شما نباید در ظاهر ملنگ و در باطن پلنگ باشید
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۲    ۱۳۹۸/۳/۲۲ کد خبر: 159065 منبع: پرینت

شما نباید در ظاهر #ملنگ و در باطن #پلنگ باشید. به ویژه آنهایd که هویت خود را مجاهد و وابسته به داعیه بزرگ و با افتخار جهاد میدانند!

اگر شما مجاهد بوده اید و جهاد و مسلمانی را هم افتخار دانسته و خود را مکلف به پیروی و پاسداری ارزش های اسلام و جهاد میدانید پس کوشش کنید ظاهر و باطن، عقاید و اعمال تان را یکسان نگهدارید و آنچه را بزبان میگویید در عمل و کردارتان آشکار سازید.

اگر شما از آدرس و برکت جهاد و مجاهدت به قدرت و ثروت و شهرت و جایگاه رسیده ایید پس شما مکلف هستید ارزشهای و باورها و آموزه های اسلام و جهاد را در هر کجا که باشید رعایت کنید.

شما مکلف هستید مواظب و مراقب اعمال و رفتار خود و هویت خود و خانواده های تان باشید. چون خدا و خلق خدا همه شما را می بینند و گذشته و اکنون شما را قضاوت میکنند.

شما جهاد و مجاهدت کرده ایید و هویت و جایگاه شما نسبت به هویت و جایگاه مردمان و افراد عادی به ویژه از افراد و خانواده های سیکولار فرق میکند.

شما و خانواده های تان هر کجا که میروید و میباشید پس مطابق به عقاید و هویت و ادعای تان عیار باشید نمیشود در زبان و گفتار یک چیز اما در رفتار و کردار چیز دیگر باشید، در ظاهر و نزد مردم و در دورن کشورتان یک چیز باشید اما در بیرون و درمیان مردم و ملک های بیگانه چیزی دیگری باشید.

شما مواظبت باشید و بدانید که مسلمان بودن، هویت و اصلیت مسلمانی مربوط به محیط و جغرافیا نیست بلکه مربوط به اعتقاد و اراده و اختیار و اعمال و اخلاص و صداقت تان است.

ای مجاهدان و ای آنانی که ادعا جهاد، افتخار جهاد و هویت اسلامی و جهادی را دارید لطفن هرآنچه را که ادعا میکنید و آنچه را در زبان میگویید و خود را به مردم تان می‌نمایانید، همان را در عمل هم بنمایانید. امروز دوربین ها و چشم های طبیعی و مصنوعی در شکار تان است و هرچه و هرکجا باشید و هرچه کاری بکنید شما را ثبت میکنند و شما را آشکارتر می سازند.

شما نباید روز ملنگ و شب پلنگ باشید وقتی در بین مردم و کشور تان بودید یک رنگ اما وقتی بیرون از میان مردم و کشورتان بودید رنگ و ریا و رونق دیگر داشته باشید.

آفرین بر مجاهدان و راستکاران و نیکوکاران
نفرین و نفرین بر ریاکاران و دروغگویان و خاینان!

بها بقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ظاهر ملنگ
پلنگ
نظرات بینندگان:

>>>   هرمسلمانی که از جهاد ومجاهدت منکر باشد در مسلمانی او شک میباشد.

>>>   آفرین بر مجاهدان و راستکاران و نیکوکاران
نفرین و نفرین بر ریاکاران و دروغگویان و خاینان!
به این عمل شما میگویند امر به معروف و نهی از منکر
آفرین هم برشما (بقائی صاحب)
محمدی
مزارشریف

>>>   اقای بقایی!
مجاهد یعنی کسیکه تحت نام جهاد اموال شخصی مردم واموال دولتی را غارت میکند. به عباره ساده تردزد ٫چپاولگر وغارتگر.مگر چنین نیست ؟
عاقل

>>>   اقای بقایی!
در شعر اخرمتن درمصرع اول همه مجاهدین را ستوده اید٫ولی در مصرع دوم به همه مجاهدین دشنام داده اید.ازنظر من جالب.
بشارت

>>>   اقای بقایی!
مفاهیمی چون انسانیت٫اخلاق٫شرافت ووجدان برای حیوانات وحشی بیگانه است.یاسین خواندن زیر گوش...
دهلوی

>>>   بزرگترین خیانت رهبران در۳۰ سال اخیر باز گذاشتن زمینه تبلیغ ملاهای احمق است که ازاثران ما دریک جامه با۳۰ ملیون احمق زنگی میکنیم .برای شفا بیماران رابه زنجیرمیبندند٫برای همسریابی چوری میشکنانند٫اعضای فامیل خودراجن فکرمیکنندوغیره وغیره.جزبدبختی هیچ چیزدر انتظارما نیست.
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است