دوصد کشته و زخمی در انفجار موتر بمب در غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۵    ۱۳۹۸/۴/۱۶ کد خبر: 159345 منبع: پرینت

انفجار موتر بمب‌گذاری‌شده در شهر غزنی دوصد تن را کشته و زخمی کرد.
این انفجار صبح روﺯ یکشنبه در نزدیک یک اداره مرکزی امنیت ملى در منطقه شامیر شهر غزنى رخ‌داده است.

گزارش ها حکایت از بیست کشته و یکصد و هشتاد زخمی دارد که شماری از آنها‌ به کابل منتقل شده‌اند.
رییس شفاخانه دولتی ولایت غزنی گفت که بیشتر از پنجاه دانش آموز زخمی شده‌اند.

ولی دفتر مطبوعاتی والی غزنی شمار کشته‌ ها را شش نفر اعلام نموده و اضافه کرده که کشته‌شدگان شامل دو کارمند امنیت ملی و ۴ غیرنظامی و ۹ سرباز هم در میان مجروحان هستند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
موتر بمب
نظرات بینندگان:

>>>   عجب اس دوصد نفر درغزنی درهمان روز که مذاکرات صلح بین افغانها و طالبان وحشی ادامه داشت شهید و زخمی شدند ولی در رسانه های تصویری در عکس زاخیلوال طالب ....بنام شاهین را در بغل ګرفته بود وهمرایش مانند دوخر که باهم محبت میکنند محبت میکرد. زاخیلوال مانند خر سرخ و شاهین مانند خر سیاه معلوم میشدند. بلای خر سرشان بګردد خر خو انتحار نمیکند این طالبان یا خرسان خو انتحار میکنند اوف بلای خرس سرشان بګردد.
نورانی

>>>   خداوند این ....و طالبان و پشتیبانان شان را به غضب دایمی خود ګرفتار کند که هیچ رحم در دل شان نیست مردم را به خاک و خون یکسان میکند این مردم مخلوق خدا است و خداوند انتقامش را میګیرد. خدایا ملا عبدالسلام عابد، ملا عنایت بلیغ، داکتر نیازی وسایر ملاها و طالبان که این وحشیان را تشویق به اعمال تخریبکارانه میکنند به غضب خود ګرفتار و مسلمانان را از شرشان نجات بفرما. خدایا همان ملاها ورهبران طالبان که در مذاکرات به شوروی و چین میروند و از چهره هایش آدم میترسد خدایا اونا را تباه کن و مارا ازیشان نجات بده .
کمال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است