عطامحمد نور بجای امرالله صالح!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۱    ۱۳۹۸/۹/۵ کد خبر: 161082 منبع: پرینت

یک منبع موثق از داخل ارگ و از داخل تیم تابوت ساز حکایت از چانه زنی بالای اخراج امرالله صالح و جایگزینی وی با عطا محمد نور می کند.

سرور دانش با شدت عصبانیت به صالح گفته است که: در این شرایط حساس دچار اشتباهی شدی که جبران آن سخت است، بهتر است هر چه عاجل رسما از مردم هزاره بابت توهینی که کردی معذرت خواهی کنی و اشرف غنی هم با تایید حرف سرور دانش امرالله صالح را ملامت کرده است.

سرانجام سرور و اشرف فیصله کرده اند که جای امرالله دیگر در تیم تابوت ساز نیست...

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطا
صالح
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   نا رسیده جوش امد اگر واقعیت باشد امرالله بیچاره ههه ههه هههه
افغان

>>>   او برار!
ماکه قانوندان نیستیم٫ولی درانتخابات مردم به صالح رای دادند.ازنظر قانونی شاید اشکال داشته باشد.
عاقل

>>>   ازهمه معذرت میخواهم زیرا پیش بینی دیگرم هم غلط ثابت شد.زیرا گفته بودم صالح را یک هفته بعداز اعلان نتیجه انتخابات جواب میدهندفعلا این حادثه یک هفته فبل ازاعلان نتیجه انتخابات قراراست صورت گیرد.
بشارت

>>>   حقیقت راکه گفت باید منفک شود اگرچه بینی هزاره ها حالی به اساس دموکراسی بلند شده

>>>   به خیر مملکت است اگر بجای امرالله صالح استاد عطا محمد نور و بجای اسدالله سعادتی تقی خلیلی وارد تکت ها شوند.

>>>   از نظر روانشناسی بینی امرالله مانند کــوهان شــــــتـــر است خصوصیت اینگونه افراد حاسوس مشرب متمرد متقلب متکبر فتنه انگیز ابن الوقت فرصت طلب وچاخان می باشد
ومن الله توفیق

>>>   یک مرجع بیخی موثق که ازی موثق تر هیچ ممکن نیست بشرظ افشا نشدن نامش گفته است : اشرف غنی میگوید : من هرشروفسادی را که درتیم خود جذب کردم ناقص برآمد ، من چقدر بالای همی امراللله گک اعتماد کرده بودم اما ای هم از هموو اوباشا برایم ثابت شد ، باشد وقتی تحلیف را اجرا کردم سه ماه بعد گارد ها را هدایت میدهم اجازه ندهند دیگر به ارگ داخل شود ،

>>>   اشرف اگر غيرت داشته باشد اين .... را بايد منفك نموده همان معلم عطاء را بجايش بياورند، بدون آنهم اين دلقك نه كدام حيثيت دارد و نه كدام شخصيت ، يك آدم بي شخصيت و مريض است ، از ايستاده شدنش ببينيد نارمل نيست گاهي سپورت گردن ميكند و گاهي شخي سينه هاي خود ميكشد، و از سابقه كاري خوب هم بر خوردار نيست ، و اشتباه خيانت و غدر هم بالايش است ، چون هميش عليه اتمر، جلالي، فاروق وردك و ديگران غير پنجشيري دسيسه كاري كرده است.

>>>   امرالله صالح زرنگ تر از آن است که ما می اندیشیم.

>>>   هرگاه انتصاب واراده ای انتخاب بدست افغانها میبودهمه مشکلات حل میگردید وقتی خود دانش وغنی را دیگران اورده باشندچگونه میتوانند در عزل ونصب همکاران وهمقطاران شان تصمیم بگیرند وباز باید دید که اقای صالح چقدر ریشه دارد وحامی وپشتیبان ایشان چه کسانی هستند اگر از عمق این فراکسیون اگاه شویم انگاه میشود حدس زد که رای ما درینمورد چقدرصایب است وگرنه بگذار که غنی وهمراهان در بحر تکهنات لا طایل غرق باشند وچند قرن دیگر این ملت بیچاره قربان وفدای ندانم کاری های این ابر جهلا گردند
ما کجا ودست گل چیدن کجا ای باغبان
ناله ای دالر مرااینجابه رقص اورده است
گل نبی عیدی زاده

>>>   بینی هزاره ها کون ایشچی شده حالی غنی میخواهد امرالله صالح را ازاین طریق حذف کند.ازغنی هرکار برمیایدفاسدترین ادم در روی کره زمین و فاسدترین رییس جمهور درافغانستان غنی است.

