داوود راوش حزب اش را فروخت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۷    ۱۳۹۸/۴/۱۳ کد خبر: 159300 منبع: پرینت

داوود راوش که در گذشته ها تار ارتباط اش با سازمان های استخباراتی نمایان بود و به حنجره رسای رژیم ... اشرف غنی احمدزی مبدل شده بود، بار دیگر دست به جنایت تاریخی زد و در بدل هشت لک افغانی پول نقد حزب آبادی را در ازای حمایت از تکت انتخاباتی اشرف غنی احمدزی بفروش رسانید.

قرار گزارشات دقیق، بدبختانه که سند فروش حزب در جلسه‌ای اخیر دارالانشای حزب با توجه به گزارش راوش از سخاوت امرالله صالح برای پرداخت مبلغ متذکره برای هزینه مصارفات دفتر های حزب به امضا رسید.اما گفته میشود که در عقب درهای بسته و معاملات اصلی پولهای گزافی برای دلالان اصلی پرداخت شده است.
طبق اطلاعات، از یک ماه بدینسو مذاکرات فروش حزب میان امرالله صالح نماینده غنی احمدزی و داوود راوش در جریان بود، تا اینکه به قوام رسید و سند فروش در جلسه دارالانشای حزب آبادی به امضا رسید.

جنایت، فساد و کلاه برداری داوود راوش رییس حزب آبادی سابقه تاریخی دارد. او در انتخابات سال ۲۰۱۴ نیز حزب اش را برای غنی احمدزی بفروش رسانید و از نماینده غنی احمدزی ضیا مسعود برادر فرمانده مسعود مبلغ بیست هزار دالر دریافت نمود. قرار گزارشات موثق تامین کرایه دفتر حزب در کارته پروان کابل برای مدت دوسال از طرف رژیم غنی بوسیله احمد ضیا مسعود صورت می گرفت.
راوش سال قبل یک تن از همرزمان خود را بنام احمد شیرزی رییس سازمان کشوری هند را که یک مبارز واقعی شرافتمند است، کلاه برداری کرد و حدود ۳۰ هزار دالر او را به شکل حیله گرانه به کیسه زد.

طی سالهای زعامت حزب، داوود راوش نه تنها حیثیت، شرف و وجدان خود را مثل یک تن فروش سیاسی در خدمت رژیم فاسد غنی قرار داد بلکه حنجره خود را نیز وسیله تحکیم رژیم دست نشانده در کابل ساخته بود. او در هیچ یکی از میزهای مدور سخنگوی حزب اش نبود ومستدام از جنایت رژیم دفاع میکرد. عجیب است که بنا بر کینه های تاریخی استعماری در برابر نهضت چپ،باوجود همه تلاشهای مذبوحانه داوود راوش و همه چاپلوسی ها، رژیم حاضر نشد تا کدام مقامی را برای حزب آبادی راوش واگذار نماید.

داوود راوش خود یک شخص اسیر و برده و دست نشانده است. او مجری اهداف خاینانه و ویرانگرانه نور احمد نور و شبکه اختاپوتی او در حزب اش است. او بدستور و هدایت این شبکه سرطانی از رژیم ضدملی خونخوار اشرف غنی این نوکرگوش بفرمان امریکا دفاع مینماید.

هر انسان آگاه و هر حزب ترقیخواه به وضاحت درک مینماید که افغانستان توسط امریکا اشغال گردیده است. اشرف غنی احمدزی، طالب و داعش اینها ساز و برگ استعماری است.
حالا داوود راوش این چهره فاسد، کلاهبردار و خاین ملی یک حزب ترقیخواه را در کنار طالبان و داعش قرار داده و به ابزار استعماری کشانیده است.
این حزب مامور بود تا در جهت استقلال و ازادی غلغله برپا می نمود، مردم را بسیج میکرد و درفش ضد اشغال استعماری را به اهتزاز میکشید و رسالت تاریخی اش را بخاطر نجات افغانستان از دست استعمار به انجام می‌رسانید نه اینکه بازیچه استعمار میگردید!

هرگاه موضوع فروش و خیانت ملی در میان نبود، برای حزب آبادی جواز داشت تا از تکت انتخاباتی جنرال نورالحق علومی که یک حزب ترقیخواه را رهبری مینماید به دفاع بر می‌خاست. اما معلوم است که جنرال چیزی در کیسه نداشت تا کام داوود راوش و شرکای جرمی اش در رهبری حزب را شرین میساخت.
فکر کنم که با انجام این جنایت هولناک و بی سابقه که یک حزب آزادیخواه از نماینده استعمار در سرزمین خود دفاع نماید، همه نقاب های کذب، فریب، دروغ و ریا بر زمین افتاده است. باید چهره های فاسد و جنایتکار مثل راوش و شبکه نور احمد نور این شیاد عصر از بدنه حزب بیرون گردیده و برای حزب فرصت داده شود تا این لکه های ننگین را از دامان خود شستشو نموده و حقیقت مبارزات دادخواهی را به نمایش بگذارد.

