دروغ هاي حكمتيار حقيقت تاريخي را تغيير نمي دهد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ کد خبر: 157620 منبع: پرینت

دروغ هاي حكمتيار هيچ حقيقت تاريخي را تغيير نمي دهد!
وقتي مصاحبه گلبدين حكمتيار رهبر حزب اسلامي را با تلويزون طلوع شنيدم، به ديده ها و شنيده هايم در زمان جنگ هاي داخلي شك كردم. باران راكت هاي كور و نفير مهيب آنها كه با اصابت، سر ها و دست ها بريده مي شدند و هزاران مادر و كودك بي پسر و بي فرزند و زنان در سوگ شوهران و برعكس آن مويه مي كردند. اين تراژيدي تاريخي ايست كه من و هزاران هزار ديگر شاهد آن بوده ايم. اما حكمتيار با مهارت و جبين باز آن را كتمان مي كند. " كابل را كساني خراب كردند كه افغانستان را خراب كردند". اين سخن حكمتيار حلقه تنگي است كه بر گرد گلويش پيچيده و خود از آن بي خبر است؛ ولي مردم و تاريخ از آن خوب آگاه اند. مردم به ياد دارند كه در زمان حكومت اسلامي مجاهدين، سخنگويان حزب اسلامي با پررويي ادعا مي كردند كه "ده افغانان" بدست آنهاست. حالا حكمتيار مي خواهد با اين دروغ ها چه را ثابت كند؟ تاريخ را مي خواهد تغيير دهد؟! حزب اسلامي حكمتيار به دستور آي اس آي توانست حكومت مجاهدين را به چالش بكشد و كابل را به تل ويرانه يي تبديل كند؛ اما خود نيز در گودال تاريخ نگونسار شده است. هيچ دروغي نمي تواند جلو داوري قهار تاريخ و حقايق آن را بگيرد، بلكه "عذريست بدتر از گناه!"
اکبر نوابی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
تاریخ
نظرات بینندگان:

>>>   راكت هاي مجاهدين حزب اسلامي روزانه حكم عبادت و نماز پنجگانه را دارد كه بالاي مردمان فاسق و فاسد كابل و حكومت ائتلافي شان حواله ميشود
از سخنان مجاهد كبير گل بي دين حكمتيار
<<<<<مهاجر كابلي

>>>   جناب نوابی صاحب جرا ازکوکه زدن بر سر مردم وبریدن سینه های مردم .بمباران ساحه جنوب کابل افشار بکرامی چاراسیاب توسط طیارهاوعیره حرف نمیزنی

>>>   سلام برادر ها.بی وجدان ترین آدم همین آدم است. من خودم شاهد بودم.خانه ما سرک چهار سیلو بود.ببخشید می گویم.از دو قوم پشتنون و تاجک هستم..نگوید.کی هزاره است.دروغ می گوید.لعنت خداوند بر تو باد.او راکت های کی می زدی.هرخانه را از ده راکت کم نزدی..من خودم تماشاه می کردم.گوشت های مردم در هوا بالا شد..به هزار ها نفر را شهید کردید.بچه آت کشته نشده.یک اولاد تو در جنگ از دست ندادی.از حال دل پدر ها و مادر ها بیاید.این مردم کی مهاجر آواره در هر کشور بی سرنوشت افتاده آمد.حال کی داخل آمدی.خود کاندید کردی.می گوی مردم به آدم جنایت کار رای ندهند.تو را بخدا همین شب در جای خواب سر بالشت می مانی.مرگ حس نمی کنی.حال چیز نمانده.دروغ نگو.لیش خداوند همه رفتنی است.تو سیاف مزاری خلیلی محقق مسعود دوستم چقدر مردم را شهید کردید.این طالب از دست شما بوجود آمد.تف بر سر تو پست .نان خارجی را می خوری.در کمپ شمشتو زندگی می کردی.قواره آت ....واری است.

>>>   گلبدین این جاسوس و غلام حلقه بگوش پاکستان که همه قطرات خون وجودش پاکستانی است وبرقول جنرال حمید گل ازهر پاکستانی کرده پاکستانی تراست ،در جریان جنگ میان هند وپاکستان گفت:هرگاه هند به حملات اش بالای پاکستان ادامه دهد،سفارت هند در کابل را به آتش کشانیده وبا تمام قوا از پاکستان دفاع می‌نماید.
اخیرأ گلبدین اظهار داشت:کسانی که ازهند دفاع می‌نماید بیشعور وسیکولار می‌باشند!!
هر شهروند میهن‌دوست افغانستان میدانند که درین کشور قلبی نیست تازخم جنایت پاکستان درآن داغ نشده باشد و هیچ گوشهٔ از خاک افغانستان نیست که خون یک شهروند بیگناه افغانستان بوسیله گروه های پاکستانی نریخته شده باشد.
افغانستان در واقع توسط پاکستان چه در زمان کاذب جهاد ،وچه توسط طالبان به تلی از خاک تبدیل گردید.
از سوی دیگر زمانی که حکمتیار به نوکری اسرائیل و آمریکا وده ها کشور غیر اسلامی درآمد و به کمک آنها افغانستان را به ویرانه تبدیل کرد،چرا موضوع اسلامی بودن وغیر اسلامی بودن در وجدان این عنصر شرف باخته ومزدور پاکستان خطور نکرد؟؟
آیا همین گلبدین این غلام پاکستان نبود که در اوج جهاد موضوع کنفدراسیون با پاکستان را اعلام داشت؟
در زمان حامد کرزی زمانی که پاکستان برای یکسال تمام بالای مردمان بیدفاع کنر بمب وهاوان وتوپ وگلوله ریخت وصدها تن انسان بیگناه را به خاک وخون کشانید،چرا این قصاب کابل در کنار مردم کنرهار علیه پاکستان اعلامیه نداد واز مردم دفاع نکرد؟؟
در نهایت باید پنداشت که این جلاد یک پاکستانی است وتوسط آی آس آی پاکستان در زیر ریش حکومت دست نشانده غنی احمدزی جابجا شده واز نعمت این نظام دست نشانده وفاسدواز پول های باد آورده امریکایی تغذیه مینماید.
او سالانه با قطع حقوق سربازان وطن ازطریق بودجه دولت میلیونها دالر بدست آورده وتمام روز برای پاکستان میجفد!!

توریالی خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است