عطا و اسماعیل و قانونی در حال رایزنی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۰    ۱۳۹۸/۶/۲۵ کد خبر: 160176 منبع: پرینت

عطا محمد نور و محمد اسماعيل خان در حال چانه زنی با تیم ثبات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله هستند و واسطه این چانه زنی ها صلاح الدین ربانی می باشد.
این دو تن از سران جهادی قرار است شرایط کنار آمدن خود را با تیم ثبات و همگرایی با داکتر عبدالله در میان بگذارند.

گفته می شود که داکتر عبدالله نیز طی روزهای گذشته چندین بار با واسطه به عطا محمد نور و محمد اسماعیل خان و محمد یونس قانونی پیام فرستاده که کدورت های گذشته را فراموش کرده و به دسته انتخاباتی وی بپیوندند.

قبلا از جانب تیم غنی به عطا پیام رسیده بود اما عطا وعده های اشرف غنی را باور نکرده و تیم انتخاباتی وی یکجا نشد.

در همین حال، شنیده می شود که محمد یونس قانونی در حال چانه زنی با تیم دولت ساز به رهبری محمد اشرف غنی است.

هنوز نتیجه این رایزنی ها و چانه زنی ها نهایی نشده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطا
اسماعیل
قانونی
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   تيم اشرف كوچي برنده است چون كميسيون انتخابات از خودش است او را برنده اعلان ميكند. راي هم كمپيوتري است يك تا صفر جلو صد بگذاري هزار ميشود و برعكس يك صفر از صد رقيب را كم كني ده ميشود تقلب اسانتر صورت ميگيرد. با يك صفر علاوه كردن و يا كم كردن بردگي ميبازد باختگي ميبرد.

>>>   خداکند همه با هم یکی شوند و به یکنفر رآی بدهند

>>>   قانونی با هرکس معامله میکند نه بخاطر مرام یا برنامه بلکه بخاطر چوکی ،تاچی زمانی از دست این شروفساد رهائی نممی یابیم ،

>>>   عطا محمد نور میتواند به تیم داکتر عبدالله بپیوندد و برایش بگوید که من میخواستم بگویم که داکتر عبدالله تار آستین من است،اما از پیش من غلط شد و مار آستین گفتم.
همانطوری که گوشت از ناخن جدایی ندارد،همانطور تار آستین از آستین جدایی ندارد و ما و داکتر عبدالله هم سنگر و رفیق های جهادی هستم.
خلاص موضوع حل میشود.

>>>   حرف‌های تایید ناشده می‌رساند که آقای امرالله صالح در دقیقه ۹۰ از اشرف‌غنی رو می‌گرداند و در تکت انتخاباتی داکتر عبدالله می‌پیوندد. گفته می‌شود این طرح از قبل مهندسی شده و پیوستن صالح با غنی یک تاکتیک بوده.
اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، امرالله صالح قهرمان انتخابات و خردمندترین چهره سیاسی در تاریخ کشور شناخته خواهد شد.
هارون معترف

>>>   Arianfar
من هنوز هنگام امضای سازشنامه آقای گلاب منگل با طالبان در دند غوری هشدار داده و پیش بینی نموده بودم که پروژه انتقال وزیرستان به شمال در دستور کار است. اما کسی جدی نگرفت. اکنون کار به شدت روی پیاده ساختن این طرح شیطانی روان است و در برنامه است تا در همه ولایات شمال پیاده گردد.
دیری نگذشت که دند غوری به بزرگترین کانون دهشت افنگی در شمال مبدل شد و پناهگاه امنی شد برای همه نوکران آی اس آی پاکستان.
دردمندانه همین اکنون گستره میان زابل و نورستان در عمل به یک وزیرستان مبدل گردیده است. در این ولایات در همه جا شبکه حقانی، طالبان، داعش، حزب التحریر، حزب اسلامی و دیگر باندهای وابسته به پاکستان فرمان می رانند و قوانین شریعت با قرایت طالبان تطبیق می گردد.
ارگ آگاهانه یا نا آگاهانه در پیاده ساختن این پروژه دست دارد.
در هژده سال گذشته ارگ مشی سرکوب و تضعیف مجاهدان را با ترورهای زنجیره یی فرماندهان پیش گرفت. و با این کار عملا راه را برای رخنه طالب و داعش و در کل سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان در کشور باز کرد.
اکنون ارگ با به وجود آوردن جزیره های نو و کانون های جدید افراط گرایی در شمال موفقانه پروژه را پیش می برد.

