خانۀ جمعه‌ خان همدرد؛ میزبان دعوت طالبان از زنان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۸/۲/۴ کد خبر: 158339 منبع: پرینت

جلسه دعوت از زنان برای نمایندگی از طالبان در نشست قطر، در خانۀ جمعه‌خان همدرد برگزار شده بود.
در این جلسه از یازده زن خواسته شد تا در نشست قطر به نمایندگی از طالبان شرکت کنند.

وحید مژده به سلام وطندار گفت که این نشست در خانۀ جمعه‌خان همدرد برگزار شده و صفیه صدیقی ریاست جلسه را برعهده داشته است.
وحید مژده، از مقام‌های پیشین طالبان نیز دعوت طالبان از شماری بانوان از پاکستان، ایران، اروپا و آمریکا در نشست قطر را تأیید می‌کند و به عنوان نمونه از صوفیه عمر نام می‌برد.
او تأیید می‌کند که در این نشست به شماری از بانوان در افغانستان نیز پیشنهاد اشتراک در نشست قطر داده شده بود.
وحید مژده از ساهره شریف، نمایندۀ مردم در مجلس نمایندگان نیز نام می‌برد که دعوت طالبان را پذیرفته بود. او اما، پیشنهاد امتیاز و تهدید بانوان از سوی طالبان را رد می‌کند.

نشست صلح قطر قرار بود از 19 تا 21 اپریل برگزار شود، اما پس از اختلاف‌ها میان حکومت افغانستان و دولت قطر، لغو شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعه‌ خان همدرد
طالبان زنان
نظرات بینندگان:

>>>   باید ریزه گل را، در گروپ نسوان و آغا گل ،مشهور به حاجی بابه شوهر ریزه گل را در گروپ ذکور ، در مسئله صلح با مخالفین به قطر بفرستند.

>>>   مانند رهبر باند شان کلبدین حکمتیار جمعه خان از جمله جاسوسان ای اس ای پاکستان خاین وطنفروش است و بدستور ای اس ای هرکاری را که انها خواسته باشد بدون ضیاع وقت انجام میدهد از روزیکه شر غنی احمدزی کلبدین را بنام مصالحه بکابل اورد کابل دیگر دم خوش نزد و تا امروز از اثر حملات انتحاری و انفجاری ترورستان در امان نبوده و هدفمندانه و دقیق ساختمانهای شهر را به اتش کشیدند و مردم کابل نشین را بشهادت رسانده اند و در حالیکه همه رهبران تنظیم های جهادی و احزاب و سازمان ها این عمل طالبان ترورست را نکویش کردند و نفرین به بادار انها نظامی و استخباراتی پاکستان فرستادند از زمین صدا برامد مگر از کلبدین .... دار ای اس ای صدا بلند نشد بلکه در دفاع از پاکستان سخن گفت حالا چوکره کلبدین جمعه همدرد که یکتعداد زنان را با چال و نیرنگ و تهدید بخاطر حمایت از طالبان و سفر انها به جلسه دوحه بخانه خود جمع کرده بود دستور ای اس ای را عملی کرده است غلام از امر بادار سرکشی کرده نمیتواند.

>>>   شاید جلسات داغش هم درهمین خانه برگذار شود

>>>   بهتر بود میگفتید که همدرد مرده گاوی طالبان را شروع کرده

>>>   وقتي جمعه خان همدرد به طالبان نماينده شده باشد معلوم است كه طالبان هم بخاطر بدست اوردن قدرت با هر درذ و اوباش پشتون در تماس بوده و قدرت را خواهان اند نه خير كشور را كه اين خود تعصب قومي را نمايان ميسازد. جمعه خان همدرد و جناياتش به همه مردم كشور مثل ايبنه معلوم است.

>>>   دولتیکه مخالفین مسلح وسوگند خورده اش در زیر ریشش نشسته وجلسه دایر کنند وتصمیم بگیرند وخط سرخ تعین کنند واین حکومت از بازداشت کردن آنه عاجز باشد دیگر چه اعتبار ،حیثیت، ووقاری برایش باقیمانده ومیماند. استاد سیاف واقعیت میگفت که نشرات طالبان در وزیر محمد اکبرخان صورت میگیرد واما کسی وهیچ نهادی بد بختانه به او توجه نکرد با دشمن برخورد قومی وزبانی صورت گرفت وخون هزاران شهید مارا درنهایت زیر پای کثیف ترین مردمان انداختند وبه سربازان وافسران ما اهانت کردند نفرین باد بر آنانیکه چنین شرم آور برخورد کردند.
س

>>>   هرچه اوغان است تمام جرم و جنایت که فکرش هم نکنی از او سر می زند
اینکه ....اولی طالبان است

>>>   همان یک طائفه خاص اگر انسان باشد نه جنگی است نه انفجاری نه کشتنی نه تمامیتخواهی ئی نه تقلبی و نه هیچ جنجالی۰

>>>   شما تاجک ها خاین هستید شوروی را شما اوردید امریکا را شما اوردید مگر ما پشتو ن ها هر دوی شا ن را اخراج کردیم طور مسا ل انگلیس ها را ما شکست دایم
و امریکا را هم ما شکست می دیم شما فقط سیل بین هستید سر کرده شما زنچو است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است