باید هر عضو دارالانشای حزب که آگاهانه و غیر آگاهانه در پای این سند معامله خاینانه امضا گذاشتند و حزب را فروختند، توسط کمیسیون ویژه مورد بازخواست جدی قرار گرفته و از دامان حزب اخراج گردند!
باید در راستای یک نهضت کلان و یک جبهه بزرگ بخاطر آزادی میهن کارکرد و چهره های خاین مثل راوش وشرکای جرمی اش را از دامان نهضت بیرون ساخت!!
باید شوراهای ولایتی حزب دست به اعتراض گسترده زده و با سرپیچی از دستاتیر رهبران فروخته شده و خاین که حزب را بخاطر پول فدای اهداف اشغالگران ساخته اند، مقابله نمایند!

امیدوارم تا از تجربه گروه قیام کنندگان حزب "روند سبز" امرالله صالح استفاده برد و حزب را از چنگال رهبران فاسد، مزدور و غلام بچه ها نجات داد!!

توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوود راوش
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   Abdullatif Muhammadi
در زبان انگلیسی به فیل مرغ، «مرغ ترکیه» میگویند در ترکیه به آن «مرغ هندی»، در زبان ترکمنی به آن «مرغ روسی» و در هند به آن «مرغ پرو» میگویند؛ در عربی «مرغ یونانی»، در یونان «مرغ فرانسوی» و در فرانسه به آن «مرغ هندی» میگویند!
هیچ کس مسئولیت این مرغ بیچاره را به عهده نمیگیرد!

>>>   داود تنها مانند صالح انجو اش را فروخته پگاکستانی هارا ببینید مردم خودرا می فروشند :
بلال بوتو زرداری، رییس حزب مردم پاکستان اعلام کرد، متاسفانه در تاریخ پاکستان اتفاقات تلخی رخ داده و یکی از آنها فروش شهروندان پاکستانی در قبال دریافت پول است.
بلاول بوتو زرداری رییس حزب مردم در زمان حکومت «پرویز مشرف» امریکا شهروندان پاکستانی را با دریافت پول می خرید.
فرزند بی نظیر بوتو گفت: مادرم بزرگترین سیاستمدار تاریخ پاکستان بود و علی رغم پیروزی در انتخابات سال 2002 جنرال مشرف به او اجازه تشکیل دولت نداد.
رییس حزب مردم اظهار داشت: در پاکستان تنها کسی که جرات داشت به صورت مسقیم پاسخ سران امریکا را بدهد مادر من بود
ر

>>>   شرکت برشنا، می‌گوید که شمار از افراد زورگو و قانون شکن، رئیس‌ برق کابل برشنا را شدیداً لت و کوب کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه‌ای که امروز (پنجشنبه، 13 سرطان) توسط شرکت برشنا منتشر شد آمده است که شماری از افراد زورگو و قانون شکن، ناوقت شب گذشته، به منزل انجنیر عبدالاحد بارکزی، رئیس برق کابل داخل شده و آقای بارکزی را شدیداً لت و کوب کرده‌اند.
در خبرنامه این نهاد آمده است که افزون بر وارد شدن صدمه روانی به آقای بارکزی شماری از دندان‌های وی نیز شکسته است

>>>   فکر میکنم که افغانستان از نگاه تعداد حزب،غنی ترین کشور جهان است که در آن حدود صد حزب رسمی وجود دارد.
در رمان کرزی هرکسی که به او مراجعه میکرد که برایش یک چوکی دولتی بدهد،او میگفت که برو و یک حزب جور کن،مصارف اًن را دولت برایت میدهد.
بدینصورت حدود صد حزب تشکیل شد .

>>>   راوش وبقایای حزب خلق وپرچم چناچه سابق حزب فروش بود فعلأ بقایای وتفاله های این با جمع کردن چند نفر حزبی را تشکیل و. دوباره به قیمت خوب مبفروشند در این کار راوش هیچ تازکی دیده نمیشود اسلاف شان قبلآ این کار را به مراتب اجرا کرده اند
عبدالله ریحان

>>>   داوود راوش و امرالله صالح از کسانی که فریب لفاظی های این شیادان تاریخ را خورده بودند بخاطر منفعت شخصی خود شان سوءاستفاده کرده انها را مثل امتعه به پول فروخته اند حال به اشخاص و افرادی مربوط است که از حیثیت و شرافت خود شان که توسط راوش و صالح درمعرض فروش قرا داده شده چه برخورد میکنند کسی که شرف و حیثیت خود را دوست دارد واضحیست که بر خورد شان جدی است و افشا کردن این دو چهره خاین عوام فریب پول پرست برای همه یگانه وظیفه اساسی و انسانی انها است .

>>>   خیر است رئیس برشنا پول تداوی و خساره خود را از بیل های برق غریبان برابر میکند هر بیل برق که باید دو ماه بعد خوانده شود 6 ماه بعد میخواند و قیمتش را به حساب مغلقی که محاسبه آن برای شهروندان غریب مشکل است مینماید و اگر این شهروندن بیچاره پول برق را نپرداختند برق شان را قطع میکند دزد میداند که راه دزدی چگونه است خداوند ظالمان را به جزای اعمال شان برساند

>>>   راوش یگان شی می ده خانه به فروش ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است