والی ننگرهار متهم به همکاری با داعش در شرق کشور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۸/۲/۲۶ کد خبر: 158693 منبع: پرینت

اعضای شورای ولایتی ننگرهار مدعی شده اند که والی ننگرهار تلاش دارد تا داعش را به حیث یک پروژه، به ولسوالی های شیرزاد و خوگیانی این ولایت که نسبتاً امن است منتقل سازد.
به گزارش شفقنا؛ احمد علی حضرت، رییس شورای ولایتی ننگرهار در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است که اکنون والی ننگرهار میخواهد جنگجویان داعش را به این دو ولسوالی منتقل سازد.
وی می افزاید: «داعش پروژه ی حکومت است و والی ننگرهار میخواهد این پروژه را در ننگرهار تطبیق کند، از همین رو نا امنی ها در ننگرهار افزایش یافته است.»
این مقام شورای ولایتی ننگرهار همچنان افزوده است: «از این رو والی طالبان و داعش را مسئول نا امنی های ولایت ننگرهار نمی داند، بلکه با کتمان این حقیقت باورمند است که گروه های مافیایی مسئول نا امنی این ولایت هستند.»

اما سخنگوی والی ننگرهار این گفته ها را بی بنیاد دانسته و تأکید می ورزد که چنین اظهارات و چلنج دادن ها سبب هدر رفتن فُرصت مقام ولایت می گردد.
عطا الله خوگیانی می گوید: «مقام ولایت هرگز نمی خواهد وقت برنامه های بازسازی و توسعه یی ننگرهار را در گفتگوی بی مورد با اعضای شورای ولایتی، هدر نمی دهد.
خوگیانی گفت: آن گونه که ادعا شده والی از داعش و طالبان پشتیبانی می کند، برعکس باید بگویم که مقام ولایت در زمین گیر کردن داعش و طالبان نقش بنیادی داشته و عملن این گروه را با مقام های نظامی ننگرهار توانسته تا حد زیاد سرکوب سازد.»

پیش از این والی ننگرهار رییس و برخی از اعضای شورای ولایتی ننگرهار را به فساد اداری متهم کرده و افزوده بود که احمد علی حضرت رییس شورای ولایتی ننگرهار و اجمل عمر عضو شورای ولایتی ننگرهار مصروف قاچاق و همچنان عامل افزایش نا امنی ها در ننگرهار هستند. اما اعضای شورای ولایتی ننگرهار نا امنی ها در این ولایت را به دوش حکومت مرکزی انداخته و حکومت را در تأمین امنیت این ولایت ناتوان میداند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی ننگرهار
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   والی ننگرهار یک شخص کار کشته و وطن پرست است ولی این دونفر لندغر ودزد که از تاریخ شان نمایان است که بدون چور چپاول و ناموس فروشی دیگر کدام کاری ندارد احمد حضرت ازجمله دزدان بی سابقه و جاسوس سرسخت ایران است و عمر ناموس فروش دزد و قاچاق بر هروین و در عین حال جاسوس فعال ای اس ای است و این یک واقعت است که حکومت در مهار کردن این دو ناموس فروش عاجز مانده است و این دو نفر را هرچه زود تر به دار آویزان نماید تا مردم ننگرهار ارام نفس بکشند

>>>   لندغر های ننگرهار مانند این حرام بچه حضرت علی و سایر دزدان که منافع خودرا در خطر دیدند علیه والی توطیه میکنند.
ننگرهاری

>>>   خلاصه بالاي والي ، قوماندان امنيه ، فرمانده ارتش ولايات كه اوغان هستند اعتماد نبايد كرد بخصوص آنهايي كه توسط غني نصپ شده اند

>>>   والی ننگرهار هم این دو فرد را جنایتکارانی معرفی نمود که باعث بد امنیتی در ننگرهار می شوند. هر چند هردو جناح فساد پیشه اند اما در جنایت کار بودن احمد علی پسر حضرت علی و اجمل عمر هیچ جای شک و تردید نیست
چنار گل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است