خلیلزاد، اتمر و کرزی در مهمانی محقق
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۳۹۸/۱/۱۸ کد خبر: 158108 منبع: پرینت




خلیلزاد، اتمر و کرزی در مهمانی محقق









































کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
اتمر
کرزی
محقق
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   هدف شیطانی است

>>>   اتمر کاندید ریاست جمهوری،محقق معاون دوم اتمر ،کجاست قانونی معاون اول اتمر؟
نی که اعتلاف شان برهم خورده است و یا این که یادشان رفته است و یا این که قانونی کدام مهمانی جداگانه برایشان در نظر گرفته است؟

>>>   خیلی عالیست
همیشه درکنار هم باشید انشاالله صلح هم آمدنی است صلح گمشده ی ما نیست صلح موجود است اما حس نمیشود همینکه شما ها باهم کنار آمدید وهمدیگر را پذیرفتید مطمئن باشید صلح همین است انشاالله باقی ناراضی ها هم بادرک وضعیت برخواهند گشت
صد آفرین برمحقق
هراتی

>>>   بلی دوستان برایم خودم این سوال است
آیا خلیلزاد دل سوز افغانستان است یا خیر
یا همان رفتاری دورنگی آمریکائ صهیونسیتی است
کرزای و خلیلزاد به زبان وطنی گپ میزنند یا خارجکی
وسلام هم وطن مهاجر

>>>   این زن برهنه پا کیست که در قطار مهمانان خلیل زاد در کوچ نشسته ودر عکس قبلی اش هم با پای برهنه در صحن حویل حین مصافحه خلیل زاد با کرزی تماشگر این مصافحه است.
واقف واثق کابلی

>>>   محقق که بگفته خودش چند تا بز و گوسفند داشتند و در یک محله از دور دست ولایت بلخ در یک خانه خیلی معمولی گلی زندگی میکردند امروز با استفاده از نام مردم این شان و دب دبکه و تعمیر بسیار لوکس با فرش و ظرف را بخود خریده که ملیون ها دالر دربر میگیرد اما از نام کسانی سوء استفاده میکند اکثریت شان نا خوردن هم ندارند چرا بعوض چین مهمانی ها که لک ها افغانی را بیک شب نان مصرف میکند چرا به ان بیجاره ها کمک نمیکند که از نام شان صاحب نان و مقام و قدرت و چوکی گردیده است کریم خلیلی هم بخاطر گرفت چوکی ریاست شورای صلح غنی احمدزی را با دارو دسته ان بشمول کرزی و داکتر عبدالله و و جنرال دوستم با نفراتش را بخانه خود دعوت کرده بود و ملیون ها افغانی را برای خوراک و نوشیدنی شان بمصرف رسانده بود در حالیکه طرفدارانش در بدر پس لقمه نان برای اولاد هایش سرگردان است رشوت و فساد اداری چیست از ارگ شروع تا دیگران شان بخاطر چوکی و مقام چکاری است که انجام نمی دهند.

>>>   لنگ های غنی کوچی و مخکش هایش بزودی میرود به آسمان

>>>   آصف رحیمی از حزب حكمتيار هم اینجا هست.

>>>   پشتونها همانط.ر که در مزاری گیل مالید در این ساغیچ می مالد
پشتونها زرنگتر از آن که محقق فریبش دهد

>>>   به نظر دهنده پنجم!
زلمی خلیل زاد نماینده وزارت خارجه امریکا است.
قانوناً او حق ندارد در مهمانی های شخصی افراد و اشخاص،نظر به ملاحظات امنیتی اشتراک کند.
اما برای او یک استثنی قایل شدند،اما بازهم باید یک نماینده از سفارت امریکا در خانه محقق میرفت تا دیگ و کاسه وی را از نگاه امنیتی کنترول میکرد.
شاید در آشپزخانه وی تنها خانم ها و دختران اش بوده باشند،بدین منظور،بخاطر کنترول دیگ و کاسه اش،یک نفر نماینده زن از سفارت به آنجا ارسال شده است.

