بازهم میگویم، به غنی اعتماد نکنید!
دیروز کرزی و امروز غنی در هماهنگی با برادران هم فرهنگ شان بنام طالب و امروز داعش از جنس طالب بنام کوچی بالای مردم ما هجوم می برند و وحشت می آفرینند. این گروه ها همه از یک دست اداره و رهبری می شوند 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۲    ۱۳۹۸/۴/۱۳ کد خبر: 159308 منبع: پرینت

سال 2015 نوشته بودم: به غنی اعتماد نکنید!
در پیوند به شهدای جلریز و همه شهدایی که به وسیله توطئه هایی کرزی و غنی جام شهادت نوشیده اند!

وقتی صدای آن سرباز سنگر دار را از جلریز شنیدم باصدای بلند پیام داد و گفت ما را فروختند و در پی آن کشتار بیرحمانه همرزمانش با وحشت تمام.
صدای سنگرداران در یمگان بدخشان در دره وردج و سربریدن آن سنگرداران به رسم فرهنگ طالب و داعش برادران غنی هنوز در گوشهایم طنین انداز است.
صدای سنگر دار دلیر و قهرمان وطنم فرمانده مجیب اندرابی را هر لحظه به یاد می آورم که کمک می خواست ولی کسی به دادش نمی رسید، ایستادگی و پایمردی خودش او را نجات داد در غیر آن فرمانده مجیب اندرابی را با همرزمانش فروخته بودند.

این پروسه جریان دارد، غنی و اطرفیانش همه را می فروشند، سر سنگرداران دفاع از وطن و ناموس این مردم را به حراج گذاشته اند.
چهارده سال است که این گروه در حکومت و هم بنام طالب و اکنون بنام داعش وحشت آفرینی می کنند، می کشند و می سوزانند و ویران می کنند.

دیروز کرزی و امروز غنی در رابطه تنگاتنک با طالبان و پاکستانی ها و سعودی ها یگانه تلاش شان مبارزه با فرهنگ من و تو و ازمیان برداشتن سنگرداران ضد وحشت و ترور و تریاک و تضعیف این کشور بوده و با برنامه طراحی شده دقیقا مرحله به مرحله برای تطبیق آن گام بر میدارند.

دیروز کرزی و امروز غنی در هماهنگی با برادران هم فرهنگ شان بنام طالب و امروز داعش و گروه دیگری از جنس طالب بنام کوچی بالای مردم ما هجوم می برند و وحشت می آفرینند. این گروه ها همه از یک دست اداره و رهبری می شوند.

دیروز کرزی، امروز غنی از نظر تفکر و فرهنگ وحشت تفاوت چندانی با طالب و داعش ندارند با تفاوت اندک که غنی زیر سایه استعمار نو در قصر نشسته، طالب و کوچی در قریه قشلاق وحشت آفرینی می کند، دیروز کرزی، امروز غنی از این جنایات با صراحت تمام حمایت می کنند.

مردم باید ذهن شان روشن شود، مردم باید بدانند که کرزی و غنی با تفکرات مردم و فرهنگ دشمن شان در همکاری و همنوایی با پاکستانی ها، طالب و داعش عمل می کنند و دیگر قابل اعتماد نیستند!
مردم ما باید آکاه باشند که دیر یا زود غنی و طالب علنی در یک سنگر علیه مردم ما قرار می گیرند.

مردم باید فریب معامله گران مال و جان و ناموس شان را نخورند!
مردم ما باید صفوف شان را فشرده و سنگر های شان را به خاطر دفاع از ناموس و شرف و عزت شان تحکیم نمایند.

در چنین یک شرایط حرف من این است که همه آنها یی که درسنگر هایی مقاومت می رزمند عزم شان را جزم کنند و سنگر ها را محکم و استوار.
دیگر زمان روباه بازی های گذشته، شیران باید فرمانده این میدان و این رزم باشد.
یکبار دیگر سخن شاپور چهارم را به عنوان پایان نامه می آورم که گفته بود:
"اردوی روباهی که فرمانده آن شیر باشد بهتر از اردویی است که از شیران تشکیل شده ولی فرمانده آن روباه باشد"

محمداسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   مردم ما سه بار بر علیه اشرفغنی قیام کردند اما هر سه بار شکست خوردند چون هر بار با صفت قیام قومی قیام کردند یک بار هزاره تنهایی قیام کرد یکبار تاجیک تنها قیام کرد و یکبار ازبیک تنها قیام کرد اما اگر یکبار همه با هم به صفت خراسان پرافتخار قیام میکردیم قطعا حکومت فاسد اشفغنی ساقط شده بود.
امیری_بغلان

