن حزب کدام دلیل شرعی دارند؟ هرگزاسلام یکی است باید همه زیر یک چتر واحد جمع میشدندواز تفرقه وپراگندگی پرهیز مینمودند از همان هنگامی که احزاب را بنا نهادند وان را رنگ واسم ورسم اسلامی دادند دران هنگام یکی پیدا نشد که بگویدبکدام دلیل اسلام بیچاره را در دم احزاب سیاسی خود چسپانیدیددر صدر اسلام وتا دوره های بعد کسی حزب بنام اسلام نساخت البته ساختن احزاب سیاسی به ذات خود جرم نیست اما سوء استفاده از اسلام عزیز گناهی نا بخشودنی محسوب میگردد ومعلوم بود در پشت تاسیس این احزاب از ابتدا قتل وخونریزی وکشتار افغانهامرموز بود این احزاب درست باجمهوری اسلامی کرزی وغنی می ماند که در راس ان تکنوکراتهای بی دین وبی وطن قرار دارند اینها وانها همه ملت را فریب میدهند وبا پیوند ها وبرچسپ های نا چسپ اسلامی خود واحزاب خودرا اسلامی جلوه میدهندقران میگوید <من قتل نفسا بغیر نفس اوفساد فکانماقتل الناس جمیعا>کسی که یک انسان را بدون موجب به قتل میرساندگویا تمام انسانهای روی زمین را به قتل رسانیده است وبدا به حال انهای که افغان مسلمان وهموطن خودرا به دستور اجانب به قتل برساندوباز مگس زنده را بلع نموده منکر شود که ما یک راکت هم فیر نکرده ایم!!!این بیچاره ها به ارزوی قدرتوگرفتن ریاست از هیچ جنایت دریغ نورزیدند ولی چون تفدیر الهیطوری دیگری رقم خورده بود تا اخیر ناکام ونامراد ازین دنیا خواهند رفت امین یا رب العالمین
معلم محمد داود بیگ ازلیسه ای صمیم سانچارک

>>>   چه تحلیل زیبایی وعجب درک و چه شایسته بینایی الطاف بیکران حق نصیب
تو ایبانوی خردمند . کاشکی بویی از خرد و صفت تو به مشام این دکانداران
قدرت میرسید .
م.ایوب سلطانی

>>>   سیاست وقتی برای شکم و ما تحت آن باشد نقطه مشترکی میشود بین طیف های گوناگون برای همکاری و رسیدن به هدف مطلوب.

>>>   اول دهانا را بشور باز نام حكمتيار بگير

>>>   حكمتيار به خاطر كندن قبر داكتر عبدالله پهلويش نشسته . گلبدين در پهلوي هركس كه برود ان شخص را ناكام مطلق ميسازد ، كسي قبول ندارد تاريخ را مطالعه فرماييد.
عبدالله اگر هوشيار باشد گلبدين و نبيل را نباييد در جلساتش دعوت كند. و نباييد با اين كانديد هاي ناكام و مهره هاي سوخته سياسي ولي قبر كن همصدا شود. يك محقق به اندازه صد تا گلبدين نفوس دارد و به اندازه دو ميليون نبيل.
گلبدين و نبيل افراد نفوذي غني در جلسات عبدالله اند. در اينده نزديك خواهيد ديد.
سلطان سنجر

>>>   اگر داکتر عبدالله با گلبدین حکمیار ایتلاف کند دقیقن خیلی زیان میکند، اما مه فکر میکنم او یک انسان عاقل است با قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه بزرگ شده است . گلبدین را خوب میشناسد که او در خانه خدا قسم خورد و به قسم خود وفا نکرد. زیرا او از قوم خود آموخته است که در صفحه قرآنکریم نوشته کردند به آن قسم خوردند ولی اعتنا نورزیدن. امید وارم داکتر صاحب حرمت مردم خود را و شهدای خود را بداند.
سلیم سلیمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است