>>>   بزرگترين اشتباه اشرف غنى داخل ساختن امرالله بجاى عطا محمد نور بودو اشتباه خليلى هم داخل ساختن يك چهره فرهنگى سعادتى بود بچه ارشدش تقى خليلى بيشتر چانس رأي و مانوردر مقابل تيم ملت ساز داشت

>>>   این یا آن نه شنیده ایید که گفته اند :
سگ زرد برادر شغال.

>>>   کسی که در ماه قوس 1391 بالای اسدالله خالد از شکم به پائین انتحاری کرده بود، نه مرد بود؛ نه طالب. او یک دختری بود از اقارب خسرخیل اسدالله خالد که از سوی وی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود. دختر قرار بود از سوی خانواده اش سر به نیست شود؛ اما تصمیم تغییر کرده بود. من با سرهم آوری جرئیات قضیه، مساله را شرح خواهم داد. امنیت ملی و همه ارگان های کشفی کاملاً ازین حقیقت آگاهی دارند

>>>   امراله شراب خورده ومست بوده بی هواس این حرف رازده است وگرنه همچون حرفی ازعقل یک کودک خرد سال بدور است

>>>   Hamid Rahguzar
شما از كدام داعيه حرف مي زنيد؟!
يك مورد را در ١٨ سال بياوريد كه داكتر عبدالله به نفع حوزه مقاومت انجام داده باشد؟!

مگر حامد كرزي را بجاي استاد شهيد ترجيح نداده بودند؟!
مگر حكم حبس استاد شهيد را در نساجي گلبهار ندادند؟!

مگر نظام رياستي و سرود ملي و بيرق به حمايت داكتر عبدالله
تغيير نكرده است؟!

كوچك ترين گام او را در مورد توافق نامه حكومت وحدت ملي برداشته باشد كدام است؟!
٣٠ درصد پول كود ٩١ را هزينه عروسي مجيب رحيمي و ختنه سوري پسر حاجي قهار در دبي و پرداخت معاش مداحان نكرده است؟!
اين را بايد بدانيد كه شما به گرگ پناه آورده ايد!

>>>   نه این میشود و نه ان امریکا منتظر توافق صلح با طالبان است حکومت سرپرست و یا به اصطلاح بعضس حکومت موقت در راه امدن بجای غنی و عبدالله است شما شکر بخورید دعوی بیجا و رد و بد الفاظ بد بیکدیگر نکنید چون رای تقلبی اشرف غنی به عبدالله و تیمش قابل قبول نیست و برنده بودن عبدالله را باساس رای مردم غنی و تیمش نمیپیرند و کمیسون زنانه انتخابات هم قادر به حل موضوع نیست امریکا همان گزینه در نظر گرفته اش را که حکومت سرپرست در راس حکومت موقت یکنفر بیطرف که نه به غنی و نه به عبدالله ونه به طالبان وابسته است انرا در راس حکومت موقت میاورند شما شکر بخورید و ببینید .

>>>   شوخی بی مزه
حقیقت ندارد بهتان است

>>>   از اعمال جنایتکارانه وخیانت محجاهلین بی فرهنگ ومزدور بخوانید :
قوماندان گل حیدر؛ لواطت درکابل و دهلی، همدستی با آی اس آی
دشمنی عبدالحمید خراسانی با گل حیدر خان/ گل حیدر هیآت آی اس آی را برای جور آمد با حمید خراسانی به پنجشیر برده بود.
فرمانده گل حیدر از باقی مانده های نسل اول جهاد علیه شوروی و جنگ علیه طالبان را همه می شناسند. او تا سال 2001 مردی صالح و متقی بود و همانند اسدالله خالد ها، کرام الدین کرام ها و ...غرقه در فساد دیگر همقطاران خود نبود. خانه ای داشت و یک زنده گی ساده و پر افتخار.

