این تصویر سخن مى گويد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۸/۳/۱۲ کد خبر: 158947 منبع: پرینت

این تصویر سخن مى گويد!

كرزى :
هر قدر چال و نيرنگى را كه از كار با دستگاه هاى جاسوسى يادگرفته بودم، سر هى طالب هاى لوده رفتم اما هيچ نخورد. پيش كله ى خر ياسين خواندن. حالى به كدام روى كابل بريم. بينى ما پيش غنى بريده شد.

عطاء محمد نور:
مه هم عقلم قد نميته. امپراطورى شمال ره هم از دست دادم و جمعيته هم از خود خفه كدم. به اميد ايكه در كله ى كل تو يك ذره عقل است. او هم كدو برآمد.

محقق:
حالى خوده جگر خون نكنين. شب در ميان است، خدا مهربان است. اگه مى فامين كه بودن و گپ زدن فايده نداره، بيائى كه بريم كه دل مه پشت آتى باقر يك ذره شده.

خليلى:
چى بد كدم كتى هى داره مارا آمدم. ده مجلس هم مثل كلك ششم ششته بودم. صبا كُل كوزه و كاسه را سرمه مى شكنناند كه از دست تو شوم، سوخت شار روم. و طالبها اگر جور آمدنى هم بودند، تو چوكره غنى را ديده، تور خوردند.

اتمر:
اولاد غريب در زمستان. زاخيلوال بچی خاله، ده روزى خود لغت زدم. همى كرزى كل آمد و جيب هايمه نُقل چوبى پُر كد كه پاچا مى سازمت. حالى هم از زاغ ماندم و هم از رزاق.

زاخيلوال:
خوب شد بيآب نشدم. شما اگر كتى كتاى طالبا جور نامدين اما من يكيشه در ميدان سرخ مسكو برده، كتيش سلفى گرفتم اما يك ساندويچ هم برش نخريدم و گشنه پس در هوتل آوردمش.


این تصویر سخن مى گويد!

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
این تصویر
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی به عطا محمد نور:
چه ضرور بود که تو در جلسه به طالبان گفتی که اگر شما میخواهید امریکایی ها را بزور از افغانستان بیرون کنید،پدر تان هم این کا را کرده نمیتواند؟

عطا محمد نور به کرزی:
تو چه ضرور بود که بعد از ختم دوره ریاست جمهوری ات،مخالفت با امریکا را شروع کردی و خود را در دامان روسیه و چین و هند انداختی و به دیگران گفتی که مره بگذارید که سیاست کنیم.
حالا هم روسیه و هم چین و هم هند از تو سؤ استفاده میکنند.
آیا جلسه فعلی مسکو به در خواست تو صورت گرفت و یا در رقابت با جلسه قطر از طرف روسیه صورت گرفت؟

>>>   دل محقق برای آتی باقر نه برای آبی باقر یک ذره شده است.

>>>   کرزی:
مه هم کلان اشتباه کدم ، سرزاغ بودنه گرفتن! ای ضرار احمد گوساله وای کریم دیگ بخار وای زلمی رسول کور چی حاصل شد؟؟
چرا آوردمشان؟ درهیچ جلسه دیگه ایناره نمیبرم ،

>>>   بیچاره ها فقط در فاتحه ملاعمر آمده باشند

>>>   خداوند مرده را كه ميشرماند گويش سر تخته ميرود، اين همه دزدان و طنفروش با خدا وطن ، ملت و غني غدر كردند، هم گويشان رفت و هم نام بد دوست و دشمن شدند، بار كج به منزل نميرسد. باز هم معلم چكه چور بلخ براي خود بيني خميري جور كرد و اگر طالبان بي سواد معني گپهاي معلم عطا را فهميده باشند بايد پندي برايشان شده باشد، كه در دل ملت جاي براي طالب نيست.

