نتایج انتخابات پارلمانی کابل لغو شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۸    ۱۳۹۸/۲/۹ کد خبر: 158409 منبع: پرینت

کمیسیون شکایات انتخاباتی، لغو نتایج انتخابات حوزه کابل را اعلام کرد.

قاسم الیاسی منشی کمیسیون شکایات انتخاباتی در یک نشست خبری گفت که کمیشنران این کمیسیون با اتفاق آرا بر لغو نتایج بازشماری انتخابات حوزه کابل فیصله کرده‌اند و در حال حاضر تمامی نتایج روز اول انتخابات با فرمه‌های اصلی در دسترس این کمیسیون قرار گرفته و روند بازشماری مجدد آرای حوزه کابل نیز آغاز می‌گردد.

کمیسیون شکایات انتخاباتی در حالی نتایج بازشماری و فهرست ابتدایی حوزه کابل را لغو اعلام می‌کند که حدود دو ماه قبل کمیشنران قبلی کمیسیون انتخابات ۳۳ تن را به عنوان برندگان ابتدایی انتخابات حوزه کابل اعلام کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   جناب اشرف غنی مردم می دانند. کار خود تان است.
رئیس کمیسیون انتخابات و رئیس کمیسیون سمع شکایات با کارمندان شان به خاطر خیانت و تقلب و فساد در سارنوالی، ولی راهی شان تائید.در دیگر ولایات نیز باید لغوی می شد مانند هرات.از همین برنده ها پول کمپاین های انتخاباتی خود را جور کردی.
خداوند تو و تیم کاریت را به قهر خود گرفتار کند.

>>>   غنی سرطان معده دارد
به هیچوجه مناسب ریاست جمهوری نیست.

>>>   در حالیکه کمیشنران قبلی نسبت جعل و تقلب و خیانت در ارای پاک مردم و سوء استفاده و اخذ رشوت از جانب ریس جمهور غنی از وظایف شان سبکدوش و بغرض تحقیق و محاکمه به ارگانهای عدلی و قضایی معرفی گردیده اند و ادره دادستانی کل گفته که اوراق نسبتی انها پس از تثبیت جرم به اداره جرایم سنگین غرض تعین مجازات انها فرستاده شده است پس چرا و روی چه دلیل بمردم قابل قبول خواهد بود که اعلان نتایج برنده گان انتخابات پارالمانی از سویی کمیشنران مفسد خاین رشوتخور که حق را باطل و باطل را حق جلوه داده اند قابل قبول به همه است اگر انها خاین هستند و در کار شان مرتکب خیانت و جعل و تقلب و سوپ استفاده و رشوتخوری گردیده اند کار شان بر مبنای حق و عدالت و حقیقت نبوده تمام پروسه انتخابات از شروع الی انجام ارزش قانونی و حقوقی نداشت و ندارد و اگر انها کار شاندرست بود و خیانت را مرتکب نگردیده بودند سبکدوشی انها از وظیفه شان و تحقیق و معرفی انها به اداره جرایم سنگین جهت فیصله برای چه صورت گرفته در غیر ان تمام پروسه کار انها دارای یک حکم واحد است نه اینکه یک بام و دو هوا درست نیست اشرف غنی در هر کار اش یک هدف شوم را طور پنهانی دنبال میکند.

>>>   کمیسیون انتخابات کشک است چه قبلی و چه جدید فرقی نمی کند این بیچاره ها مجری برنامه های ارباب اند. مثلا: دیروز روحانی امروز الیاسی و بقیه اعضای کمیسیون غیر مستقل و درمانده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است