مالک هوتل "دبی": داماد باید هزینه تالار را پرداخت کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۶    ۱۳۹۸/۵/۲۹ کد خبر: 159846 منبع: پرینت

مالک هوتل "دبی" از میرویس دامادی که مراسم عروسی‌اش به ماتم سرا مبدل شد خواستار پرداخت هزینه هوتل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ صاحب هتل "دبی" که در آن انفجار رخ داده است، بقیه مواد غذایی را به فامیل داماد ارسال نموده و خواستار پرداخت هزینه هوتل و مراسم عروسی شده است

میرویس، دامادی که با آرزوهای زیاد جشن عروسی اش را برپا کرد، هنگامی که قرار بود نکاح وی با همسر زندگی‌اش بسته شود، انفجاری در داخل سالون عروسی فضای شاد عروسی را به ماتم سرا و فضای تاریک با دود و آتش هم آغوش ساخت.

میرویس که پس از سال‌ها کار در یک خیاطی در کابل، توانست پول برگزاری مراسم عروسی‌اش را آماده کند، شب شنبه گذشته "26 اسد" با شوق و ولع وصف ناپذیری لباس دامادی‌اش را پوشید و به مراسم نکاح حضور یافت. اما انفجار در داخل تالار عروسی در بخش مردانه، به یک‌بارگی همه‌چیز را تغییر داد؛ حتی فرصت نداد مراسم نکاحش با رویینا به آخر برسد.

اکنون مالک هوتل "دبی" که قرار بود عروسی در آن برگزار شود از فامیل داماد پول مصارف را درخواست نموده است.
در انفجار بر مراسم عروسی در کابل که حوالی ساعت ده شب (شنبه، 26 اسد) رخ داد، 63 تن جان باختند و 182 تن دیگر زخمی شده‌اند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داماد
تالار دوبی
نظرات بینندگان:

>>>   مالک هوتل این خبر را رد کرد و در صحبت با یکی از خبر نگاران گفت که مواد خام و پخته باقیمانده را به خانه داماد فرستاده و هیچ پولی از داماد درخواست نکرده.
هم داماد و عروس ضربه دیدند و هم مالک هوتل خساره شدید دید و هم مردم کشته و زخمی شدند.
دولت به خاطر کم کاری و بیکاری باید به همه غرامت بپردازد.

>>>   به غنی بگویید غذا هارا به جبهه داعش بفرستد و پول آنرا از جیب خود (غنی) به مالک هوتل جبران نماید .
م. حسن مرادی

>>>   مالک هوتل هم بسیار یک شخص بی .....و حریص است ، او بی .....زندگی داماد ، فامیل واقوامش کاملآ دگرگون شد ، چنان ضربه روحی ، روانی و اقتصادی خورده که تا زنده باشد از یاد نخواهد برد ، با کدام عقل و وجدان خواهان مصارف هوتل ات از داماد بیچاره و درد دیده شده یی ، اگر پول مصارف و خسارات هوتل ات را میخواهی پس نزد اشرف غنی احمدزی پدر فاشیزم و نشنلیزم برو که چندی قبل در حدود یکهزار جانی ، آدم کش و وطن فروش مزدور را تحت عنوان برادران ناراضی از زندانها رها ساخت و عامل این هم بدبختی در کشور شده است.
کوه کن

>>>   مالک هوتل دبی باید مانند تمام سرمایداران املاک خود را بیمه میکرد. اگر بیمه نکرده باشد، مقصر خودش است، نه مهمانان این هوتل.

>>>   بسیار رسم خوب است. از این ببعد دولت از تمام کسانی که در مراسم و ملک شان انتحار میشود غرامت بگیرد. و دولت به تمام خانواده های شهدا و آسیب دیدگان این غرامت را تقسیم کند که بی عدالتی صورت نگیرد. خانواده داماد ده سهم ، خانواده شهدا 4 سهم و مجروحین 2 سهم و کسانیکه جان سالم به در بردن 1 سهم پرداخت نمایند.