اما وقتی دولت طالبان سقوط کرد و بذر جادوی دالر های باد آورده و دموکراسی تفاله ای در زنده گی اجتماعی افغانستان پاشیده شد، قوماندان گل حیدر از نخستین سر حلقه هایی بود که شیطان در قالب روحش حلول کرد.
او که زمانی ممثل جهاد فی سبیل الله شمرده می شد، به خوش خدمتی به درگاه ارباب فسق، حق گیری، چنبر زدن بر گنج حرام و استفاده از بچه جوان های «ستاره افغان» روی آورد.
نامبرده با یک گروه از مفسدان مادرزاد، دم و دستگاه کوچکی درست کرد و به کمپاین کردن به این یا آن ستاره افغان دست زد. بسیاری را تا دوازده بهترین و رده های اول، دوم و سوم ارتقا داد. پاداش این همه جهاد دنیایی آن بود که بعداً آن پسران را مدتی به لاجپتگر دهلی نو دعوت داده و به همکاری یکی از دوستان سیکهه خود، اتاقی و بارگاه کوچک عشرت بنا کرد و هر آن چه از دستش پوره بود و مغزش هدایت می داد در حق ستاره ها انجام می داد.
درحال حاضر، مرداب خانه لواطت کاری و بچه رقصانی گل حیدر و شرکاء تهکاوی بلند منزل قادر بخشی است. هرکه به این گزارش مشکوک است، یک بار سری به تهکاوی فساد بزند.
گذشته ازین به گزارش شبکه ملی اداره امنیت ( نه امنیت ضد ملی وابسته به خونتای ارگ وجهادی های فاسد) گل حید خان در سال 1393 توسط فردی از ننگرهار از جمع دوستان دوره جهاد به بهانه ماهی خوری به مشرقی کشانده شد و طبق اجندای قبلی، گل حیدر درآن جا با یک فرستاده سازمان اطلاعات نظامی پاکستان – آی، اس آی- به نام طارق امجد دیدار و گفت و گو کرد.
گل حیدر در آن ملاقات، به تعهدات و بسته های پیشنهادی افسر آی اس آی گردن نهاد و دست پر ( به نام تحقه) به کابل برگشت. وظیفه گل حیدر، لگام زنی و درهم شکستن تشکیلات مردم در شمال و شمالی است که هرگاه به حکومت مورد حمایت آی اس آی درکابل دست رد بزنند؛ از سوی گروه گل حیدر خاموش ساخته شوند. تا کنون چند گزارش مشرح از صورت فعالیت های انجام گرفته تا در دست انجام از سوی گل حیدر در اختیار پاکستانی ها قرار گرفته است.

نکته مهم درگزارش هذا این است که درجریان حمله گروه تروریستی طالبن به کران ومجان، عبدالحمید خراسانی با یک قوای جنگنده درپنجشیر تجمع کرده بود تا به رزم طالبان برود. درین اثنا، گل حیدر یک گروه از نماینده گان طالبان را به پنجشیر با خود آورده بود تا با عبدالحمید خراسانی جور آمد کنند. یک دلیل محوری دستگیری خراسانی همین مساله بود. خراسانی با شدت به این پیش مرگی گل حیدر اعتراض کرد و اجنت های آی اس آی دوباره به کابل رجعت داده شدند.
کانال ارتباطی گل حیدر با آی اس آی درحال حاضر از طریق استاد عطا محمد نور است که با فرستاده گان ای اس ای چندین دور ملاقات ها را در امارات سپری کرده است.
گذارش نامه

>>>   صالح راست گفته حالی بینی هزاره مگر پچوق نیست!!!!؟ خانه هزارا خراب حالی کس راست گفته نمیتواند

>>>   دیگر عطا محمد نور مشهور به عطاچور که واقعا با ثبوت نه تنها چور گر بل معامله گر دروغگوی عوام فریب هم ثبوت شد بطور قطع هم از دید مردم افتیده و هم از چوکی و قدرت اخر کار عوام فریبی و معامله گری و چپاولگر بدنامی و سیاه رویی و شرمساری است مانند عطامحمد نور که شاخ های پلاستی قدرتش بگفته غنی شکسته شد حال نه توان جنگیدن را باکسی دارد و نه روی ابرو به پیش قوم و دوست و هواه خواه برایش مانده است چیزی که برایش باقیمانده جفن گویی و تعملق و چاپلوسی که اینکار اش جز سر خمی و زبون بشتر چیزی دیگری بدست نخواهد اورد .

>>>   آینده محترم امرالله صالح مانند این ضرب المثل میشود.
گوسفندی که از رمه گوسفندان جدا شد
شــــــــــــــــــکار کرک میشود.
پنجشیری

>>>   امرالله صالح روحیه فاشیستی موجود در تیم ثبات و همگرایی را افشا ساخته، این تیم ثبات و همکرایی است که باید معذرت بخواهند نه امرالله صالح، عجب قضاوت وندگیرها سرچپه میباشد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است