>>>   شرم است به این دلالان و. وطنفروشان که در میز مذاکره با دشمنان افغانستان روسها تجاوزگر نشته اند ،اینها بخاطر تصاحب قدرت دنیا واخرت خود را فروختند،خداوند جزای اعمال بد شان را برایشان بدهد تا همیشه خوار وزار وسر افگنده در نزد همه افراد جامعه باشند
عبدالله ریحان

>>>   Ghaznavi
بهترین راه حل نجات خراسان و ختم جنگ و مسلمان‌کشی و خونریزی فقط تجزیه افغانستان به دو بخش خراسان و افغانستان اگر هموطن خوب نشدیم می‌توانیم همسایه‌ی خوب باشیم با شما ما اقوام خراسان هستیم شما افغانی و نام کشورتان پشتونستان زندگی کنین بعداز تجزیه کشور
اقوام بومی خراسان
تاجیک‌
هزاره
اوزبیک
ترکمن
نورستانی
ایماق
عرب
افغانستان/پشتونستان
پشتون

>>>   غنى كوچى
نجيب كوچى
قيوم كاكاى تا سن ٨٧ سالگى سفير كوچى
نيم زمين افغانستان چراه گاه كوچى
از عسكرى معاف
ماليه معاف
١٠ كرسى فوق العاده در پارلمان
كرسى فوق العاده در سنا
سرحد پاكستان برويش باز
ليسه رحمان بابا در اختيار شان
وزارت اقوام و قبايل در اختيار شان
صاحب دها حتى صدها مراكز تجارتى ، شركت هاى ترانسپورتى و تيل و نفت و گاز
صد ها جنرال و دگروال و ريس ومعين و وزير ازقوم كوچى احمدزى
صدها امتياز ديگر اما هنوز هم محروم؟؟؟؟
همين حرف شما را نفهميدم.
برادر : كوچى ها يكى از وسيله هاى دست داشته استخبارات خارجى بخصوص انگليس ها اند. در تمام دنيا كوچى ها مسكن كزين شدند ولى انگليس ها و پشتونها هرگز نگذاشتند كوچى هاى افغانستان مسكن كزين شده اهلى و احل مكتب، درس و تعليم شوند چون خارجى ها ميتوانند از كوچى ها براى پيشبرد أهداف مختلف استفاده كنند مثلا ار بين بردن زراعت ، مين گذارى، سوختاندن مكاتب و تعميرات دولتى و خصوصى، جنگ هاى محلى و فرقه يي، جاسوسى و صدها عمل تخريبى ديگر. غنى چون اجنت است پس او هم در تقويه كوچى ها با انگليس ها همكار است ورنه گفته ميتواند كه در كدام قشر و طبقه ، مردم غريب تر، فقير تر و محروم تر از كوچى وجود ندارد؟
ميدانى كه هنوز يك تعداد مردم در بدخشان و تخار و غور و چغچران حتى برنج و شرينى (چاكليت) را نمي شناسند؟ ايا انها ازين مملكت نيستند ؟؟؟؟؟

>>>   روزنامه «چوسان ایلبو» چاپ کوریای جنوبی مدعی شده کوریای شمالی پنج مقام دخیل در دور دوم مذاکرات رو در رو میان دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی را اعدام کرده است.
به نوشته این روزنامه، کیم هیوک چول فرستاده ویژه امریکا به کوریای شمالی و چهار مقام دیگر وزارت امور خارجه در ماه مارچ به دلیل ناکامی نشستی که در فیبروری 2018 در ویتنام برگزار شد، اعدام شده‌اند.
حالا اشرف غنی هم باید این پنج اشتراک کننده مانند کرزی خلیلی محقق اتامر عطا را اعدام کند چون مذاکرات شان ناکام بوده ،
ر

>>>   خشكه بانكه هاي بي دين تاجكك ، جز ذلت چيز ديگر براي شما در قرآن نيافتم ، و انشاالله كه ذليل و بازنده گان دنيا و آخرت خواهيد بود .
و انشاالله كه روزي آمدنيست يك بار ديگر ببينم زن و مرد تان گدايي كند و خون اولاد تان نه به درد دنيا بخورد نه به درد آخرت ،تان كه انشاالله نميخورد .
كابلي از نيوزيلند

>>>   کرزی یک مداری به تمام معنی است۰ او خودش طالبان وحشی را دوباره احیا کرد و تا به این سرحد رساند۰

>>>   ناقل كابلي از نيوزيلند
دعایت به حال خودت مستجاب گردد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است