بازداشت افغان ها در «خیبرپختونخواه» پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۶    ۱۳۹۸/۵/۲۹ کد خبر: 159850 منبع: پرینت

پولیس شهر ایالت «خیبرپختونخواه» 38 تبعه افغانستان را به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت یکصدمین سالروز استقلال افغانستان بازداشت کرد.
این اتباع افغان در حالی دستگیر شدند که برای تجلیل از سالروز استرداد استقلال افغانستان پرچم‌های کشورشان را به همراه داشتند.

به گزارش «رادیو آزادی»، «عنایت علی» سخنگوی پلیس پیشاور دلیل بازداشت افغان‌ها را نداشتن مجوز برای برگزاری این مراسم عنوان کرد.
روز یکشنبه نیز پولیس پاکستان یک نفر را به دلیل حمل پرچم افغانستان دستگیر کرده بود که پس از آن تحت ضمانت آزاد شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
«خیبرپختونخوا»
افغان
نظرات بینندگان:

>>>   فکر کرده افغانستان است هرچه خواست میتواند

>>>   پاکستان از هند میخواهد که کشمیر را آزاد کن.افغانستان از پاکستان میخواهد که ایالت پشتونخواه را آزاد کن.لطیف پدرام میخواهد خراسان احیا شود و دولت فدرالی تشکیل شود.ترکیه میخواهد امپراطوری عثمانی و پان ترکیزم را از سواحل بحیره مدیترانه تا سرحدات چین احیا کند.روس ها میخواهند نفوذ خویش را در آسیای میانه نگهدارند.داعش میخواهد خلافت اسلامی را از سوریه و بغداد تا آسیای میانه ایجاد کنند.چین میخواهد راه ابریشم را دوباره ایجاد کند و نفوذ اقتصادی و بعداً کلتوری و سیاسی و نظامی خویش را ازین طریق در جهان توسعه بدهد.امریکا پلان استراتیژبک آسیای جنوبی خود را دارد.
آیا میفهمید که افغانستان درین میان کدام رول را دارد؟
درست فهمیدید.رول توپ فتبال را که هر بازی کن،بشمول همسایه های افغانستان و قدرت های بین المللی و ملیتی ث مذهبی و غیره.این توپ را ضربه میزنند تا در گول حریف گول بزنند.
در صورتی که قوای خارجی در افغانستان باشد.دو گول است.گول دولت افغانستان و قوای خارجی مستقر در افغانستان که یک تیم عبارت از دولت افغانستان و قوای خارجی است و تیم دیگر مخالف دولت افغانستان و قوای خارجی.
اما زمانی که قوای خارجی از افغانستان بیرون شد،دیگر گولی وجود ندارد و هرکس میخواهد که این توپ را هر طرف شوت کند و از نزد خود دور کند .به سر و یا پای و یا دست هر نفری که خورد.
و بدینترتیب این توپ نه میکفد و نه بادش میرود،بلکه صرف فرسوده و زخمی میشود و پوست میشود و رنج میبرد.

>>>   خوب کار کرده است

>>>   شاييد افغانها را بازداشت كرده باشند ولي اوغانها را بازداشت نميكنند

>>>   پشتو ياد نداشته باشي بازداشت ميشوي اگر پشتو گپ زده بتواني ايلا ميكنند. اگر كمي پشتو ياد داشته باشي و كمي هم پول بتي هم راه نجات داري.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است