گراهام: توافق با طالبان راه دیگر حمله به آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۶    ۱۳۹۸/۵/۲۶ کد خبر: 159814 منبع: پرینت

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و رییس کمیته قضایی سنای آمریکا در صفحه توییترش نوشت: "اعتماد به اینکه به جای نیروی ضد ترویسم طالبان بخواهد حضور القاعده و داعش و دیگر گروه‌های رادیکال اسلام‌گرا را کنترل کند اشتباهی بزرگتر از توافق هسته‌ای اوباما با ایران است".

گراهام افزود: "با آنکه سربازان آمریکایی، نقش پولیس را ندارند اما آن‌ها در خط مقدم دفاع از آمریکا در برابر ظهور مجدد گروه‌های تندرو اسلام‌گرا هستند که آرزوی حمله به خاک آمریکا را دارند".
"هر نوع موافقتنامه صلح که توانایی‌های ضد تروریستی آمریکا را در افغانستان را نفی کند، یک توافق صلح نیست. بلکه، راه را برای حمله دیگری به خاک آمریکا یا منافع آمریکا در سراسر جهان هموار می‌سازد".

گراهام به ترامپ توصیه کرد تا از "اشتباهات اوباما" درس بگیرد: "یک توافق بد سبب پراکندن اسلام‌گرایان تندرو به سراسر جهان می‌شود. هوشیار باش، وقت بگذار و به تیم مشاوران امنیتی گوش کن".

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گراهام
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   از انجاییکه طالبان خود فروخته شده خاین و جاسوس هستند هیچگونه اعتماد و باور به انها وجود ندارد چون صلاحیت و سلامت خود را ندارند و بدستوراستخبارات بیگانه در حرکت هستند طالبان نه به دین باور دارند و نه بدستورات دینی پابند هستند از دین سوء استفاده بنفع باداران خارجی اش میکنند وقتیکه دین اسلام اجازه ریختن بیشتر اب را بخاطر ضایع شدن ان نمیدهد چگونه ریختن خون انسان بیگناه و انهم مسلمان را جواز میدهد که طالبان به چنین جنایت شان مشغول هستند و مرتکب چنین جنایت و خیانت در برابر مسلمان کشور بیگناه ما در برابر دادگاه الهی جواب ده اند .

>>>   طالبان تشنه قدرت استند بخاطر رسيدن به قدرت هرچيز به شمول .... هم ميدهند و هرنوع معامله ميكنند تا قدرت را در دست داشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است