"کمپاین غنی کجا است"
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۷    ۱۳۹۸/۲/۲۴ کد خبر: 158667 منبع: پرینت

برهایی که از لابه لای دیوارهای ارگ بیرون شده است حاکی از این است که اشرف غنی دو روز است که نه جیغش را کسی شنیده و نه حضورش در دفتر کارش را کسی دیده است، به مسجد پل خشتی هم اعلان مفقودی داده اما هنوز بی نتیجه است.

قرار است "کمپاین غنی کجا است" از سوی بخش انیستیوت شانزده مدرکۀ عطارد برگزار شود؛ همین حالا در زندان پلچرخی هم بین نیروهای غیور امنیتی و زندانیان سرتیر بر سر لحاف ملا رسول لندی، درگیری جریان دارد.

ناگفته نماند که دالر هم به سرعت زیادی در حالت بالا رفتن از درخت مردم است. امریکا هم قرار است نیروهای خود را برای یک شوخی بزرگ در مواجه با ایران به 120 هزار نفر وارد منطقه کند.

با اینجال اگر وضعیت با همین سردرگمی پیش برود هراس دارم حکیم تورسن رییس جمهور کشور و سهیلا سحر هم معاون ایشان در بخش بانوی اول شود؛ آنوقت شاید شاهد صدها هزار تلفات جانی در نتیجۀ گرده کفک باشیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   اقای ثاقب!در مورد افغانستان وسرنوشت بعدی ان امریکایها تصمیم میگرند٫نه افغانها.حواس خودت راهم پرت نکن وازما غریبارا هم.
عاقل

>>>   چون ارتباطات تیلفونی و انترنیتی و غیره دیگر قابل اطمینان نیست و حک میشود،بنأ دونالد ترامپ اشرف غنی را بطور غیر رسمی به واشنگتن خواسته است تا روی بعضی مسابل،بشمول مسایل پولی با او مذاکره کند.
این که نتایج این گفتگو ها چطور جک میشود و چه وقت نشر میشود،به من غرض نیست،خودشان میدانند و پیدا کردن شان.

>>>   غنی یک سمبول است امریکای هرچی بی خواهد همان رقم میشود اشرف غنی لوی جرگه به بخاطر کمپان خود دایر کرده بود در اینده باز هم به بهانه مخطلف در چوکی مزدوری بنشیند در چشتم مردم برده بی اندازد مر دیگر هشیار شده اند دیگر فرید قاطلین مرم است نمی نمی خورند .
مردم شریف افغانستان دیگر فریب بگانه های نخورید سرنوست افغاسنات بدست شما است.

>>>   بهر شکل که باشد غنی ریس جمهور اینده تان است! زیرا ما افغانها 100 فیصد در دفاع او هستیم!و به هیچ لگه وبوگه دگر رای نمیدهیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است