جرگه مشورتی قبیله (2)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۸/۲/۱۴ کد خبر: 158524 منبع: پرینت


جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله

جرگه مشورتی قبیله



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جرگه قبیله
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   خداکندکه این جرگه بتواندخطوط درست راه گفتگوهای صلح را داشته باشدکه به منافع علیایی کشورباشد درغیرآن ممکن بدون نتیجه ویا درحد بی معنی تلقی گردد خلاصه هرتدبیریکه اتخاذمیگرددحدف آن ایجاد برادری وآوردن صلح وآشتی باشد ازطرف مردم افعانستان استقبال میگردد ودرصورتیکه این گیردهم آیی نمادین وگرفتن امتیازوتبلیغاتی بوده باشد مردوداست.
(عثمانی)

>>>   Salam
کسانی که در جرگه ی بی معنایی غنی شرکت کردند ، در حقیقت تن به رسم قرون وسطایی و قهقرایی قبیله دادند ، برای یک جامعه مدرن و شهروند قانون مدار اولویت حفظ ارزش های نوین و قانون مند است تا زنده کردن ارزش های قانون گریز و تاریخ زده .

>>>   استاد سیاف خوب خطر ناک ادم خو هست گفت اگر این اشتک بازی های را بکنید من جرگه مرگه تان را ترک می کنم زدم د جرگه تان.
ههههههههههههههههه

>>>   امرالله صالح چی شد؟
در شروع جرگه بود،اما حالا در ختم جرگه نیست.
نی که فرار را بر قرار ترجیح داده است؟

>>>   این جرگه دست اورد تاریخی داشت! این جرگه روی تحریم کننده گان را سیاه کردند! انها دیدند که افغانستان وطن سیاسیون نی بلکه وطن همین مردم است که در جرگه بودند!

>>>   به نظر می رسد که اشرف غنی حیله باز ترین رییس جمهوری است که افغانستان در خود دیده است.
اشرف در کنار همه کارهای بد خود یک کار خوب هم داشت و آن اینکه تاجیک هارا از قدرت و خود خواهی دور کرد.

>>>   اشرف غنی تاجک ها دور نزد، بلکه جنکسالاران را دور زد که هنوز هم بنام قوم خود از مردم و حکومت باج میگیرند.

>>>   یگ روز یک دوست کانادای ام به کابل سفر کرده بود. وقتی برگشت به دیدن اش رفتم. پر سیدم کابل را چگونه یافتی؟ جوابش خیلی جالب بود. گفت به دلایل امنیتی زیاد با مردم در تماس نبودم ام همینکه در میدان هوایی پیاده شدم به موتر نشستم رفتم طرف هوتل. از پنجره به مردم نگاه کردم. زن، مرد، پیر، جوان حتی اطفال همه در روز روشن با لباس های خواب گشت و گزار می‌کردند . وقتی در دفاتر دولتی رفتم آنجا هم اکثرا با همین لباس های خواب سر کار آمده بودند. گفت مرا به یاد فلم های یک قرن پیش غربی انداخت که مردم غریب بودند و یک خریطه ای را به گردن می انداختن که تن شان پت شود.
حرف این خانم خارجی درست است یا نه ، اما یک حقیقت در آن نهفته دارد که از جبر زمانه مردم روشن فکر ما به عوض اینکه علم بردار پیشرفت باشد و کتله های بیسواد را راهنمای کنند به عقب قافله مردمان نادان روان شده با ریش های نا موزون و کثیف، با پوشیدن لنگی،پکول، پتو، کلوش، ایزار بند،چادری، برقه ، پوز بند، پیزار، واسکت، شال، کلاه های سرحدی، چپلک های پلاستیکی و حتی لنگ میخواهند خود را مردمی و عامیانه جلوه دهند. در همین لویه جرگه قرون وسطایی شما دیدید که وضع از چه قرار بود. به امید روزی که مردم لباس خوابو لباس بیرون رازا هم فرق کنند. نذیر

>>>   دراین جرگه همه حهره های است که دور ریس جمهور در مدت همن سا ل ها است و او هم 500 نفر است

>>>   گفته بودم که قصه این چورگه های فاشیستی مفت است و مفت شد کسی حتی یاد از این کار احمقانه غنی هم نمیکند یعنی فراموش شد و حیف وقت مردم و حیف آنهمه پول که فدای فاشیستان گوسفند صفت شد

>>>   همه اش تزویر و ریا و نیرنگ و دروغ و دغل و شیادی و فریبکاری و حیله و دزدی و غارت و ویرانی و آدمکشی، این هست سرنوشت مردم افغانستان فقیر و مظلوم

>>>   زنده باد جرگه قبيله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است