>>>   اقای واقف! در میان اینهمه مردان صرف همان زن وپاهای برهنه اش توجه جناب عالی را جلب کرد.مگر تجاوز ملاها دربین مسجد بالای اطفال خوردسال وانچه در دهات دربین اغیل وکاهدان بین ریشداران وحجابداران رخ میدهد قابل تبصره نیست؟
عاقل

>>>   امید که اینها در انتخابات ریاست جمهوری پیروز نشوند ورنه هزاران باند خطرناک چپاولگران و دزدان تشکیل خواهد شد و دیگر همین امنیت نسبی را که فعلأ به وجود أمده درنمیابید
عبدالله ریحان

>>>   کرزی بیشرم معلوم میشود که خوب وفادار است به دارو دسته بدنام و فاسد خود که تاحال این مفسدین را در کنار خود نگه داشته و از بیت المال این مردمان بد بخت به آنها سهم میدهد>
فهیم از کارته نو کابل

>>>   محقق هزاره فقط دستورات بادارخودرا انجام.میدهد محقق آب را بدون اجازه بادار اش نمی‌تواند بخورهد.همینطور سال ها قبل مزاری انجام داده بود رهبر اش برایش گفته بود که برو با طالبان مذاکره بکن که به قیمت جانش تمام شد به همین راحتی.و حالا هم این مهمانی پرزرق وبرق را هم از همان آدرس برایش گفته شده.اگر این چوپان ها از مفکوره و ذهن خود شان که همه چیز درداخل افغانستان برایشان آشکار و معلوم است بعنوان همشري ووطندار به همدیگر نزدیک شوند و درد دل خود را به همدیگر بازگو کنند و راز ونیاز های به همدیگر تعریف بکنند بهتر از آن آن است که یکی بدون اینکه از اخلاق وسبک های زندگی نژاد های مختلف افغانستان خبر باشد .مداخله بدون آگاهی میکند

>>>   محقق کخو چندانه بز گوسفنداشته خوب است اما کرزی که د کر زندگی میکرد فقط هفته یک پاو برنج گیرش میماد از کجا ریس جمهور شد

>>>   ای وطندار این هم از شانسی بد مردم رنجدیده افغانستان است که.چنین اشخاص ....و فاسد.خودشان را با چاپلوسی و ذلت نماينده های مردم افغانستان تعیین نمودند.هرکدام این ها سوابق شان مثلی روز روشن است.در همان کنفرانس بن کرزي با خایه مالی پیش ظاهر شاه رفت خودش را جا زد تحلیل گران.پیش بینی نموده بودند.با وجود کرزي ... هیچ وقت افغانستان روی پیش رفت را نخواهد دید حالا بعد از 18 سال پیش آن درست از آب درآمد.
هموطنان شما یک دفه به این قیافه ....و فاسد کرزي نگاه.کنید از سروکله این جانور شیطنت می بارد .هر چه بدبختی که فعلا مردم افغانستان می کشد.ازدست همین .... است خداوند هر زود تر این را با دار و دسته مخوف نیست و نابود کند انشاالله

>>>   به عبدالله ریحان
از کدام امنیت نسبی حرف میزنی؟
رئیس جمهور پلاستیکی ات تا پیشروی ارگ بدون بادیگارد آمده نمیتواند تو از امنیت لاف میزنی. درخت شاه توت سبز کرده تو بیغیرت میگویی سایه اش غنیمت است.

>>>   جای یک انتحاری خالی که شر شان را از سر ملت مظلوم کم می کرد
حیدری هرات

>>>   پشتونها کاش واقعن زرنگ میبودند. بین زرنگی و نامردی فرقی زیادی وجود دارد. پشتونها در مقابل مزاری از زرنگی نه بلکه از نامردی، بدقولی، و بیفرهنگی کار گرفتند.
پشتون اگر در قرآن هم مهر کند نباید بالایش اعتماد کرد، چون بالای عهد قرآن خود هم پای میگذارد و اسم این نامردی را زرنگی میگذارد. تاریخ شاهد آن است و نامردی که در مقابل حبیب الله کلکانی نمودند یک مثال دیگر آنست.
بیجا نگفته اند که این ....ها در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است