دیسکوتیک حلال در عربستان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۱    ۱۳۹۸/۳/۲۵ کد خبر: 159093 منبع: پرینت

در جدهٔ عربستان دیسکوتیکی به نام حلال افتتاح میشود، یعنی شما میتوانید با نام و‌ یاد خداوند مهربان از ساعت ده شب تا سه صبح برقصید و بزنید و بکوبید و شاد باشید. گناه هم ندارد چون خانه خدا آنجاست و هر جا خدا بود آنجا حلال است، محمد این سلیمان ولیعهد عربستان هم معتقد است هر کاری ما میکنیم خدا راضی هست و با ما کاری ندارد حتی اگر بی بی حاجی ماریا کری را برای کنسرت دعوت کنیم.
مشکل عمده ای نیست، ما میپذیریم که هر کاری در عربستان میشود احتمال دارد درست باشد، فقط به این فکر میکنم چرا ما اینقدر درگیر این هستیم که ماه را در شب آخر رمضان در آسمان جدهٔ ببینیم تا عیدمان حلال باشد، شکر خدا ما که ماه نداریم ، در ضمن جهاد هم باید در کشور ما تطبیق شود و پروسهٔ مسلمان سازی هم باید از ما شروع شود و همه روزه ما به نام دین و اسلام کشته شویم؛ آنوقت دیسکوتیک حلال و دختران زیباروی عرب مال کسانی هست که همه روزه وعده ۷۲ حوریه در بهشت را برای افغانستان تجویز میکنند.
مهدی ثاقب


دیسکوتیک حلال در عربستان

دیسکوتیک حلال در عربستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیسکوتیک حلال
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   زمانیکه یک کشور ژورنالستی را که وی هم مسلمان است به خاطر عقاید سیاسی اش در داخل سفارت خانه خود به قتل رسانیده و مانند گوسفند قصابی می کند داشتن دیسکو عمل بسیار پسندیده است زیرا به کسی شکنجه و ظلم نمی شود و لحظ مردم در آن عیش و خوشی می کند این عمل به نظر من در مقایسه با اعمال انتحاریهای کشور ما ، ثواب هم است .

>>>   الهي توبه توبه چه خبر بدی را شنیدم متاسفم ازاین خبر
قیام

>>>   واوو ،چه حرفی خوبی دسیکو حلال؟ این دیگه چجوری دسیکوی است، ممکن؟.... واقعا نمیدونم چه بنویسم، تنها می تونم بگم محمد جان دمت گرم با چین دیسکو با حال.

>>>   به به عکس دوم بسیار زیبااست
تشکر

>>>   آخرالزمان شده است خدایا ما را نجات بخش از شر دجال آخرالزمان

>>>   به ما چی ؟؟!!!!

>>>   حلال؟؟؟؟

>>>   واقعا روزی شده است که تعداد غم خواران دین واقعی کم شده است دین منحرف شده و به دست آل وهاب تفسیر میشود یا با فتوای جهد نکاح و انتحاری بدست شیوخ سعودی داعش و القاعده تربیت میشود یا هم برایشان اسلام آمریکایی با رقاصخانه ترویج میشود در این روزگار صلح و صفا و صمیمیت و مسلمانی رخت بر بسته و جای خود را به توحش و جرم و جنایت و فحشا داده است ای خدایا در این زمان که ما زیست میکنیم روی زمین تعالیم انبیا علیهم السلام فراموش شده و انسان رو به سراشیبی ذلت و ظلم و ستم و فساد میرود فاسقان جرات یافته اند و با نهایت جسارت تبلیغ کفر و بی ناموسی میکنند و عه ای نا امید شده اساس دین را منکر شده اند اینک در این آخرالزمان جای آن است که حیوانات از دست بعضی انسان نماها نفرین کنند و زمین دهان باز کند و این موجودات جنایت پیشه را ببلعد خدایا تو چی رقم صبر داری و بر بی حیایی ما انسان ها صبر داری تعداد بندگان خالص و مومن و بی ریا کم شده و بیشتر با دین ادعا و تظاهر و فریب و دروغ شده است تو در کتاب آسمانی خود وعده دادی که روزگار آخرالزمان زمین را به صالحان تحویل خواهم داد خدایا منت بر ما بگذار و منجی موعود مهدی عج را بر ما برسان که دیگر زندگی بسیار سخت شده است.
امیررضا رحیمی هروی

>>>   متاسفانه از مسلمانی چیزی جز نام باقی نمانده است شرم بر این آل سعود که ما مسلمانان را خوار کرد

>>>   آغا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن
عالم ز دست رفت و پا در رکاب کن
عبدالله

>>>   الا که بحث دیسکوتیک سعودی داغ است نظر مه این بود که همین دیسکو و فاحیشه خانه ها در افغانستان هم آزاد بشه و مشروب به صورت آزاد به فروش برسه والله بهتر ازین است که روز صد ها خون نا حق ریخته شود و هزاران دختر مجبور به تن فروشی شوند و هزاران زن بیوه بخاطر یتیم ها خود به فاحیشه گری روی بیاورند.
ماندم چرا ما امر به معروف شدیم بدون آنکه بتوانیم ناموس خودمان را حفظ کنیم؟
مگر زن بچه و دختر شهید که قربانی سیاست کثیف افراطی و اسلام نمای میشود ناموس من و شما نیست؟
چرا گیر دادیم به اهل سعود چرا اسلام نمای میکنید بدون آنکه به دستورات الهی و سنت نبوی عمل کنید؟
چرا کسی سر در گریبان خودش نمیکنید؟
مگر کور و کر و لال هستید و یا در افغانستان زندگی نمیکنید؟
چرا صدای ناله فقر زن شهید ما را به شهوت میندازد؟
چرا دست دراز دختر شهید افکار ما را به تخت و بستر میکشاند؟
لعنت به همه آنان که فقط در گفتار مسلمان هستند و در خفا ابلیس و .... سانسور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است