>>>   همه میدانند ، خورد و بزرگ تاجیک ، ازبیک ، هزاره و غیره اقوام میدانند که اوغانها با هر عقیده و مرام و در هر لباس که هستند نمیخواهند میراث به سرقت رفته ای نادر شاه افشار را از دست بدهند . اگر مطمئن باشند ( که هستند) که حریف شان را به شکلی از اشکال میتوانند سرکوب کنند حاضر اند تا نیمی اوغان جماعت کشته شود ولی این میراث غصب شده ای نادر افشار را نیمه ای باقیمانده قوم شان حفظ کنند اما اگر متوجه شوند که حریف سخت سر و مقاوم است فورا از خواست خود دست میکشند و عهد و پیمان عدم تجاوز میبندند نه اینکه صادقانه بلکه توطئه چینی میکنند و منتظر فرصت باقی میمانند . میتوانید به تاریخ مراجعه کنید میتوانید به همین جریانات روزمره دقت کنید تا به صحت گفتارم پی ببرید.
اما راه چاره چیست تا اقوام غیر افغان به شمول افغان های که با وجدان اند اما در چنگ فاشیست های شان گرفتار اند و کاری نمیتوانند از این همه بد بختی رها شوند؟
1. ترک رهبران موجوده مثل برادران آمر صاحب مسعود ، عبدالله عبدالله، قانونی، ربانی و ... خلیلی ، محقق ، عطا محمد نور و ... چون اینها ثابت کردند که انسان های ضعیف النفس و عاقبت نیندیش اند در حالیکه میدانند با مستقر شدن دولت واحد اوغان جماعت ، تمامی ثروت های را که اندوخته اند یکی یکی حتی از چین ک. و. ن شان هم میکشند.
2.انتخاب فرد شایسته ای به رهبری واحد تمامی اقوام که فارغ از تعصبات مخصوصا فاقد تعصب مذهبی و دینی باشد
3. در صورتی که افغان جماعت به حق تن ندهند کشور باید تجزیه شود
4 اگر اوغان های با وجدان که کم هم نیستند، فاشیست های شان را کنار زدند و خود در راس قوم شان قرار گرفتند آنوقت بهترین نظام برای اداره کشور نظام فدرالی است.
در غیر آن به تمام اقوام توصیه میکنم که همگی در خیابان ها برآمده و یک صدا فریاد بزنید که ما رهبران مان را قبول نداریم و امارت اسلامی طالبان به شرط و شکل عادلانه آن که ضمانت بین المللی داشته باشد را میخواهیم چون این کار تان دو فایده دارد 1. کسی به نام رهبر بالای شما با طالبان معامله نمیتوانند 2. طالب هم این همکاری تانرا در نظر گرفته و از چشم یک ارباب مهربان به شما مینگرند و کمتر اذیت تان خواهد نمود.

>>>   دم نظر دوم گرم. از طرف یه برادر کوچک ایرانی که خواهان امنیت و اسایش همسایه شرقی خود یا همان خراسان شرقی است. تنها راه همین است که این داداشمون گفت از روسای خائن این اقوام که این برادرمون گفت آبی گرم نمی شه و این ادم نماهای وطن فروش سالیان طولانی است که مردم افغانستان را به بازی گرفته و با خط گیری از استعمارگران امریکایی و انگلیسی مردم افغانستان و تمام اقوام این کشور را بازیچه امیال پلید و سود جویانه خود کرده اند.
حرف این برادرمون کاملا صادق است اشرف غنی که همراه با کرزای تکلیفشان از قبل مشخص بود و در خواب نیز مقام ریاست جمهوری را نمی دیدند و این مقام را به واسطه حلقه به گوشی اربابان کافر بدست اوردند.
نور و دیگران نیز که ایشان برشمردند نقش اپوزسیون را بازی می کنند این بازی گری چند سالی جواب داد اما دیگر برای ملت افغانستان حنایشان رنگی ندارد استعمار امریکا با پول و اعطای قدرت در مناطق شمالی به این دون صفتان با هزینه کشته شدن مردم ولایات افغان و قدرت گیری مجدد طالب ابشان را برده وار خرید. اف بر این خائنین ننگ بر این وطن فروشان مردم افغانستان برای خلاصی از دست این جانوران انسان نما تنها با وحدت و اعلام قیام ملی و یا از گرگ به سگ پناه بردن کار دیگری نمی توانند کنند
بار الهی به حق خون های به ناحق ریخته این مردم دفع این اشرار و ایادیشان را از سر ملت افغانستان مهیا بفرما.آمین

>>>   ما به گفته شما عمل نمیکنیم مخالف نظرشما استیم بلکه برعکس به جلالتمآب محترم محمد اشرف غنی رئیس جمهورمنتخب افغانستان اعتماد داریم ودرآینده هم بالایش اعتماد میکنیم بیغم باش برادر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است