با رسیدن به اول چوزا، آماده باش نظامی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۸/۳/۱ کد خبر: 158795 منبع: پرینت

با رسیدن به اول جوزا و پایان کار حکومت وحدت ملی، شهر کابل و برخی از مراکز شهرهای دیگر ولایات حالت نظامی بخود گرفته است.
حکومت برای پیشگیری از هرگونه تجمع و تظاهرات و همچنین کودتا، نظامیان و پولیس ضد شورش را به خیابان ها آورده است.

خیابان های منتهی به ارگ ریاست جمهوری کاملا تحت پوشش پولیس ضد شورش قرار گرفته و عبور و مرور مردم را دچار مشکل کرده است.
شورای نامزدان ریاست جمهوری اعلام کرده بودند که از هر وسیله ای برای پایان دادن به حکومت وحدت ملی از اول جوزا استفاده خواهند کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اول جوزا
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   رییس حکومت فاسد و ناکاره برای ترس از دست دادن چوکی به خیابان ها و چهارراهی ها کانتینر میگزارد این چه قسم متفکر پوچ مغز است که چنین میکند یا از چوکی قدرت کنار برو یا مثل مرد مبارزه کن.
هارون
افغان

>>>   تا انتخابات شفاف همین حکومت مستقل مردم افغانستان است و هیچ کس حق اعتراض را بالای حکومت ندارد این دزد و وطن فروش که کمر را به چور بسته اند و حکومت را غیر قانونی میخواهند خود شان غیری قانونی است و حکومت پیش از انتخابات اولتر همرایی همین سگهای کوچه وبازار حساب نماید و حکومت برای پولیس ضد شورش باید صد فیصد حق بدهد تا هر کس لب به اعتراض ضد دولت باز کرد در دهن اش به مرمی بزند هر روز صدها بیگناه میمیرد بگذار که چند دزد و لندغر نیز کم شود.

>>>   کوچکترین عقب نشینی مخالفان اشرف غنی مساوی با نابودی آنان است. آنان یا از اول این گونه موضع را علیه اشرف غنی نمی گرفتند و حالا که چنین موضعی را گرفته اند باید تا آخر ادامه دهند. و الا حیثیت شان به باد رفته و در برابر اشرف غنی خود شان را ازبین برده است.

>>>   شورای حل وعقد جواز داشت ، تمدید کرزی جواز داشت اما تمدید اشرف غنی جواز ندارد چرا به کدام دلیل ؟
خوب کارشده که آماده باش صورت گرفته

>>>   حکومت وحدت ملی حالا میخواهد تمام مأمورین و کارمندان دولتی را در مرکز و ولایات به بهانه شفافیت در معاشات شان،شناخت بیومتریک کند و عکس ها و نام هایشان و نشان انگشت شان را ثبت بیومتریک کند و در نتیجه در انتخابات از آنها سؤ استفاده و تقلب کند.
کاندید ها نباید به دولت اجازه بدهند که پیش از انتخابات دست به چنین کاری بزند.
فکر میکنم که ثبت بیومتریک کارمندان و معلمان را از منسوبین وزارت معارف شروع میکنند.

>>>   Salam
غنی می داند که اگر از قدرت کنار برود ، دیگر دست اش در مهندسی تقلب کوتاهی می کند ، برای همین مقاومت خواهد کرد . واما اگر نیرو های سیاسی و مردم به ادامه حاکمیت نا مشروعش تمکین کنند ، این رسم نامیمون و غیر مشروع در آینده هم تکرار خواهد شد و یک امر معمولی در سیاست خواهد گردید . غنی را با هر وسیله ی باید قبل از انتخابات از ارگ بیرون کشید و یک حکومت موقت که تنها مسیولیتش به راه انداختن انتخابات باشد ، جای غنی و عبدالله را موقتن پر کند .

>>>   هچ گپی نمی شود همه مر دم بی غیرت شده اند
کسی کو ن خور ا شور داده نمی تو اند زیرا همرای دولت امریکا کمک می کند اما نه زور خدا و نه زور مردم بالای ع وغ می رسد خاطر جمع باشید

>>>   ریس توافقی ارگ را چوکی ریاست جمهوری خوشش امده دلش ازین چوکی کنده نمیشود دختر و پسر اش در امریکا نشسته واز پول انتقال شده از جانب مادر و پدر شان زندگی بهتر دارند اما ریس ارگ اقای غنی مردم را قربانی خواستهای نامشروع و قدرت طلبی های ظالمانه وخاینانه اش را با ریختن خون جوانان کشور ما قدرت قبیله ای اش را بر بالای مردم تحمیل کند و اگر بالایش فشار امده با خانم یهودی اش فورا به محل زندگی چهل سال قبلش کشور امریکا فرار میکند بازهم مردم ما قربانی خواسته ها و خرابی های متفکر دروغنین خواهد گردید ماجرای پارالمان کشور بر سر کرسی ریس پارالمان همین همین ریس ارگ حامی ناصر اصولی تبادله چی اسعار در روسیه قومگرای منافق نفاق افگن اله دست غنی احمدزی و حامی ان هم است مسولیت ان بدوش ریس ارگ قومگرای سود جو از نفاق اندازی قومی است اصطلاح انگلیس ها را ریس ارگ بکار گرفته تفرقه بینداز و حکومت کن را درپیش گرفته حالانکه نه به دین و نه به قوم و نه به افغانیت واسلامیت شخص خودش و فامیلش پابند نمیباشد .

>>>   اگر کسی کانتینر کرائی ضرورت دارد نزد ما موجود است علاقمنداند مطلع باشند

>>>   چوکی ریا ست جمهوری افغا نستان سرش دارد هر کس این چوکی را بگرد به اسا نی رها نمی کند و خصو صا در این شرایط که کشور های خارجی به بوجی بو جی دالر روان می کند

>>>   غني بايد حالت اضطراري اعلان نمايد، و هر تجمع بيشتر از پنج نفري را مورد ضربه قرار دهند. اين دزدان سياسي ميخواهند سالهاي نود را تكرار كنند.

>>>   ادامه حکومت غنی باید در رفراندم گذاشته شود.

>>>   عجب پر رو و بي شرم حكومتي!
با كدام دست آوردش ميخواهد غير قانوني حكومت را ادامه دهد؟

>>>   در افغا نستان یک طفل کو چک هم ریس جمهور شده می تو اند زیرا همه قو منده از طرف امریکا صورت می گرد ریس جمهور فقط یک سمبو ل است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است