تحریم خطوط هوایی افغانستان از سوی اروپا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۸۹/۸/۱۵ کد خبر: 16063 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داود علی نجفی، سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی از تحريم خطوط هوايي کشور از سوي اروپا خبر داد .

آقای نجفی با بیان این مطلب گفت این هفته به منظور بررسی این موضوع ، به بروکسل سفر مي کند.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند اروپایی ها را متقاعد کند که خطوط هوایی افغانستان را از پرواز به اروپا محروم نکنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کمیته امنیت پرواز اتحادیه اروپا قرار است در این هفته موضوع تحریم همه خطوط هوایی افغانستان را به علت آنچه نداشتن استانداردهای امنیتی عنوان شده ،‌ بررسی کند.

این تحریم ها بر پروازهای افغانستان به آلمان ، هند ، پاکستان ، ترکیه ، مرکز آسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز تاثیر خواهد گذاشت .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خود شرکت های هواپیمایی افغانستان که استاندارد را رعایت نمی کنند و دولت افغانستان هم هم به دلیل فساد و رشوه خواری و هم به دلیل ضعف و ناتوانی تخنیکی و ... این شرکت ها را ملزم به داشتن شرایط استاندارد نمی کند ما بسیار خوش شدیم که حد اقل خارجی ها بر این شرکت ها فشار می آورد تا سطح خدمات و وضعیت ایمنی سفرهای هوایی در افغانستان بهبود پیدا کند. ای کاش راهی پیدا شود که شرکت های تراسنپورتی بس های 303 را نیز در سراسر افغانستان نیز شامل این گونه فشار ها شود تا سطح خدمات و ایمنی آن ها نیز افزایش پیدا کند. احمد زکی وطندار داود نجفی از غزنی

>>>   اگر اروپا چنین اقدام کند این بجا خواهد بود که ملت افغانستان از صدور مواد مخدر به اروپا قدر دانی کنند هر چه عرصه بر افغانها تنگ تر شود افغانها که چماق ندارند تا از خود دفاع کنند و صدور مواد مخدر به ان کشور یگانه عمل مدافعوی است زیرا با استدلال اینکه ما لخت هستیم و از اب تمیترسیم هر کار غلطی که انجام بدهیم چیزی از دست نمیدهیم

>>>   تا سفر کردن و ده ها هزار دالر دیگر را مصرف کردن یک کمی هم به فکر استاندارد شدن شرکت های هوائی شوید تا چی وقت انها تحریم کنند و شما التماس و سفریه.....
کاردان

>>>   سختگیری دفت بر شرکت های هوایی افغانتستان در حقیقت بهبودی در کیفیت و نیز جلوگیری از سانحه های هوایی است. این کار کشور های اروپایی یک اقدام خیلی نیک است.
مهران از کابل

>>>   وطن داران ګرامی و محترم !
اګر به واقیعیت ها نظر اندازیم و شرکت اریانا افغانستان را دقیق مطالعه نمایم تا سال ۱۹۹۲ این شرکت موفق ترین خط هوایی منطه بود تمام طیارات در لندن بیمه و وارثی تخنیکی صورت ګرفته میشود .
مګر با فروش بزرکتریت طیاره بوړینک دی سی ۱۰ توسط ر بانی و عدم توجه مقامات ذیصلاح و افراد و اشخاص غیر مسلکی چون لطف الله تسلیم که یک روز شورای نظار و روز دیګر خلقی میشود سپرده شد منحیث یک فرد مسلکی که بیشتر از ۳۰ سال عمر خودرا در در خدمت شرکت اریانا سپری نمودم و بدون دلایل معوجه بنده و ده ها نفر مسلکی را از ریاست بیرون نمود افراد وحتی ستوردیس طیارات را خویشاوندان خودرا نصف نمود وهر رقم که دل تسلیم بخواهد قیمت تکت ها را تعین میکند .
در خرید دو طیاره که در ترکیه صورت ګرفت برای خود و برای ریس خود خانه مجلل از پول یتیمان افغان خریداری نمود . تاسف بحال
کارمندان بیجاره ،تاسف بحال شرکت و بلاخره تاسف بحال مردم و مسافر این شرکت ، قرار معلومات که تسلیم که فعلا سمت معاون شرکت در بخش تجارتی بوده برای خود سمت و مقام ایینده خود (امرنمایندګی در شوروی مسکو ) انتخاب نموده اګر دولت و و زارت محترم هوانوردی در حصه شرکت توجه خاصی نه نمایند شرکت پر افتخار اریانا که حالا نیز بد ترین و بد نامترین شرکت منطقه است به سقوط و بلاخره به لیلام و فروش ساختکی اماده نمایند .
سید از میدان هوایی هرات باستان

>>>   باید گفت وقتکه درحکومت وقعیت وجود نداشت با شد پس یک شرکت دولتی چی خواهد بود

>>>   بایدبه اروپا حق داد نگران باشد با این وضع نابسامانیکه درافغانستان وجود دارد>> مقیم ازتهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است