درگیری میان پولیس و نمایندگان بررسی می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۱    ۱۳۹۸/۷/۲۰ کد خبر: 160495 منبع: پرینت

وزارت داخله اعلام کرد که قضیه درگیری میان پولیس و برخی از نمایندگان مردم در پارلمان را که در یکی از ایست‌های بازرسی در نزدیک گمرک کابل اتفاق افتاده، بررسی می‌کند.

به گزارش ۸صبح، شام روز جمعه، نوزدهم میزان، گزارش شد که پولیس با برخی از اعضای مجلس نمایندگان در هنگام عبور از ایست بازرسی برخورد کرده است.
هرچند وزارت امور داخله می‌گوید که تنفیذ قانون و حفظ امن و نظم‌ عامه وظیفه اصلی پولیس است، اما اعضای مجلس نمایندگان برخورد پولیس را توهین‌آمیز می‌دانند.

به همین دلیل، برخی از نمایندگان در مجلس در یک نشست اضطراری شب‌هنگام در پارلمان حاضر شدند و محمدمسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله را ساعت ۱۱:۳۰ جمعه‌ شب گذشته برای پاسخگویی به مجلس فرا خواندند.

نوار تصویری که در رسانه‌های اجتماعی به نشر رسیده است، آقای اندرابی را در حال پاسخگویی به اعضای مجلس نمایندگان نشان می‌دهد.

با همه این‌ها، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله در یک پیام تصویری که به رسانه‌ها فرستاده، می‌گوید که «قضیه‌ای که شب گذشته میان پولیس ملی و وکلای محترم اتفاق افتاده بود، بگونه جدی و عادلانه تحت بررسی قرار دارد.» او تأکید کرده است که اجرای قانون از وظایف اصلی پولیس است.

درگیری میان پولیس و شماری از اعضای مجلس نمایندگان و به دنبال آن برگزاری نشست اضطراری با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی نیز روبرو شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   این پولیس ها چرا درسرک گمرک با مولوی تره مقابل نمیشوند که درمابین دوصو چند وکیل تنهاقا نون رابر وکیل ملیت مظلوم سیک تطبیق میکنند ؟
مرد هستند پیشروی موتر ملا تره ویا ملا مجاهد ایستاده شوند که زیر تایرش میشوند یانه،
ر

>>>   اگر موضوع موتور های شیشه سیاه است از ارگ شروع تا ملا تره و سنا و مجلس همه رعایت کنند.

>>>   جناب وکلای پارلمان گویا که هم زور داره هم زر هرآنچه دلش خواست خواه قانونی باشد یا نباشد انجام میدهد..(( این ها خود مجریان قانون اند امادر اکثراوقات ناقضان قانون اند) وای در آن روز نمک گنده شود) حیف است جناب وکیل قانون شکن // میدانی که پولیس وظیفه مقدس خوده اجرا نموده

>>>   خواست تمام ملت کشورما این است که چورلمان باید لغو شود ورنه قانون هرروز زیر پاه میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است