>>>   غفار صدیقی
بلخیان به پا شوید که مزدور شده ها به فاشیزم اوغانی با برنامه های ننگین دردسر میشوند باکوچی های پاکستانی.
شاید به شاشجاع ثانی وعده چوکی گرفته از سلطان کوچیها که چنین دهل اوغان را به صدا دراورده .
ننگ باد بر تو استخوان خور دسترخوان فاشیزم و پاسخ این کارت را خواهی گرفت فرزند پشت دروازه مسجد شاشجاع دوم

>>>   جناب استاد! میدانیم دشمنها ساحه را برای شما تنگ نموده اند واز هر سوبالای شما فشار می اورند تاشما را متردد وبی ثبات جلوه دهند تا کنون انچه صورت گرفته وواقع شده اگرچه مشکل تمام میگردد اما باز هم قابل تحمل است نشود دراخرین لحظه تسلیم نیرنگهای قانونی وندانم کاری های اسماعیل شوید اگر به تیم عبد الله کچه نمی روید کار خوب است ولی رفتن با کسانی که حتی از خواندن کلمه ای طیبه عاجز اند برای یک مسلمان ننگ وعیب میباشد اینها همه دروغ میگویند وفریب کار اند وقتی غنی در برابر جنرال دوستم خیانت نمود شمارا بعید نیست که ارزانتر ازان بفروشد یکی از اهداف خارجی ها این بود که به هرقیمتی شده خودت را از صحنه بیرون نمایند که کردند حال چو افتیدی تپیدن مصلحت نیست انهای که شرف وحیثیت رانمیشناسند وچیزیرا ازین ارزش ها ندارند به امتیاز های اندک هم قانع میشوند ولی با خبر خودت درین راه شتابان نروی که انچه از ابرو وحیثیت از دست رفته وبرباد رفته ای ما مانده باشد انهم ازبین می رود
ولایت خان از کاپیسا

>>>   قاچاقبری که هوس امارت نموده است
نورالله جلیلی قاچاقبر بزرگ مواد مخدر در مزار شریف و نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، نظام امارت را در افغانستان مستقر میسازد!
یکی دیگر از برنامه های این زنبارهٔ مشهور و قاچاقبر مواد مخدر وضع جرایم سنگین برتابوت مهاجرینی است که از خارج بوطن فرستاده میشوند. بر قول او کسی حق ندارد که در خارج زندگی نماید و جناره اش بوطن برگردد!
اینها برنامه های تبلیغاتی این نوکر طالبان وحشی وجنایتکار قبل از پیروزی انتخابات است!!
این شخص فاسد وجنایتکار که در عالم بیسوادی هوس ریاست جمهوری نموده است ،از قبل آماده است تا با جامه طالبانی وارد کارزار ریاست جمهوری شده وروی سیاه خود را نزد طالبان وحشی وجنایتکار سفید نماید!!
باور کامل دارم که مردمان متمدن وبافرهنگ بلخ این عنصر فاسد ووابسته به آی اس آی پاکستان را تف باران نموده و صندوق انتخابات اش را درگنداب پرتاب خواهند نمود!
توریالی خاوری

>>>   عبدالشکور مطمین رییس کمیته‌ ملی المپیک در رژیم طالبان اعتراف کرد، جنرال گل‌نبی احمدزی رییس کمیته دفاعی اداره امور در نظام طالبان بود و زمانی که منفک شد نزد من آمد و من دوباره او را در وزارت داخله وظیفه دادم!

چگونه ممكن است كه يك طالب جنايت كار تا اين اندازه در نظام دموكراسي رشد كند؟!
اين انسان كثيف طالب بود كه اينگونه تاجيك ها و هزاره را در تظاهرات كابل تيرباران كردند.

>>>   به زودی "محمد شیدا ابدالی" نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تیم دولت ساز به رهبری "محمد اشرف غنی" می پیوندد.

>>>   توصیه من به بزرگان جمعیت این است که دور محور رهبر جمعیت جمع شوید و هرچه زود تر کنگره جمعیت را برگذار کنید و افغانستان شمول فعالیت کنید چون رقیب خون آشام هنوز هم نیمه جان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است