دارالفتوای زنجیر ، توجیه گری اعمال حکام
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۳    ۱۳۹۸/۴/۲۶ کد خبر: 159453 منبع: پرینت

دارالفتوای زنجیر و قمچین برای اسارت مردم و توجیه گری اعمال حکام می باشد!

در کشور های مختلف اسلامی از جمله مصر و عربستان سعودی دارالفتوای ها وجود داشته است و هیچ کاربردی به نفع مردم نداشته ، هیچ مستبد را وادار به ترک استبداد ، فساد و فحشا نکرده است ، برخلاف دارالفتوای ها با صدور فتوای ها در دامن زدن به اختلافات مذهبی و اصدار حکم های تکفیری در خدمت سیاست به کار گرفته شده است.

اکنون اشرف غنی احمدزی برای لاپوشانی تجارت سکس و فساد می خواهد دارالفتوای تاسیس نماید ، مگر دارالفتوای با صدور فتوای می تواند حجاج درون ارگ را از تجارت سکس و فساد باز دارد ؟ واضح است که نه ، بلکه دارالفتوای یک بلای دگر می شود برای افراط گرایی ، نفاق و شقاق های مذهبی و صدور فتوای های تکفیری که تاوان آن را مردم افغانستان خواهد پرداخت.

به مجرد اینکه دارالفتوای ایجاد گردد اولین هدف آنها به زنجیر و زولانه بستن تلویزیون ها ، مطبوعات ، موی زنان ، ریش مردان و نوع پوشش لباس مردم خواهد بود ، ارگ با پیش کش نمودن رشوه به بخش افراطی جامعه فقط برنامه ماندن به قدرت را تعقیب می‌کند ولو به هرقمت که باشد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دارالفتوای
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این دارالفتوی باید فقط در فتوا های خود از آیات مدنی استفاده کند.
مثلاً کسی که یک شخص را میکشد،مثلی که تمام جهان را کشته باشد و یا لکم دینکم ولیدین و امثالهم.
حتی یک آیت و یا حدیث از پیغمبر در مورد شراب نیز وجود دارد که در آغز پیغمبری اش یک تعداد باشندگان مکه از او پرسیدند که آیا ما شراب بخوریم و یانه؟
پیغمبر جواب داد که دل تان که میخورید و یانه!
اما اگر این دارالفتوی از آیات مدنی استفاده کند و رییس دار الفتوی نیز مولوی قلم الدین رییس امر بالمعروف و نهی عن المنکر(عبدالمعروف بی نیکو) باشد،وا به حال مردم بیچاره.
حتی شاید بوته فقیری را نیز حرام بگویند.

>>>   دوام قدرتش برای ازبین بردن دزدان حرفوی یعنی دزدانی که سابق یک خرلنگ هم نداشت ضروری است زیرااین همه بلند منزلها ، پولها دربانکهای داخلی وخارجی راازکجا بدست آوردند معلوم داراست که ازدزدی بدست آورده اند وازراه حرام ، حالا همان اشخاص تبلیغات سوء رابراه انداخته اند مردم هرکس را خوب شناخته دیگرفریب تیکه داران را نمیخورند بیغم باش لالاجان
دارالفتوا مطابقت به اسلام دارد بگذار که علیه دزدان فتوا دهد تامردم ازشرشان نجات یابند

>>>   در وطن عزیزما اگرلوده نبودی پس کافرهستی٫اگرلوده بودی پس مسلمان هستی واگرزیادلوده بودی پس مسلمان خوب هستی.
بشارت

>>>   تاسیس جنین مرجعی از عقل وکله بی مغز اشرف غنی بدوراست ,تاسیس این اینگونه مرجع شیطانی از طرف باداران خارجی غنی برایش یاد داده میشود تا هربدی که بکند از طرف یکتعداد عالمان خود فروش ودین فروش وجه شرعی برایش بدهند تا مردم کم سواد ما خاموش باشند.مانند عربستان.
و.د

>>>   گیرم که این فرضیه شما که خیلی دور از واقعیت هم نیست عملی شود جای سرور دانش درمانده ، این اسیر بی خاصیت در کجای آن خواهد بود.

>>>   دارالپتوای ما هم باید افرادش مانند پاکستانی ها به ظاهر ریش وعمانمه وملا اما درباطن عضو شاخه مولاناهای ترورست آی اس ای صرف به ازارمردم نباشد بلکه سیاسی هم عمل کند متوجه منافع ملی هم باشد و تنلاش های مولاناهای دوزخی پاکستانی را خنثی سازند
ر

>>>   ای اس آی برای اینکه عمران خان در سفرش به امریکا بتواند ملیون ها دالر از امریکا اخذ کند صرف طورنمایشی مولانای ترورست حافظ سعید را بنام زندانی چند روزی مهمان نموده است گه بعد از مدتی اعلان کنند اسناد یافت نشد، رها میشود
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است