تعداد دیگری از زندانیان طالبان آزاد می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۰    ۱۳۹۸/۶/۳۱ کد خبر: 160247 منبع: پرینت

سلام رحیمی "وزیر دولت در امور صلح" در مراسمی که به مناسبت روز جهانی صلح برگزار شده بود، از بررسی‌های انجام شده روی پرونده شماری از زندانیان طالبان خبر داد تا تصمیم برای رهایی آنان گرفته شود.
رحیمی در سخنانش جزییات گفتگوی صلح با طالبان را شرح نداد اما گفت هر آن آماده مذاکره با طالبان برای مصالحه با این گروه هستند.

اشرف غنی تقریبا اکثر زندانیان طالبان را به بهای کشته و زخمی شدن نظامیان پولیس و اردوی ملی به زندان افتاده اند، آزاد کرده است در صورتیکه تاکنون هیچ تمایلی از جانب طالبان برای نشست با دولت افغانستان دیده نشده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زندانیان طالبان
گفتگو
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی برادران طالبش را بسته بسته آزاد میسازد چون خوب میداند که دیگر مرگ سیاسی اتش نزدیک شده است. اصلا نمیدانم چرا به این دلقک اجازه داده می‌شود که این کار را کند زیرا پنج جوزا روز آخر دست نشاندگی اش بود. خدماتی که اشرف غنی به طالبان و داعش انجام داده است رهبران طالب و داعش نکرده اند.
این آدم بسیار مرموز و خطرناک است باید جلوش را گرفت.

>>>   غنی طالب و بد ذات است؛ درست و قبول. اما چه کسی به جای او بیاید تا بد ذات نباشد؟
حکمت یار؛
اتمر
عبدالله
علومی
نبیل
پدرام
او بیادرا به نظر من همه سگ زردند و برادر شغال.
محمد صابری

>>>   این آزاد سازی طالب ها و آن دروازه سرحد دیورند از جمله توافقات غنی با پاکستان است تا پاکستان مثل گذشته غنی را در رسیدن به ارگ کمک کند.
به همه رای دهید به جز غنی

>>>   نزدیک کمپاین است غنی یهودی می خواهد طالبان را هم از خودکند

>>>   بر علاوه از اکثریت مردم که غنی احمدزی بابا دروغگویی هایش و فساد های اداری و مالی و اخلاق از نزدیکان اش بشمول همین رحیمی که فعلا وزیر مصالحه از جانب غنی شده و سابق ریس دفتر غنی بود کیدانند اشرف غنی و دار و دسته خاین ان از هرکار سویی استفاده شخصی را بخاطر دوام قدرتش میکند این صدا بلند کردن رهایی زندانیان طالبان بخاطریکه انتخابات پیشرو است که نشخار میکنند تا طالبان را راضی کند و رای جعلی و تقلبی را در ساحات تحت کنترول انها مانند دوره قبلی که خود طالبان به ان معترف گردیده اند بازهم صندوق رای جعلی و تقلبی را توسط طالبان پرکاری به کمترین رای گرفته شده اش که ز جانب اشخاص قومگرا و پول رسانده شده به انها یکجا کند و باز بگوید من برنده شدم در حالیکه برنده نه بلکه با کمترین رای اصلی چنانکه درانتخابات قبلی بازنده بود و باز هم بیاری خداوند و رای پاک مردم بازنده است فیصله قوم بزرگم همین استکهما به اشرف غنی رایخود را نمیدهیم خود را به وجدان خود شرمنده و ماخذه اخرت نمی سازیم دیگران هم اینرا در نظر بگیرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است