یک ملی متر تفاوت در این چهارضلعی نمیبینم...!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۹    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159386 منبع: پرینت

بار ها گفته ام و یکبار دیگر هم بدون هیچ نوع مشکل شخصی و سلیقوی با فردی و یا گروهی تاکید میکنم که این سردمداران واجب الاحترام (کرزی، غنی، عبدالله، اتمر) محصول تولید شده یک فابریکه اند؛ فقط صاحب فابریکه خواسته است بخاطر گرمی و رونق بازار تنها و تنها در رنگ و یا ذایقه شان اندکی تغییر وارد نماید ورنه هیچ نشانه و علایم در صفت و یا کیفیت درونی شان دیده نمیشود.

اگر دقیق تر و مهربانان تر بگویم اینها در مجموع حاصل همان یکنوع "تخم" بذر شده ای است که حالا روییده اند. اینکه تعدادی از هموطنان میخواهند برحسب روابط و یا هم وابستگی های موجود... هرکدام شان را از هم جدا کنند و به معرفی بگیرند و برای هرکدام شان القاب و یا مشخصات دیگری درنظر بگیرند در حقیقت مربوط به خودشان میشود و این کاملا بحث دیگری است که من به آن کاری ندارم و دیدگاه عزیزان برای من محترم است. ولی تجارب دو دهه اخیر بر این ادعای من مهر تایید می گذارد و هیچ کسی هم نمی تواند این حقیقت تلخ را پنهان کند.

ممکن است اگر و مگر هایی در نزد دوستان در زمینه موجود بوده باشد و یا هم می خواهند از عملکرد خویش دفاع کنند...، بدون تردید واقعآ بیهوده است. زیرا این آخر خط است و از این بدتر نمی شود.
زنده یاد لایق شیرعلی شاعر تاجیک از تبار آزادگان چنین میفرمایند:
در جهان باشد بتر حالی فزون
زان بترها چند و چندان بدتریم
تصمیم بعدی وابسته به شما است.!

بدرود عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
غنی
عبدالله
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   شاید شما راست بگوید ولی کدو, بادرنگ,ملی و تره از هم تفاوت های درساختمان و کیفیت دارد. شاید همه در یک کرد زرعه گردیده باشد.
ش.ف

>>>   پیشنهاد من برای بهترشدن جمله تان اینست که گفته شود: "اگر دقیق تر و مهربانان تر بگویم اینهاو طرفدارانشان در مجموع حاصل همان یکنوع "تخم" بذر شده ای است که حالا روییده اند"
آزاده

>>>   ما در يك برهه تاريخي بسيار حساس قرار گرفته ايم. مذاكرات صلح به يك مثلث قومي بدل شده يعني هرسه ضلع اين مثلث گويندگان يك زبان اند. دولت اشرف غني جمع زلمي خليلزاد جمع طالبان. هرسه از يك قوم و يك زبان. اين ميتواند براي ساير اقوام كشور خطرناك باشد.
بنابرين بر رهبران تاجك ازبك هزاره خصوصا جبهه مقاومت است تا ايتلاف محكمي براي مذاكرات صلح ايجاد و تصامميم و طرح هاي خود را باهم شريك و هيت مذاكره كننده خود را با اگاهي كامل و برنامه كامل با خطوط قرمز داشته و به مذاكرات صلح معرفي نمايند تا از حق تلفي در حق مردم شان جلوگيري شود، در غير ان اين رهبران تاريخ سياه را بر خود رقم زده و باعث نابودي قوم خود ميگردند.
تاجك دوست

>>>   افغانان روز بهی می طلب اند از ایام.
مشکل آن است که هر روزه بدتر میبینم.

>>>   امرالله ، بسم الله ، عبدالله ، عطا، این ها از یک تخم هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است