>>>   روبینا درست است که خودش در زمانی که میرویس قد و اندام رن ها را در دکان خیاطی میگرفت،حاضر نبود.اما روح او بینا است و همیش میبیند که میرویس چقدر در هنگام قد و اندام گرفتن،به جان خانم ها دست میزد.
بنأ در هنگامی که ملا در هنگام نکاه بستن به داماد گفت که:
آیا خودت در مقابل صد هزار افغانی مهر شرعی روبینا بنت .... را به نکاه خویش قبول کرده بودی و قبول میکنی؟
روح روبینا از شخصیت اصلی میرویس خبر شد و همین بود که یک گرمپ صدای انفجار شد و نکاه برهم خورد.
میگویند خود کرده را نه دردی است و نه دوا!
باید از دستک زدن هایت به جان زنان توبه بکشی و خیاطی را رها کنی و تا آخر عمر در زیارت قربانیان عروسی ات مجاور شوی و ترک دنیا کنی.
به صاحب هوتل بگو که من مجاور زیارت شده ام و ترک دنیا نمودم و چیزی ندارم.
و یا این که به کار خیاطی خود ادامه بده و پول پیدا کن و پول صاحب هوتل را بده و یک اندازه پول دیگر جمع کن،اول به حج برو که گناهان ات بخشیده شود،بعداً دوباره عروسی کن.
این بار در عروسی ات هیچ حادثه یی صورت نمیگیرد.زیرا در هنگام حج گناهان تو بخشیده میشود.
خودت اختیار داری که کدام یک ازین دو راه را انتخاب میکنی!

>>>   پس مانده غزا را به داعیشیان ارگ روان کنید.

>>>   دولت‌ مسؤل امنیت ملت وکشور است باید غرامت بدهد دولتی که نمی تواند امنیت جان و مال مردم خود تامین کند بهتره ریاست را رها کند در تمام دنیا خانواده شهدا جانبازان حقوق دارد تا زندگی خودراتامین کند شهداء بخاطر همین کشور جان خودرا ازدست داده بخاطر سیاست غلط این سیاست مداران هرروز گروه گروه قاتلان مردم را آزاد می‌کند باید غرامت بدهد سربازان وطن عزیزم لطفاً گروهای مسلح که مقابل شما می‌جنگد زنده دستگیر نکنید چون دوباره آزاد می‌شود به وحشی گری خود ادامهٔ می‌دهد مقابل دشمن باید قاطعانه استاد

>>>   مالک هوتل باید امنیت را تامین میکرد ، مالک باید برای داماد غرامت بپردازد

>>>   همه مسٶليت به عهده مالک هوتل است چرا يک شخص مملو از مواد انفجارى داخل هوتل شود، بايد هر نفر قبل از دخول به هوتل تلاشى ميشود، سهل انګارى از مالک هوتل است بايد محکمه شود.

>>>   همین عبدالله عبدالله عبدالله عجیب انسان بی ننگ وبی جیااست ،او بحیث نفر دوم حکومت بی وحدت ملی با اینکه هر روز بیست سی چهل پولیی واردوی ملی مردم ملکی شهید زخمی میشوند این بی ننگ یک ذره تشویش واحساس مسئولیت نمیکند ، با خود فکر نمیکند که چرا نمیتواند امنیت مال وجان مردم را تامین کند ،جوانان پولیس واردو به این آسانی گوسفند وار کشته میشوند؟؟
آیا این بینی سرخ هیچ مسئولیتی درین زمینه ندارد؟؟ یا تنها وظیفه او چوکی دادن به مصطفی پسر خاله اش هست؟؟
از بسکه بی مسئولیت وبی حس است کومه هایش را متوجه شده اید هرکومه اش پنج کیلو گوشت انداخته ،این جالت زندگی مردم وشرایط دشوار تاریخی که سرنوشت همه وطن ومردم در چالش است او هر روز بیشتر چاق میشود
کدام انسان بی شعور باشد که بازهم به این شخص بی مسئولیت رای بدهد ،
گیلگمش

>>>   برادر های عزیز در همین روز های کی جشن استقلال انتخابات دولت گفته است.کی اوضاع امنیتی خوب نیست.چرا این مردم بی عقل مردم را بخاطر مراسم خود دعوت می کند.من لعنت می گویم .به پدر دختر کی خانه اش را ببن .اول دختر اش شوهر پیدا نمی کند. خودش غریب خانه فقیرانه عروسی در هوتل یک هزار پنجصد نفر را جمع کردند. چر? بعداً داماد محترم چرا به پول خیاطی و خانه اش غریبانه

>>>   اگر دولت غرامت می دهد همه مردم گدا و بیچاره باید بروندو انتحاری کنند .

>>>   مالک هوتل این شایعه را رد کرد

>>>   باید قضیه به لوی سارنوالی محول گردد

>>>   داماد حتماً دروقت قد واندام گرفتن در جان زنها دست انداخته که چنین حادثه رخ داد

>>>   غذای باقیمانده را به اشرف غنی هدیه کنید تا این مردک بی روده سیر شود.

>>>   خايايشه پرداخت كنه هيچ نكنه هوتلي باييد خودش جور كنه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است